24•

536 52 56
                                    

Michelle, eve girdiğinde babasının Kate ile konuştuğunu duymuştu.
Evin kapısını sinirlice kapatarak, hızlı bir şekilde salona ilerledi.
"SEN ŞAKA MISIN?!"

Ancak salona girdiğinde yanlarında Abigail ve Bay Houston'ın da olduğunu görmüştü. Dördü de dönüp ona şaşkınca bakıyordu.

Öksürerek boğazını temizledikten sonra, yüzüne bir gülümseme yerleştirdi.
"Kabalığımı mazur görün, telefonda arkadaşımla tartışıyordum. Hoş geldiniz."

"Merhaba." Dedi Kate, tebessüm ederek.

Ancak Michelle, onun tebessüm ettiğini görünce kendisini onu yolmamak için çok zor tutmuştu.

"Merhaba Michelle." Dedi Bay Houston, yüzünde imalı bir gülümsemeyle.

"Unut bunu, bu bir daha yaşanmayacak." Diye düşündü Michelle, ancak düşüncesini belli etmeden gülümsemesini bozmadı.
"Merhaba Bay Houston."

"Ah, Michelle." Dedi Abigail, yapmacık bir gülümsemeyle." Anne, Michelle'i hatırlıyorsun, değil mi? Bize gelmişti daha evvel."

"Evet..." diye mırıldandı Kate." Hatırlıyorum."

"Ben de hatırlıyorum, üstelik sanki sizi ilk kez orada görmemişim gibi."

Bay Langton, öksürerek Michelle'e durması gerektiğini imâ etti. Buna karşılık Michelle uğraşmak istemediği için susmayı kabul etti.

"Sadece bu da değil." Dedi Abigail." Kendisi eski erkek arkadaşımın en yakın kız arkadaşıydı, gerçi şuan çıkıyorlar."

Bay Houston'ın yüzünde ciddi bir ifade oluşurken, Michelle rahatlıkla Abigail'e baktı.

"Öngörülebilirdi." Dedi Bay Langton, fincan çayını yudumlayıp tekrar tabağına koydu.
"Eren, Michelle'i 8 yaşından beri seviyor. Ondan daha iyi bir damat bulamazdım. Bunu biliyor olman gerekmiyor muydu? Herkes Eren'in Michelle'e olan aşkını çok iyi bilir."

Abigail, şaşkınca ona baktıktan sonra kendisini toparlamaya çalıştı.
"B-ben sadece... arkadaşının eski sevgilisiyle çıkması ne kadar doğru?"

"Evet, bu hoş bir davranış değil sahiden." Dedi Bay Houston.

"Bu-"

"Kızım sonunu düşünmeden bir işe kalkışmaz, David. Eğer bir ilişkiye başladılarsa, bu Abigail ile olan arkadaşlığının çokta samimi olmadığını gösterir. Biliyorsun ya, o okul başkanı. Muhtemelen Abigail, Michelle'in samimi davranışını arkadaşlık olarak gördü."

Abigail, sinirle kaşlarını çatarak, eteğini sımsıkı sıktı.

Michelle, kaşlarını kaldırarak babasına baktı. Ancak Bay Langton, ona dönüp bakmadı bile. Michelle, iç çekip tebessüm etti.
"Tıpkı dediği gibi."

"Bu yaşlarda böyle şeyler olur, bunları büyütmemek lazım." Dedi Kate.

"Kesinlikle. Önemli olan ileride nasıl olacağımız değil mi zaten? Beni arkadaşımın sevgilisini çalmakla suçluyorsun..." başını Abigail'e çevirip sırıttı." Ancak dünya kötü bir yer Abigail, insanlar birilerinin eşlerini çalabiliyor."

Bay Langton, tekrar öksürerek ona durması gerektiğini yineledi.

Kate, bozularak susmuştu.

Game.||Yeager.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin