"Sınavın nasıl geçti?" Diye sordu Abigail, Eren'e.
"İyiydi, senin?"
"İyi." Michelle'e bakıp gülümsedi." Peki ya senin?"
"Her zamanki gibi işte."
Çoktan bir buçuk ay geçmişti ve Eren, Abigail'i ağına düşürmüştü. Çıkmaya başlasalar da, elbette Eren ve Michelle'in gece oyunları bitmemişti.
"Biliyor musun Michelle?" Dedi Abigail, gülümseyerek." Babam resmi olarak hastanenin kadrosuna katıldı."
"Belgeler imzalandı mı?" Diye sordu Michelle, zaferle gülerek.
"Evet, biraz ısrarım da oldu tabii ancak artık sizlerin ailesiyle birlikte çalışıyor." Eren'in koluna girip gülümsedi." Harika değil mi?"
"Evet, bu demektir ki artık burada kalıcısınız."
"Evet!" Dedi Abigail, Eren'in kolunu heyecanla sıkarak. "Sonsuza kadar birlikte olacağız."
"Sonsuza kadar ha?" Michelle, iç çekip sırıttı." Söylendiği kadar uzun bir süre değil."
* * *
"Ayrıl."
"Ne?" Diye sordu Eren, üzerine tişörtünü geçirerek.
"Ayrıl ondan."
"Peki ama bunu neden yapayım?" Diye sordu Eren.
"Çünkü istediğimizi elde ettik. Ayrıl artık. Onunla sevgili olman için bir sebep mi var?"
"Bu öylece olmaz." Dedi Eren, pantalonunu altına geçirerek." Üstelik çokta belli olur."
"Ne? Ne zamandan beri belli olup olmamasını umursuyorsun sanki?!"
"Bir işi yapıyorsak tam olmalı, öyle değil mi?" Diye sordu Eren gülerek.
Michelle'in yanına gelip alnına öpücük kondurdu.
"Merak etme, ayrılacağım. Ancak bu benim istediğim zaman, ben istediğim yerde, benim istediğim şekilde olacak.""Ondan hoşlanmıyorsun, değil mi?" Diye sordu Michelle." Eminsin, değil mi?"
"Saçmalama, neden böyle düşünüyorsun?"
"Sadece ayrılsan olmaz mı? İstemiyorum."
"Oyuncağını mı kıskanıyorsun?" Diye sordu Eren, gülerek.
Michelle, dizlerinin üzerinde yükselerek çıplak göğsünü Eren'in göğsüne bastırdı ve ellerini Eren'in boynunda birleştirerek dudaklarına bir öpücük kondurdu.
Eren, beklemediği bu öpücük karşısında afallasa da, onu cevapsız bırakmayarak öpücüğüne karşılık verdi.
Michelle, ellerini Eren'in uzun saçlarının dibine götürüp hafifçe çekti. Buna karşılık Eren'in dudaklarından boğuk bir inleme çıkmıştı.
Michelle, ondan ayrılıp öpücüğün etkisiyle kızarmış olan dudaklarını Eren'in yanağına sürttü.
"Ayrıl ondan."Eren, aklını toparlamak adına bir kaç saniye hareketsiz kaldıktan sonra Michelle'in boynunu öptü ve hafifçe ısırdı.
"Hayır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game.||Yeager.
Short Story"Kısa bir süreliğine onunla beraber olursan, tamamen seninim." Bu cümle dudaklarının arasından kolayca çıksa da, onu ileride bunu söylediğine pişman edecekti.