"Ona destek olmaya çalışıyorum ama..."
Eren, başını Michelle'in başına dayadı.
"Bana kim destek olacak..."Michelle, göğsünde uyurken kendisi ise düşüncelere dalıp gitmişti. Tüm gün gezdikten sonra zaten pert olmuştu, bir de Michelle'in kafasını toparlamaya çalışırken iyice yorulmuştu ve kendinden ödün vermesi de cabasıydı.
Michelle'in saçlarını okşarken iç çekti.
"Gerçekten kimsenin sana zarar vermesine izin vermeyeceğim.""...nngh."
"Hım?"
Michelle, gözlerini sıkıca yumarak inlemeye başladı.
"Ahn!"Eren'in gözleri iyice açılmıştı.
"Sakın söyleme...""...yapmamanı söylemiştim, Eren..."
Eren, kızararak onu salladı.
"Hey!"Michelle, uykusunda kalmak için biraz daha kendini zorlarken sonunda sallantıya dayanamayarak gözlerini açmıştı.
"Eren...?" Diye mırıldandı, gözlerini ovuşturmuştu.
"N'oldu?" Eliyle dudaklarını kapayarak esnedi." Niye uyandırdın beni?""Rüyanda tam olarak ne görüyorsun sen?!"
"Ah...çok iyiydi." Dedi Michelle, başını tekrar Eren'in göğsüne koyarak." Sessiz ol da rüyama geri döneyim..."
"Michelle, gerçeğini de yapabiliriz biliyorsun değil mi?"
Michelle, başını Eren'in göğsünden kaldırdı.
"Gerçekten mi?""Hiç yapmamışız gibi konuşuyorsun."
"Evet ama...rüyamdaki kadar iyi olmuyorsun."
"NE?! COK İYİ OLDUGUMU SEN SOYLEMİSTİN BE!"
Gururuna yedirememişti."Böyle bir konuda bunu asla söylemem."
"İyi, görelim o zaman!"
Tişörtünün ucundan tutup, çıkardığında Michelle şaşkınca ona baktı."Neden üstünü çıkardın şimdi?"
"Ne?" Diye sordu Eren, şaşkınca." Sana göstereceğimi net bir şekilde ifade ettim."
"Evet ama..."
Michelle, gülmeye başlamıştı.
"Pffftf çok aptalsın...!""Neden gülüyorsun?" Diye sordu Eren.
"Çünkü sevişmekten bahsetmiyordum, rüyamda bana harika bir masaj yapıyordun." Dedi Michelle, gülmeye devam ederek." Ama bunu yanlış anladın!"
Eren, kızararak somurttu.
"Nereden bilebilirdim ki?! İnliyordun ve..." gözünü kısıp başını kaşıdı." Bunu genelde şey de yaparsın...senin üstündeyken."Michelle, gülmeye devam ederken yavaşça iç çekip kahkahasını bastırmaya başladı.
"Hayır, sevişirken gerçekten iyisin.""Öyleyim, değil mi?"
"Hıhım." Dedi Michelle, gülmemek için kendisini zorlasa da tekrar gülmeye başlamıştı." Ama masaj da berbatsın!"
"Hiçte değilim!"
"Kemiklerimi kırıyorsun!"
"Hayır kırmıyorum!"
"Evet, kırıyorsun!" Dedi Michelle gülerek." Sadece bu da değil, vücudumu morartıyorsun."
"Çünkü hassas tenlisin!"
"Hayır, değilim!"
"Evet, öylesin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game.||Yeager.
Short Story"Kısa bir süreliğine onunla beraber olursan, tamamen seninim." Bu cümle dudaklarının arasından kolayca çıksa da, onu ileride bunu söylediğine pişman edecekti.