4.8

4.2K 241 377
                                    

hellö!
keyifler nasıl bakalım?
nasılsınız?

yeni yılın ilk 5 günü nasıl geçti?

sizleri çok özlediiiiim, umarım keyifler iyidir herkeste 🥺🤭

2022'ye giriş yaptık 5 gün önce... hepimize sevdiklerimiz ile beraber huzur dolu, sağlıklı, mutlu ve de başarılı bir yıl diliyorum; nice yıllarınız, yıllarımız olsun. herkes hak ettiğini düşündüğü o yılı yaşasın 😻❤️

multi duyurusu bölüm sonunda ✨
şimdi ben bölüm sonuna kaçıyor, sizleri de bölüme uğurluyorum

satır arası yorum yapıp oy vermeyi unutmayın şeker hamurlu kurabiyelerim :*

herkese keyifli okumalar 🌻

÷

Her şey o kadar hızlı gerçekleşmişti ki anlamamıştım. Hayat hiç beklenmedik bir şekilde farklı bir yoldan ilerliyordu. Bir an gülerken bir an şaşırtıyor, bir an ağlatırken bir anda kızdırabiliyordu. Aynı şu anda olduğu gibi...

Bankadaki işimizi hallettikten sonra evi görmeye gelmiştik ve ev sahibi ile konuşmuştuk. Daha doğrusu "eski ev sahibi" ile!

Anlayışlı biriydi, bir de kızına staj teklif edince... Evi döviz ile ve de taksit ile almaya ikna etmiştik. Paranın yarısını vermiştik, havale etmiştik hesabına. Diğer yarısını da Eylül'e yani bir ay sonrasına anlaşmıştık. Çünkü yurtdışındaki işimin ilk maaşını o zaman alacaktım ki bu da yüklü bir miktardı. Teknolojik yardım için de ayrı bir bütçe sunuyorlardı ki benim işimden dolayı neredeyse her şeyim tamdı. O bütçeyi de eve verecektim. Yani bugünkü yarıyı Korhan verirken Eylül'deki diğer yarıyı da ben verecektim adama.

Noterdeki işimizi de hallettikten sonra artık Korhan ile ortak tapulu bir evimiz vardı. Korhan tapunun sadece ben de olmasını istemişti ama ben ortak tapu olması konusunda ısrar etmiştim. Sonunda da öyle olmuştu!

Baya iyi para ödemiştik ama... Bir buçuk milyon lira civarıydı. Birkaç yüz bin vardı bir buçuğa ama, döşemesi falan her şeyiyle o parayı bulacak gibiydik. Benim hesabımdan dolayı adamla iki yüz bin dolara anlaşmıştık. Baya iyi bir cukka yemiştik ama değerdi. Baya büyük bir evdi. Metrekaresi oldukça iyiydi. Sadece odaları fazlaydı ama Korhan bu kadar para vereceksek ileriye dönük bir yatırım olması konusunda bir konuşma yapmıştı. Beni de ikna etmişti. Daha şimdiden çocukların odasını bile hazır etmiştik ama içini dolduracak para... Birkaç ay daha çalışıp, zam için dua ettikten sonra her şeyi daha hızlı halledebilirdik.

Berk'in bugün hesap için bana zam yapıp maaşımı erken göndermesi ve ufakta yardım etmesi çok mutlu etmişti. Böylece Alptekin için endişelenmemiştim, Berk'in gönderdiği parayı direkt Alptekin'e kumbara fonu açıp oraya aktartmıştım. Şimdi sadece Eylül başı alacağım maaşı beklemek ve de alıp bütçeyle beraber geri kalanı yatırmaktı. Çünkü sezon sezon bütçe alacaktık ve bana verilen teknolojik bütçe altmış bin dolardı. Bu parayı oraya aktarınca ve bir de iki tane alacağım maaşın çoğunu oraya yatırınca hesabı kapatıyorduk. Kredi çekmeden hallettiğimiz için bu kadar yıl birikim yapmanın ekmeğini yemiştim. Allah'a şükrediyordum Engin gibi bir abim olduğu ve bana bütçe yönetimini öğrettiği için.

Bizim Korhan ile evimiz olmuştu ya hu!

"Evimiz var!" diyerek kapıyı kapatır kapatmaz dudaklarımı Korhan'ın dudaklarına bastırdım. Korhan hızla bacaklarımı beline dolarken elimdeki anahtar parkeye düştü ve boş kalan elim Korhan'ın kısa saçlarının arasına girdi. Dili dilimi boydan boya dürterken ağzına doğru bir inleyiş bıraktım ve hızla dudaklarımızı ayırdım. Aklıma buradan çıkıp Ankara'ya gideceğim geldi.

emret komutanım - yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin