11•

755 76 306
                                    

"Şükür ki bir şeyin yokmuş." Demişti Bay Houston, elindeki röntgene bakarak." Sadece incinmiş."

"İyi bari, hayatımın geri kalanında yürüyebileceğim." Dediğinde Bay Houston gülerek ona baktı." Evet, muhtemelen."

"Yemek yediniz mi? Yemek ısmarlamak isterim."

Kol saatine baktıktan sonra, başını kaldırarak Michelle'e baktı.
"Ben ısmarlarsam kabul edebilirim."

"Israr ediyorum."

"Hayır, küçük hanımın parasını yemek istemiyorum."

"O zaman daha sonrakine ben ısmarlarım, ancak bu şekilde kabul edebilirim."

"Neden benimle yemeğe çıkmak isteyesin ki?" Diye sordu, röntgeni masasına koyup yaslanarak.

"Bu kötü bir şey mi?" Diye sordu utanır gibi yaparak.

"Kötü bir şey olduğundan değil, merak ettiğimden soruyorum. Yaşıtlarınla takılsan daha iyi olmaz mı?"

"Hepsi çocuklar, büyüyememiş veletler." Diyerek gözlerini devirdi." Ben sizin gibi olgun, ne istediğini bilen erkeklerden hoşlanıyorum."

"Aramızda 28 yaş var, Michelle." Tebessüm etti." Üstelik babandan iki yaşta büyüğüm."

"Ama sizden hoşlanıyorum, bu yanlış mı?" Diye sordu Michelle, ayağa kalkıp ona doğru yürüyerek." Bu kötü mü?"

"Yürüyebiliyorsun." Demişti gülerek adam." Oyun mu oynadın?"

"Benimle ilgilenmeniz için dikkatinizi çekmeye çalışıyordum." Elini adamın her iki tarafından geçirip masaya dayadı." Sorumu yanıtlamadınız."

Michelle'in çenesine elini koyup sırıttı.
"Senin yaşlarındaki kızların belli bir dönem olgun erkeklere ilgisi olabilir, bu normal."

"Benimki ilgiden fazla." Elini, Bay Houston'ın göğsüne koydu." Ben sizden hoşlanıyorum."

Saçlarını, Michelle'in omzunun arkasına ittirdi.
"Ne zamandan beri?"

"Yemekten beri."

"Ben evliyim, biliyorsun değil mi?"

"Umurumda değil. Karınızın sizi zamanında aldattığını duydum, hâla evli kalmanız bile şaşırtıcı."

"Bunu nereden biliyorsun?"

"Hakkınızda her şeyi biliyorum."
"Avımı araştırırım."
"Hoşlandığım insanı araştırırım."

"Çok tehlikeli bir kızsın."

"Ama benden korkması gereken kişi siz değilsiniz."
"Kızınız ve ah, müstakbel damadınız? Canları cehenemme."
"Pekâla, benden hoşlanmadığınızı söyleyin."

"Bu yalan olurdu, senden hoşlanmayan bir erkeğin olduğunu pek sanmıyorum."

"O hâlde problem ne?"

"Ancak bu tarz bir ilişki istediğimi zannetmiyorum."

"O hâlde neden beni öpmemek için kendinizi zor tutuyorsunuz?" Diye fısıldadı Michelle.

Adamın nefesi sıklaşırken, ister istemez gülmüştü. Elini Michelle'in ensesine götürerek kendisine çekti ve dudaklarını birleştirdi.

Adamın öpücüğünü kabul eden Michelle, ona ayak uydururak karşılık vermeye başlamıştı.

* * *

"Bıraktığın için teşekkür ederim." Demişti tebessüm ederek.

"Rica ederim."

Game.||Yeager.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin