35•

342 45 76
                                    

Arkadaşlar kitabın adı Game ama inanın ben bile olayların buraya geleceğini tahmin etmemiştim ahdhwhxhs
Michelle için bu kadar softluk yeter kendisini yeterince aştı, biraz yılanlık görelim

+18 muhabbet içeriyor gibi gibi gerçi siz yadırgamazsınız ama shdejzjsj

"Öncelikle şunu da ekleyelim, arka arkaya iki kere aynı şeyi söylemek yok." Dedi Pieck.

Kalabalıktan onay çıkınca, Eren ve Michelle'e hak doğmuyordu.

"Ee Abigail, ne diyorsun?"

"Doğruluk diyorum," diye yanıtladı Abigail, heyecanla.

"Pekâla, bana iç çamaşırlarını en son çıkaran erkeği söyleyebilir misin?" Diye sordu Pieck, baş parmağını alt dudağına bastırıp sırıtarak.

Abigail, Eren'e baktığında, Michelle'in kaşları 'öyle mi?' Dercesine kalkmıştı.
"Bana sadakatten bahsedene de bak."

"Eren..." diye yanıtladı Abigail.

"Vay be, ne şanslı adamsın Eren." Dedi Porco, gülerek." Masada ki iki güzel kızı da götürüyorsun."

"Aslında öyle sanıldığı gibi bir şey değil." Dedi Eren, umursamazca." Çıktığımız zaman sarhoş oldu ve onu soyup banyoya sokmak sokmak zorunda kaldım."

"Tabii, biz biliriz bu numaraları." Dedi Pieck, kıkırdayarak.

Eren, Michelle'e baktığında, Michelle umursamazca ona bakıyordu.
"Pekâla, bu bir nevi benim hatamdı. Sonuçta ona onunla beraber olmasını ben söyledim."

"Çeviriyorum." Dedi Abigail, ortadaki şişeyi eline alarak. Şişeyi çevirip, yerine geri oturdu. Şişe hızlıca dönerken, masadaki herkes heyecanlı sayılırdı.

Şişe durdu.

"Pieck, doğruluk mu cesaretlik mi?" Diye sordu Eren, ona umursamazca bakarak.
"Bana geldiği için şanslı sayılırım."

"Cesaretlik diyorum."

"Voah, fazla cesursun sahiden." Dedi Abigail, şaşkınlıkla.

"Eh, yazlığımı kaybetmek istemiyorum."

"Kucak dansı yapmanı istiyorum."

"Eren, sahiden bir ben kalmıştım." Dedi Pieck, gülerek.

"Bana değil," dedi Eren, Abigail'e dönüp baktı." Abigail'e yapacaksın."

"Ne?!" Diye şaşırdı Abigail." Bu çok utandırıcı."

"O hâlde oynamasaydın."

Abigail, Eren'e gözlerini devirdi. Pieck, oturduğu yerden kalkarken, Abigail'e doğru yaklaştı ve pozisyonunu aldı.
Dans etmeye başladığında, Michelle, gözlerini devirmekle yetinmişti.
"Bugünü unutmak için yalvaracak zavallı gözlerim."

"Sanırım sevgilin kendisini lezbiyen porno izleyerek tatmin ediyor." Dedi Porco.

Michelle, ona bakıp tebessüm etti.
"Porno izleyemeyecek kadar benimle vakit geçiriyor."

Porco, gözlerini devirdiğinde aynı şekilde Michelle'de öyle yapıp başını çevirmişti.

Pieck, yerine geri geçtiğinde Abigail, kızarmıştı.
"Memen ağzıma girdi!"

"Kısa günün kârı." Dedi Pieck.

Ancak Abigail, gözlerini devirmişti.

"Çeviriyorum." Dedi Pieck, şişeye uzanıp çevirdi ve Porco'ya baktı.
"Porco, doğruluk mu cesaretlik mi?"

Game.||Yeager.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin