HELLÖÖ!
upuzun(!) bir bölüme daha merhaba 🤭
başlangıç saatinizi bırakmayı unutmayın, öptüm sizleri iyi okumalar!
✨
4 Haziran 2018
a: Ne yaşandı burada? Bana 160'a yakın mesaj atacak kadar hem de.
(04.08)a: Telefonu günler sonra açınca gerçekten bu mu yani...
(04.08)a: Ben kendim öğrenmeden umarım, ilk mesajınızda kim olduğunuzu belirtmişsinizdir.
(04.09)a: Neyse... Neler dediniz bu kadar önemli acaba...
(04.13)a: Yanlış bir numara olmasını umuyorum.
(04.14)a: Bulduğunuz yol... İyi bir yolmuş gerçekten.
(04.32)a: Yazdıklarınıza maalesef şu anda cevap veremem ki sizin cevap istediğinizi sanmıyorum. İşim gereği, her şeye şüpheyle bakmak ve attığım adımı yere sağlam, insanları titretecek şekilde atmalıyım.
(04.32)a: Numaramı lalettayin bulduğunuzu söylemeniz böyle bir şüpheye yol açtı.
(04.33)a: Güvenli hat.
(05.56)a: Yaptığınızım umarım bir faydası olmuştur.
(05.57)a: Saklanılan şeyler en sonunda insanın ayağına dolanır. İnsan bir adım atarken yalan üç kez dünyayı dolaşır, diye boşuna dememişler.
(05.57)a: Çok detaylı olmasa da sadece bahsettiklerinizden bir ya da iki durumu ailenize üstünkörü bahsedebilirsiniz. Daha da yıkıcı bir sonuç almadan.
(05.58)a, kişisinden 4 yeni bildirim.
a: Sizin dediklerinize bir cevap istemediğiniz belli ama bir cevap aradığınız da bir o kadar belli.
(06.00)a: İnsan olduğunuzu unutmayın. Bu hayatta her şey normal. Kendinizi keşfettiğinizi düşünmeniz her şeyin daha az katlanır olmasını sağlar.
(06.00)a: Benim gibi sıfır umursamaz davranış sergileyeceğinizi sanmıyorum çünkü.
(06.01)a, kişisi bir mesaj alıntıladı;
5×× ××× ××××: Şimdi hiçbir şey olmamış gibi burayı bir assolist edası ile terk ediyorum ;)
a: Aynen bundan.
(06.02)a:
(06.03)
✨
sizi seviyorum,
xoxo, arrivederciiiiheath ledger girişi koyduk şuraya varsayalım 🌝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emret komutanım - yarı texting
Romance5×× ××× ××××: Hey! 5×× ××× ××××: Kimsin, nesin? Hiçbir fikrim yok -insan olman dışında. 5×× ××× ××××: Canım şu aralar fena sıkkın. 5×× ××× ××××: Şimdi sana arka arkaya bir sürü mesaj atacağım. Çünkü böyle uzun mesajlar gerekmedikçe, taksit taksit m...