1. bölüm ~Yolculuk~

897 36 23
                                    


Eğer cnblue fanıysanız hayat size güzel. Ve aşıksanız yandınız demektir. Onlardan kilometrelerce uzakta olmama rağmen asla umudumu kaybetmedim. Asıl hayalleri imkansızlaştıran o hayalin gerçekleşmeyeceğine inanmaktır. Oysa Rabbim gerçekleşmeyecek bir şeyin hayalini kurdurmaz.

Hava alanında annemlerle vedalaşıyordum. Annem gözü yaşlı son bir kez sarıldı bana.

"Gitmek zorunda mısın?"

Biraz daha zorlarsa vazgeçeceğim GüneyKore'ye gitmekten. Üzülsemde geri çekildim.

"Merak etme anne her akşam seni arayacağım."

Zoraki bir gülümsemeyle babama döndüm. Küçük bir çocukmuşum gibi babama sarıldım. O hep beni koruyacaktı. O hep benim kahraman babam olacaktı.

"Eğer kötü olursan...yani mutsuz olur ve yanına gelmemizi istersen bunu hissettiğin anda söyle. Hemen yanına geliriz."

Babamın gözleri dolmuştu. 18 yıldır dizlerinin dibinden bir gün bile ayrılmayan ben şimdi onlardan bir kıta uzakta olacağım. Ama denemek istiyorum. Her şeye rağmen hayallerime ulaşmak istiyorum. Anonsu duyunca ikisinede uzunca sarılıp uçağa doğru hareket ettim. Uçağa binmeden önce son bir kez arkama dönüp annemlere el salladım. Tabi onların arkasından koşa koşa gelen kuzenimi farketmemde uzun sürmedi. Ne yapıyor bu akıllı? Yanıma geldiğinde nefes nefese kalmıştı.

"Bensiz gitmeyi planlamıyordun herhalde?"

İnanmıyorum! Nasıl izin aldı amcamdan?

"Sen ciddi misin?".

"Kesinlikle."

Beni itekleyip uçağa bindi. Bende peşinden yürüdüm. Cam kenarına geçip oturdum. Yağmur benden 3 sıra öndeydi. Yanımda oturan adamla anlaşıp yer değiştirdi. Yağmurla aramda 1 yaş var. O da benim gibi Güney Koreye aşık bir vatandaş. Ve tabi cnblue'ya takık. Kulaklığı takıp Blue sky'ı açtım. Yonghwa böyle şarkı söylemeyi nasıl becerebiliyor? Bende konservatuar öğrencisiyim ve sesime güveniyorum ama onun sesi apayrı. İlk görüşte aşk olur ya onun için bu ilk duyuşta aşk oluyor. Gözlerim kapanırken aklımda sadece yeni hayatım vardı. Ailemden ayrıldığım için çok üzgünüm ama iyiki Yağmur yanımda. Orada yalnız olmayacağım. Hem belki Cnblue ile tanışırım. Umarım.

Umduğum  ve bulduğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin