42•

355 46 78
                                    

Kamerasını indirip, bıkkınlıkla nefes verdi Felix.
"Biraz daha mutlu gözükebilir misin?"

"Gülüyorum ya!"

"Gülünce mutlu gözükmüyorsun ama!"

Michelle, gözlerini devirmekle yetinmişti.

"Güzel bir ânı getir aklına. İllaki vardır üç beş şey."

"Çoğunluğu yalan dolandı."

"Ama ilk söylendiğinde yaşattığı hisse odaklan. O his gerçekti, değil mi?"

...

"Evet, mükemmel!" Dedi Felix, hızlıca kamerasını tekrar kaldırarak." Sakın bozma! Proje ödevim harika olmalı!"

Michelle, duruşunu bozmadan gülümsemeye devam etti.

"Tammmamdır!" Dedi Felix, kamerasını kenara bırakıp gülümseyerek Michelle'in yanına geldi ve heyecanla döndürdü.
"Bununla artık projeden geçebilirim."

Michelle, düşmemek için Felix'in omuzlarına ellerini koydu.
"Konsept neydi?"

Felix, onu indirip göz kırptı.
"Aşk acısı."

Michelle, ona tuhaf tuhaf baktı.
"Gülümseyerek mi oluyor aşk acısı? Kesinlikle olmaz," kamerayı tutup tekrar kaldırdı." Sınavdan kalmanı istemiyorum, ben şimdi ağlayacağım ve-"

"Onu düşünüyordun." Dedi Felix, kamerasını yavaşça Michelle'den çekip kurtararak." Yüzün gülüyordu ama gözlerin hafiften dolmuş ve acı çektiğini belli ediyordu."

Michelle'in dudakları şaşkınlıkla aralanmıştı.

"Yanakların ve burnun pembeleşti çünkü aslında her ân ağlamaya zaten hazırdın."

Başını çevirip güldü.
"Aman ya, senden de bir şey kaçmıyor."

"Tabi ki kaçmıyor." Demişti Felix, Michelle'in saçlarıyla oynayarak.
"Ne de olsa bu aralar en yakın olduğun kişi benim."

"Bana pekte üzgün gözükmedim, gayette mutluyum." Demişti fotoğrafına bakan Michelle.

"Sen onu külahıma anlat." Diye homurdandı Felix.
"Burada sanatçı olan benim."

"Ben ne oluyorum?"

"Sen benim sanatımsın." Diyerek göz kırpmıştı Felix." En güzelinden."

* * *

"Ah bekle bekle!" Dedi Historia, Eren'in kolunu tutarak.
"Bir kaç haftaya Japonya'ya geri uçuyorsun, değil mi?"

"Evet..?" Diye mırıldandı Eren, hafifçe kaşlarını çatarak Historia'ya baktı.

"Mükemmel! Tam da döndüğün hafta Reiner'la Japonya'da sakura mevsimi olacak."

"Yani?"

"Freya ve senin çekimlerin çok beğenildi. Yani neden bir çekim yapmıyoruz?"

"Historia, tatile gidiyorum-"

"Lütfen! Bunun için ek para da veririm! Hem zaten çoktan bir stajyer fotoğrafçıyla da anlaştık."

"Buna son dakika golü deniliyor, bu bir rica değil biraz emir vaki oldu."

"Lütfen!"

"İyi! Tamam..." Demişti gözlerini devirerek Eren." Sadece bir gün ama."

"Tamamdır!" Dedi neşeyle Historia." Reiner buna çok sevinecek."

"Bir de bana sor..." diye homurdandı Eren. Kolunu Historia'da kurtardı.
"Öyleyse gidiyorum."

Game.||Yeager.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin