Kur mbërritëm më nuk ishte ai gëzim si fillim që kishim apo ajo çudija tek sytë tanë, e as nuk ishte më ajo bukuri që shikuam herën e parë.
Si mbërritëm shkuam nëpër klasat tona.
Ku shumica e nxënësve nuk ishin...por si ra zilja profesori Mazu nuk u vonua as edhe një minutë erdh menjëher në klasë.
I cili menjëher hapi librat dhe filloj të shpjegoj, duke mos thënë gjë për atë se çfarë ka ndodhur...po luanim rolin sikur asgjë të mos ketë ndodhur në këtë shkollë dhe vetëm filloj me shpjegimin e ti të zakonshëm.
Lirika;Kam dëgjuar që Zion ka ndryshuar shkollën.
Tha ajo dhe unë ktheva kokën nga ajo.
Lirika:Kështu dëgjova.
Ngriti supet teksa unë ende po e shikoja atë, por në një farë menyre ndihesha më mirë që ka ndryshuar e nuk do vije këtu, ketu nuk duket e sigurt dhe te them te drejten edhe unë do doja të largohesha nga kjo shkollë. Kur të gjithë orët përfunduan unë dhe Lirika po qëndronim jashtë duke folur për orët që mbajtëm.
Lirika:Nuk e di se si dreqin do marrim notat këtë vitë.
Tha ajo duke shfry frymën ndërsa unë po bëja vetëm një buzëqeshje teksa sytë e mi po qëndronin tek Klores i cili po bisedonte me Lorken.
Lirika:Po më dëgjon Mari.
Mari:Po sigurishtt.
Lirika:Oo mos vallë ke filluar ta pëlqesh edhe ti Klores.
Mari:Jo, por më duket vetëm pak i lezetshëm.
Thash duke buzëqeshur..
X:Hej vajza.
Ktheva kokën dhe pashë Lorken dhe Klores që erdhën drejt nesh, të cilët Lorken dhe Lirika sëbashku duke bërë që të qëndroja vetëm me Klores që qëndronim ulur tek bari i gjelbërt.
Klores:Nga balloja më nuk të pashë.
Tha ai duke më shikuar mua ndërsa sytë e mi shkuan tek ballkoni ku ishte profesori Mazu, ai shikim që ai po bënte ishte sikur unë po bëja diçka të gabuar.
Mari:Ashtu është.
Thash duke kthyer kokën përsëri nga Klores.
.
-Hhh po ky tani...ta lë apo mos ta lë..të jetoj...apo të mos jetoj....
U degjua zeri i personit që shikonte Mariposen me nje buzëqeshje.
.Kur u errësua unë dhe Lirika shkuam menjëherë në dhomë pasi asnjëra nga ne nuk dëshironim të ngrënim darkë.
Lirika:E kam ditur që nga fillimi që ti dhe Klores shkoni sëbashku.
Mari:Sa mirë i di gjërat ti.
Thash duke qeshur ku këtë herë nuk po qëndroja në telefon në fakt as që e përdorja më, po rrija me libra në dorë shumë ndryshe këtë herë.
Lirika:E din Mariposa, më mungon profesoi Orion ai ishte një kujdestar shumë më i mirë se sa, profesori Mazu, ai nuk më pëlqen aspak.
Mari:Përse.
Thash duke e shikuar këtë herë atë, pasi ishte ajo që çdoherë e pëlqente atë.
Lirika:Nuk e di, zemra nuk ma do.
Mari:Në fillim zemra të linte mas tij.
Lirika:Është i bukur por është profesor, pastaj ti kishe të drejtë, nuk duhet ta shikojmë atë në atë mënyrë.
Tha ajo dhe unë vetëm pohova me kokë, dhe nuk kisha të drejtë të thosha gjë, pas tër atyre gjërave që më ndodhën me të.
Mari:Nuk e di, nuk kam ndonjë mendim për të.
Thash duke kthyer prap kokën nga libri...pastaj si ti thoja unë Lirikas që unë kam puthur atë...
YOU ARE READING
Psycho (shqip)
HorrorTë gjithë po qëndronin para nesh duke na dhënë një mirëseardhje shumë më të mirë se sa unë e mendova prandaj besoj nuk do jetë aq keq sa unë e mendova. X:Apo jo Lirika. Bëra një buzëqeshje duke analizuar personat që kisha para. . . -Ah!Mariposa....M...