4•

824 80 72
                                    

"Benden gerçekten hoşlanıyor musun?" Diye sordu Abigail." Bir kaç haftadır peşimdesin."

"Dalga mı geçiyorsun? Hoşlanmasam neden peşinde olayım?" Diye sordu ve güldü." Elbette hoşlanıyorum. Sen hoşlanmıyor musun?"

Abigail, gülümseyerek saçını kulağının arkasına ittirdi.
"Belli ettiğimi düşünüyordum."

"Yeterince ağırdan aldığımızı düşünmüyor musun?" Diye sordu Eren." Kimse için bu kadar çabalamamıştım."

Abigail, neşeyle gülümseyerek Eren'in elini tuttu.
"Doğru söylüyorsun."

"O zaman buradan artık sevgili olduğumuz anlamını çıkarabilir miyim?"

"...evet..." dedi utanarak Abigail." Evet, çıkarabilirsin."

Eren, sahte bir mutluluk kahkahası attı.
"Oh, sonunda!"

Abigail, kıkırdayarak ona baktı.

"Seni çok mutlu edeceğim, inan bana."

"İnanıyorum."

"Bu gördüğüm neşe de ne böyle?" Diye sordu Michelle, elinde çikolatasıyla karşısındaki iki kişiye bakıyordu.

"Michelle, bunu sana da söylemeliyiz sanırım." Demişti Eren gülerek.

"Evet." Dedi Abigail, ona katılarak.

"Bana neyi söyleyeceksiniz?" Diye sordu Michelle." Çok heyecanlı bir şey olsa gerek."

Eren, Abigail'in elini tutarak kaldırdı.
"Biz çıkıyoruz."

"Gerçekten mi?!" Dedi Michelle, şaşırmış gibi." Aman Tanrım, bu harika!"

Abigail, utanarak güldü.
"Gerçekten sevindin mi?"

"Elbette! Birbirinize çok yakışıyorsunuz, nasıl sevinmem?" Eren'e hafifçe yumruk attı." Kaptın yine güzel kızı."

"Kaptım cidden." Demişti Eren.

"Ağırdan almak istediğini sanıyordum." Dedi Michelle, Abigail'e bakarak.

"1 ay yeterince ağırdı." Dedi Abigail." Ayrıca şuna bakar mısın?" Diyerek Eren'i gösterdi." Bu sıfata Hayır demek çok zor."

Eren, kolunu Abigail'in omzuna attı.
"Böyle düşünmene sevindim, hayatım."

"Aah, arkadaşlarım birbiriyle sevgili oldu." Dedi Michelle." Bu çok tuhaf ve güzel hissettiriyor."

Abigail ve Eren gülerken, Michelle de onları tebessümle izliyordu.

"Ah, bu arada...Eren, akşam bize gelmek ister misin? Tarih projesinin üstünde durmamız lazım."

"Bu akşam olmaz." Dedi Eren, Abigail'e sırnaşarak." Bu akşam sevgilim de müsaitse sinemaya gitmek istiyorum."

"Randevuya mı çıkacağız?" Diye sordu Abigail heyecanla.

"Evet, olmaz mı?"

"Oluuur! Harika olur."

"Oh." Alnına hafifçe vurdu." Tabi, haklısın. Sonuçta bu sizin ilk gününüz, birlikte bir şeyler yapmak isteyeceksinizdir."

Game.||Yeager.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin