38. bölüm~my new friend!~

171 11 21
                                    





            Etrafımdaki fısıldaşmaların seviyesi yükselirken gözlerimi araladım yavaşça. Yağmur ve Yong yanıbaşımda duruyorlardı. Benim uyandığımı fark etmemişlerdi bile.

"Hamile olabilir mi?"

Diye sordu Yonghwa. Yağmurun gözleri faltaşı gibi açılmıştı.

"Bu mümkün mü?".

"Bilemiyorum puff!"

Yonghwa gözlerini üzerime devirirken sonunda uyandığımı fark edebilmişti. Ama benim kafamda hala az önce konuştukları şey dolanıyordu. Allah'ım nolur öyle bir şey olmasın!

"Elif! İyi misin?".

Uzandığım yerden kalkmaya çalıştım.

"Hastaneye ne zaman geldik?".

"Bir saat oldu."

diye cevapladı Yağmur. Ardından kapı açıldı ve içeriye genç doktor girdi. Allah'ım şu genç yaşlarında beyaz önlük takıyorlar ya acayip çekici oluyorlar!

"Nasıl hissediyorsunuz?"

Diye sordu yakışıklı doktor.

"Sizi gördüm daha iyi oldum!"

Dedim sırıtarak. Yong bana ters bir bakış atıp bana ponçik ponçik gülümseyen doktora döndü.

"Eşimin nesi var?"

Üstüne basa basa eşim dediği gözümden kaçmamıştı.

"Endişelenmenize gerek yok. Son günlerde aşırı stres altında kaldığından dolayı bayılmış. Serumu biter bitmez çıkabilirsiniz.".

"Kamsahamnida (teşekkür ederim) doktor bey!"

Dedim kızarmış elmacıklarımı sergileyerek. Yong elleri belinde bana döndü doktor kapıyı kapattıktan sonra.

"Hey! Elif Poyraz! Sen benim -karısını 32 yerinden bıçakladı- manşetiyle gazetelere çıkmamı mı istiyorsun?".

Bu asabiyeti karşısında sırıttım.

"Hul.. bir de gülüyor musun?"

Diye sordu.

"Yonghwa-sshi, saranghaeyo!(seni seviyorum)".

Yonghwa gözlerini kısarak üzerime yürüdü ve eğilip dudağıma bir öpücük kondurdu.

"Bunu bir daha söylediğinde olacaklardan ben sorumlu değilim.". 

"Öğğk kusucam galiba!".

Yağmur'un sesiyle benden uzaklaştı. Saçonnime gülümseyerek omuz silktim. Ben aşkı geç bulan bir kızım ne yapabilirim ki?



       Serum bitince hastaneden güle oynaya çıkmıştım. Yakışıklı doktorlar olsa da hastane ortamından ve kokusundan oldum olası nefret etmişimdir. Yong bizi eve bırakıp Fnc'ye gitmek için alelacele çıktı evden. Sonunda saçonnimle yalnız kalmıştık.

"Sena'yı da arasaydık keşke o da gelirdi!".

"Elif."

Neden Yağmur'un ses tonundan ortada bir şeyler döndüğünü hissettim bilemiyorum.

"Ağzındaki baklayı çıkar saçonnim!".

"Sena ve Jonghyun.. çıkıyorlar."

Nereye çkıyorlar?

Umduğum  ve bulduğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin