46•

385 55 105
                                    

"Çekimler nasıl gidiyor?"

"Hn..." Felix, göz ucuyla Eren'e bakıp tekrar arkasını döndü." Sanırım model benden nefret ediyor."

"Neden böyle düşünüyorsun? Her zaman iyi fotoğraflar çekersin." Demişti Michelle, onu motive eden bir sesle.

"E-evet öyle ama...sanki sevgilisini çalmışım gibi davranıyor bana."

"Bu da ne demek şimdi?"

"Bilemiyorum, Michelle. Sinirli yaklaşıyor, durduk yere hem de!"

"Burada vakit öldürmeye devam mı edeceksin yoksa çekime dönmeyi düşünüyor musun?"

"B-bir dakika o ses?!"

"Üzgünüm bebeğim, şimdi kapamak zorundayım."

"Felix!"

Felix, telefonu kapattıktan sonra Eren'e dönüp gözlerini devirdi.
"Bana bak, sen sadece kamera önündesin ve ben de kamera arkasındayım. Kendini benden üstün görme, seni sen yapan fotoğrafçının çekimleri."

Eren, kaşlarını kaldırıp umursamazca ona bakmaya devam etti.
"Ben yerimi de mesleğimi de gayet iyi biliyorum, ancak sen bilmiyor olmalısın ki iş esnasında telefonla görüşüyorsun."

"Sen de bilmiyor olmalısın ki henüz düdük ötmedi, bu da moladayız anlamına geliyor."

"Hey hey hey, çocuklar!" Diyerek araya girdi Reiner, kaşlarını hafifçe çatarak." Çekimimde kavga istemiyorum. Çok istiyorsanız çekimleri halledelim, sonra birbirinizi yersiniz."

"Kendisiyle pek tartışmak istemiyorum." Dedi Felix, gözlerini Eren'in gözlerinden çekmeden.
"Çünkü gereksiz yere bana sataşıyor."

"Gereksiz yere sataştığım falan yok." Dedi Eren, kaşlarını çatarak." Sadece yerini bildiriyorumdur."

"Ve bunu hiç bir şey yapmadığım halde yapıyordun?" Dedi Felix, kollarını göğsünde birleştirip rahatlıkla.

"Eren ve Felix!" Dedi Historia, iç çekerek." Neden böyle davranıyorsunuz?"

"Bunun cevabını kendisi verse çok daha iyi olur, neden böyle davranıyorsun Eren?" Diye sordu Felix, kaşlarını kaldırıp.

Eren, dişlerini sıkarak Felix'e sinirle baktı. Daha sonrasında omzunda hissettiği elle hızlıca ona döndü.
"Mi-...Freya?"

"Sakin ol, başın ağrıyacak diye endişeleniyorum." Demişti Freya, üzgünce.

Eren, iç çekip tekrar Felix'e baktı.
"Devam edelim,"

"Evet, ben de öyle düşünüyorum."

Eren, arkasını dönüp ışıkların ayarlandığı yere geri dönmüştü Freya ile birlikte.

Bu sırada Felix'de kamerasının ayarlarıyla oynayarak uygun pozlamayı bulmaya çalışıyordu.

Kamerayı uygun bir açıyla tuttuktan sonra sonunda Reiner'ın düdüğü ötmüş ve mola bitmişti.

"Tanrı aşkına, gelin ve damat değil misiniz siz? Biraz daha yanaşın ve birbirinize sevgiyle bakın." Dedi Historia, sandalyesinde öne eğilip homurdanarak." Hadi ama modellerim bu kadar beceriksiz değil!"

"Beni ben olarak gör, eski kız arkadaşın olarak değil." Dedi Freya, kollarını Eren'in boynuna dolayarak.

Eren, Freya'nın belini kavrayarak ona bakmıştı.
"Üzgünüm..."

"Damat düğünden kaçacak gibi duruyor!" Dedi Reiner, homurdanarak.
"Damat, aşık olduğun kadınla evleniyorsun mutlu olsana!"

Eren, gülümseyerek Freya'ya baktı.

Game.||Yeager.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin