Eline valizini alıp kapıya ilerledi. Onun gidişini izlemek canımı acıtmıştı. Gözümden bir damla yaş süzülünce hemen sildim ama Yong'un dikkatinden kaçmamıştı.
"şşş! Sadece bir hafta. Sonra seninim."
"hı yani bu bir haftada benim değilsin?"
kıskançlık yapmamın sırası değildi aslında ama bu bir hafta ayrı kalma fikri beni her açıdan korkutuyordu. Gözlerini devirdi.
"saçmalama istersen. Tamam gidiyorum."
Bir öpücük kondurup gülümsedi. Son kez baktı.
"merak etme şirketten bir ajumma çağırdım. Sena da gece kalmak için gelecek. Bu bir haftada seni daha çok seveceğim!"
başımı olumlu anlamda sallayıp gülümsedim. Konuşursam ağlayabilirdim.
"Elif! Seni ve bebeğimizi çok seviyorum. Size daha iyi bir hayat sunmak için gidiyorum. Tüm kötülükleri hayatımızdan def edeceğim."
Ardından kapıyı kapattı. Tamam, dayanabilirdim bir haftacık. Sanırım...
Yağmur Poyraz
Aylar geçti üzerinden. Ama ona olan duygularımdan geçemiyorum. Yarın herkes için büyük gün. Her şeyin resmiyete döküleceğinin kanıtı belki de. Furkan'la nişanlanacağım. Hayatımın sonuna yaklaşıyormuş gibi hissediyorum. Kalbimdeki adamın yanında olmak için değil hayatımı tüm varlığımı feda ederdim. Ama onun suçu. Eğer bana deseydi ki "bekle" ölene kadar beklerdim. Evet belki o demedi ama ben gitme deseydim kalmasını söyleseydim belki kalırdı? Her gün onun fotoğraflarına bakıp saatlerce ağlamak ağır geliyor artık. Telefonun sesiyle sıçradım. Arayan Furkandı. Sanırım bu ismi görmeye alışmalıyım.
"alo?"
"seni çok özledim Yağmur! Ne yapıyorsun?"
her telefon konuşmamızda beni özlediğini dile getiriyordu. Başka bir kız olsa bende özledim derdi herhalde ama benim öyle bir durumum hiç olmamıştı. Aksine her beni özlediğini söylediğinde aklıma kalbime bir yumru biçiminde oturan özlediklerim geliyordu.
"hiç. Sen?"
bir süre ses gelmedi.
"Yağmur!"
"evet?"
yine tek düze konuşmamdan hoşlanmadığını dile getirecekti anlaşılan.
"Beni seviyor musun?"
ne? Bunu sormasını gerçekten beklemiyordum. Uzun bir süre cevap vermeyince karşı taraftan gülme sesi geldi. Bir de gülüyor muydu?
"biliyordum! Sende o aptal Elif gibisin! Gidip kendinize elin Çinli'sini layık görüyorsunuz!"
"Söylediklerine dikkat et"
dedim sakince. Ne hakla Elif'e laf söyleyip Koreliye Çinli derdi? Allah'ın cahil kulu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umduğum ve bulduğum
FanficBazen hayatta hiç ummadığımız şeyler olur. Ama mutlaka olmasını istediğimiz şeylerde olur. Elif'in umduğu adam bulduğu gibi çıkmamışsa ya? Ya da henüz onu kendi düşünde bulamamışsa?