Yong manken gibi bir kızla sohbet ediyordu ve kız benim kocamın ve şu andaki hakiki sevgilimin kol kaslarına dokunuyordu. Elimdeki kağıdın buruştuğunu hissetmemle sekretere uzatmam bir oldu. Sekreter okul başkanının yanına giderken bende gözlerimi siyaha bürüyüp sevgili kuzenimin yanına iliştim.
"Burada neler oluyor!"
Dedim dişlerimi sıkarak Yağmur'a doğru. Acıyla inleyince sevgili saçonnimin kolunu kopartmak üzere olduğumu fark ettim. Yong'la yanındaki çakma sarışın sonunda benim varlığımı fark edebilmişlerdi.
"Bu bayanda kim sunbae?"
Kız Yong'a beni sorarken kafasını gözünü yarasım geldi. Sen kime kimi soruyorsun yavrum? Saçlarımı arkaya savurup Yong'un koluna girdim. Üstelik kızın dokunduğu koluna yapıştımki ellerini kocamdan uzak tutmak zorunda kalsın.
"Bu dünya güzeli bayan benim eşim."
Yong! Seni ramazan ayında yesem orucum bozulur mu? Kız şaşkınlıkla bana bakarken bir iki adım geriledi.
"Sunbae sen... Yani gerçektende sen...evlenmişsin!".
Kızın verdiği tepkideki gariplik içimde yine bir şeyler uyandırmıştı. Bu sezgiler öldürecek beni.
"Öyle oldu Kim Kyung Ja.".
Yong'un sesindeki pürüzsüzlük bende soğuk duş etkisi oluşturmuştu. Ortamdaki havayı dahada gerip kızı bozmak için elimi uzattım.
"Yonghwa tanıştırmayı unuttu. Ben Elif!"
Kız gözlerini kısarak uzattığım ele bakıyordu.
"Fazla samimisin. Bende Sunbaenimin eski bir arkadaşıyım."
Havada kalan elimi geri çekerken gülümseyip tek kaşımı kaldırdım.
"Sende fazla egoistsin. Şayet eskide kalmakta iyi edersin."
Ve işte sivri dilimi tutamamıştım yine. Yağmur şaşkınlık ve 'işte bu be!'der gibi bir gülüşle bana bakarken Yong nötrdü. İnsan bir tepki verir öküz. Burda kız senin karını ezdi geçti resmen sende tık yok. Çakma sarışının kahverengi kaşları çatılmıştı.
"Sunbae beni kabul etmemenin nedeni kendine yakışan birini bulmak istemendi ama sana yakışan kız gerçektende bu mu? Böyle görgüsüz bir kız-".
"Özür dile!"
Yong'un sesi gecenin karanlığında fırtına estirmişti. Kız anlayamamışçasına Yong'a bakıyordu.
"Karıma görgüsüz diyecek kadar yanımda önemin yok ki uzatılan eli tutmamakta ancak dans hocasıyla skandalı çıkan bir kıza yakışırdı.".
"Sunbae-".
Yong kızın konuşmasına izin vermeden devam etmişti konuşmaya.
"Az önce selam verdiğin için seninle konuşmuştum. Ama karıma yaptığın saygısızlık hiç değişmediğinin kanıtı oldu Kyung Ja."
Yong elimi kavrayıp beni oradan uzaklaştırırken zar zor Yağmur'a seslenebildim.
"Saçon kayıt belgesi!"
Arabaya bindiğimizde Yong ateş saçıyordu.
"Nasıl? Nasıl sana laf söylemeye cüret edebilir? Kim olduğunu zannediyor?"
Ağzımı açtım ama bir şey diyemeden kapattım. Eve o kadar hızlı gelmiştikki saniyeler sürmüş gibi hissediyordum. Yonghwa hala sinirli görünüyordu. Anahtarla kapıyı açıp içeri girdik. Bir şey söylemeden odasına gidip yatağa uzandı. Şu an olaylarla ilgili konuşmamak yapabileceğim en iyi şeydi. Yalnız içten içe bir şeyler kemiriyor aklımı. Kim bu kız? Her kimse Yong'la bir geçmişi olduğu kesin ama bu geçmiş beni ne kadar etkiliyor? Aaahh aklımı kaçıracağım! Üstümü değiştirip yatağa uzandım. Hayatım bir uçurumun ucunda salıncağa binmiş sallanırken iplere ne kadar tutunabileceğimi merak ediyordum doğrusu. Kaydırağa binip uykunun kollarına düşerken hala o kiçibenin Yong'la olan geçmişini düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umduğum ve bulduğum
FanfictionBazen hayatta hiç ummadığımız şeyler olur. Ama mutlaka olmasını istediğimiz şeylerde olur. Elif'in umduğu adam bulduğu gibi çıkmamışsa ya? Ya da henüz onu kendi düşünde bulamamışsa?