3.6

4.7K 258 313
                                    

hellö!
nasıl keyifler?
her şey yolunda mı?

vallahi sınırı maşallah çabucak doldurdunuz, ucu ucuna yetiştirdim bölümü.
teşekkür ediyorum hepinize bölüme başlamadan önce, sessiz kalmayıp hikayemize ortak olduğunuz için sağ olun 💖

lafı daha fazla uzatmadaaaaan sizleri bölüme uğurluyorum efendim 🤭

hepinize keyifli okumalar 🌻

÷

Karnıma ara sıra giren ufak kramplar bazen can acıtıcı olsa da katlanılabilecek durumdaydı şu anlık. Bir elim karnımda yolculuk ederken direksiyonu yarım saat önce Korhan'a teslim etmiştim.

"Senin kasıkların mı ağrıyor?" diyen Korhan ile başımı soluma çevirip gözleri pür dikkat yolda olan Korhan'a baktım. Kendisi de en az benim kadar hızlı kullanıyordu arabayı. Hatta benden belki birazcık daha hızlı...  "Yer değiştiğimizden beri bir elin kasıklarında," deyince dikkatine şaşırmadım.  Dikkatli oluşuna oldukça alışmıştım.

"Evet," dedim ben de sorusuna cevap olarak. "Âdetim yaklaşıyor. Ondandır," diye de ekleme yaptım. Korhan gözlerini kısıp bir şeyler düşündüğünü hissettirdi, sonra başını salladı "Doğru," deyip. "Olman gerek bu aralar."

"Yuh!"

Muzip bir sırıtışla yoldan kısa bir anlığına bakışlarını çekip bana yöneltti. "Ne oldu?" sorusunu da sorarak... "Geçen ay düğünün olduğu zamanlarda da diyordun olacağını, bir ay olacak. Klasik bir döngüye sahipsen bu zamanlar olman gerek."

"Bu kadar dikkatli olman..." Alt dudağımla üst dudağımı kapatıp ağır ağır başımı salladım. Tek kaşımo kaldırdım, işaret parmağımı ona doğru uzattım. "Benim yerime de olmak ister misin?" Korhan güldü yandan bakışlarla bana bakarak. Galiba sorumun cevabı bakışlarıydı ve ben anlamamıştım. Herhalde, "He aynen," civarında bir şeyler demişti. Çok da kafa yormadım.

"Otuz dört," dedim. Anlamsız bakışlarla dönüp bana baktı. "Döngü sürem otuz dört; yirmi sekiz artı altı. Üç ya da dört gün sonra olacağım yani. Malûmunuz çok dikkatli bir insansınız ya... Belirteyim, dedim."

Kaşlarını çattı Korhan. "Genel döngü süresi yirmi dört artı dörttü, değil mi?" Omuzlarımı silktim. "Evet, kadınların çoğunda görülen döngü o, dört haftada bir sürekli tekrarlayan. Her ay aynı güne denk gelen... Ama yirmi bir ile kırk beş gün genel periyot - yani artılar dahilinde - normal oluyor. İdeal sayılıyor." Korhan anladığını belli edercesine başını sallarken devam ettim konuşmama, ona bakarak. "Benim gördüğüm süre de en uzun görülen gün sayısına yakın olduğundan döngüm daha da uzun oluyor. Geneli üç ila yedi gün arası, ben altı gün görüyorum. Bazı istisnai durumlarda yedi de olduğu oluyor."

"Ekstra sana yaşattığı bir yan etkisi var mı?" diye sordu benim ona bilgi verişime karşılık tatlı bir ilgi ile. "Yani kramp oluyor, klasik. Her döngümde olmasa da tatlı istediğim oluyor bazen. Ama en çok yaşadığım benim sırt veya bel ağrısı. Kasık kramplarından daha acı verici bir olay."

"Altı günün altısı da oluyor mu sırt veya bel ağrın?"

"Yok," deyip kafamı iki yana salladım. "Allah korusun," deyip kulak mememi çekiştirdim. Torpidoya vurdum yumruk yaptığım elimin tersini. "İki gün yaşıyordum genelde. İkinci ile üçüncü günümde."

emret komutanım - yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin