"Duydun mu?"
"İnanmıyorum, demek ki sinsiliğinin arkasında böyle bir sebep yatıyormuş..."
"Michelle Langton, öyle mi?"
"Onu bile üzebiliyorlarsa..."
"Trafik kazası diyorlar..."
"Ne kötü bir baba!"
Mikasa ve Sasha, sınıftan okula yayılmaya başlayan dedikoduları ağızları açık bir şekilde dinliyordu.
Sasha, hızlıca Mikasa'ya döndü.
"Michelle...""Okuldan çıkarmamız lazım. Sen onu bul, ben burayı hallederim."
Sasha, hızlıca başını salladı ve sınıftan koşarak çıktı. Ancak okulun her koridorunda aynı söylenti yayılmaya devam ediyordu.
"Hayır, hayır, hayır..."Korkuyla gözleri etrafındakilerde gezinirken, bu dedikoduyu kimin çıkardığını düşünmek bile istemiyordu.
Çünkü zaten bilen tek kişiler arkadaş grubu ve Zeke Yeager'dı."Bana bakın sizi lanet lağım fareleri!" Diye bağırdı Mikasa." Kulaktan dolma her yalana inanacak mısınız siz?!"
"Bunun yalan olduğunu kanıtlayabilir misin ki?!" Diye bağırdı bir çocuk." Michelle'in bir annesi yok! Hepimiz trafik kazasında kaybettiğini biliyoruz!"
"Alkolden kaza yaptı sadece kadın, neden geçmiş defterleri açıyorsunuz!"
"Alkolden kaza yapacak kadar neden içti?! İçmesinin bir sebebi vardı demek ki!"
"İnsanlar içerken size mi soracak?" Dedi Mikasa öfkeyle." Biriniz daha o ve ailesi ile ilgili konuşursa, inanın kim olduğu fark etmeksizin onu mahvederim."
"Michelle!" Diye bağırdı Sasha, makineden suyunu alan Michelle, ona bakıp güldü.
"Sakin ol, n'oldu?"
Sasha, yanına geldikten sonra ellerini dizlerine koyarak uzun uzun soluklandı.
"H-hadi..okulu...asalım!" Dedi nefes nefese."Okulu mu asalım?" Diye sordu Michelle, suyunun kapağını açarak." Neden asalım?"
Sasha, nefesi düzene girdikten sonra doğrulup ona baktı.
"Önce şunu iç, bunun için niye koştun bu kadar?" Diyerek yeni aldığı suyu Sasha'ya uzattı.
Sasha, uzatmış olduğu suyu alıp içtikten sonra nefesini vererek, şişeyi Michelle'e geri uzattı.
"Daha iyiyim.""Şimdi sebebini söyle."
"Neyin?"
"Okulu asmanın."
"Canım bugün ders dinlemek istemiyor." Diye bir yalan savurdu Sasha.
Belki de aralarındaki en başarısız yılandı.
"Onun yerine filme falan gidebiliriz?""Dünkü kamptan sonra yeterince eğlendiğimizi düşünüyordum." Dedi Michelle, çenesini kaşıyarak.
"Gerçek sebebini söylemeye ne dersin?"Bulundukları koridora koşarak gelen bir çocuk, koridorun ortasında durdu.
"HEY MİLLET SİZLERE BOMBAM VAR!"Michelle, çocuğa doğru dönerek kollarını göğsünde birleştirdi ve güldü.
"Yine hangi zavallı patladı acaba?""Bunu dinlememize gerek yok!" Dedi Sasha, Michelle'i çekiştirerek.
"Sahiden, ben daha sonra öğrenip sana anlatırım şuan aşırı derecede okuldan çıkmak isti-""MICHELLE LANGTON'UN ANNESININ ÖLMESİNİN SEBEBİNİN ALDATILMIŞ OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDUNUZ?!"
Sasha, dudağını ısırarak gözlerini yumdu. Başını çevirip yavaşça gözlerini açtı ve Michelle'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game.||Yeager.
Short Story"Kısa bir süreliğine onunla beraber olursan, tamamen seninim." Bu cümle dudaklarının arasından kolayca çıksa da, onu ileride bunu söylediğine pişman edecekti.