Po ndjeja dhimbje në kokë aq shumë sa nuk mund të qëndroja në një vend dëshiroja të bëja diçka vetëm që kjo dhimbje të ndalonte, por asgjë që po pija nuk po e largonte.Nuk më zinte gjumi që të largoja sëpaku mendjen nga kjo dhimbje.
Po ecia shkallëve duke u mbajtur, po mendoja të bëja një dush të ngrohtë ndoshta do largohej kjo dhimbje, nëse jo atëher duhet të duroja dhimbjen sepse e di që nuk do më dërgonte në spital edhe po të vdisja ai nuk do më dërgonte në faktë vetëm sa do ma ndimonte të vdisja më shpejt.
Kur hyra në dhomë ndeza dritën pasi tashmë ishte errësuar, ishte kjo dhomë që më rikujton ato gjëra që më ndodhën, fillova të kërkoja rrobat dhe vetëm pasi i morra hyra në banjo.
Largova rrobat nga trupi dhe kur mbylla sytë fillova të ndjeja atë ujë të ngrohtë ku vetëm në këtë vend mund të shfaq dhimbjen që kisha,jo vetëm dhimbje në trup, por edhe ato emocionalisht.
Tashmë ishin bërë një javë që ata të tre ishin këtu, ku në njërën anë doja aq shumë që ai-Ravi të kuptonte apo të bënte diçka për të më ndimuar por ishte një anë tjetër që çdoherë më largonte shpresat e që më fajsonte që nuk i tregova, që nuk i kërkova ndihmë, ishin këto mendime që çdoherë qëndronin në mendjen time, mendimi për të larguar nga ky vend rrinte çdoherë në kokë.
Ula kokën dhe e dija që tani nuk mund të bëja asgjë, duhet pres derisa të lind.
Mendova unë ashtu duke ndjer ujin ku sytë e mi ende qëndronin të mbyllur, zgjata dorën që të merria shamponin që të pastroja flokët por dora ime nuk po e ndjente atë aty, prandaj hapa sytë që ta shikoja por e habitur pashë një dorë që e vendosi tek vendi, zemra filloj të rrah shpejt teksa ndjeva dy duar të preknin flokët e mia të lagura.E dija që ishte Mazu por po më friksonte, nuk e dëgjova të hynte brenda, nuk ndjeva hapat e tij.
Duart e tij po preknin kokën time ku ajo melodija e ujit tashmë nuk po dëgjohej. Ktheva kokën ngadalë dhe e shikova, flokët e tij ishin të lagura dhe buzët e tij po buzëqeshnin, ula ngadalë sytë ku nuk pashë rroba në trupin e tij.
Mazu:Nuk është mirë të të lë vetëm kur nuk ndihesh mirë.
U dëgjua zëri i tij teksa sytë e mi po e shikonin, nofulla ime po qëndronte e shtrënguar fortë.
Mazu:Prandaj mendova të të ndimojë.
.
Sytë e mi po shikonin sytë e tij teksa veshët e mi dëgjonin ngadalë fjalët e tij, ngadalë duart e tij u larguan nga flokët e mia por nuk u larguan nga trupi im, filloi të preknin qafën time duke zbritur ngadalë tek shpatullat e mia, ku zemra ime rrahte fort doja ta shtyja e ta largoja, por e di që do i shfaqja probleme vetës sime.
Duart e tij teksa mbanin sapunin nga shpatullat e mia filluan të shkonin poshtë tek njëri krahë e pastaj vazhdoj në tjetrin.
Mbylla sytë pasi këtë herë sytë e mij po pikonin lotë. Duke ndjerë duart e tij që po preknin shpinen time.
Mazu:Duhet ta ndihmojmë kështu njërin-tjetrin.
Tha ai teksa më ktheu nga ai.
Mari:Mund ta bëj edhe vetë.
Mazu:Oh jo e dashur, nuk ke pse lodhesh ti.
Tha ai teksa duart e tij filluan të preknin para qafen time. Ndërsa sytë e tij po qëndronin teksa kontaktonun me sytë e mi.
Mazu;Po i ndjej të rrahurat e zemrës tënde. Bum,bum,bum,pse kaq të shpejta.
Tha ai teksa ndaloj dorën tek zemra ime për të ndjerë atë që rrahte fortë.
Flokët e tij po pikonin ujë teksa unë po shikoja atë se çfarë bënte, duke ndjerë duart e tij që preknin trupin tim, bëri një buzëqeshje teksa ngadalë u ul dhe filloj të prek këmbët e mia, mbylla sytë që të qetësohesha nga kjo që po bënte, por kur fillova të ndjeja përsëri ujin hapa sytë.
Po ndjeja ujin që prekte flokët e mia duke larguar shkumën e shamponit, por sytë e mi e kishin të vështirë të shikonin fëtyrën e Mazus që kisha para, uji po prekte trupat e të dy ne teksa të dy po qëndronin para njërit-tjetrit.Ai bëri një buzëqeshje teksa zgjati krahët duke vendosur njërin nga ana e djathtë e imja dhe tjetrin nga e majta teksa gishtat e tij preknin murin.
Largova pak kokën mbrapa kur ai filloj të afrohej, dhe në atë ujë të ngrohtë buzët e tij filluan të preknin buzët e mia, po mundohesha të shikoja atë që tashmë kishte mbyllur sytë sa prekte buzën poshtë e sa lart. Kur ndaloj përsëri uji ai u largua nga unë por sytë e tij nuk po largoheshin.
Mazu;Duhet të më falenderosh.
Tha ai duke më ngritur kokën.
Mazu;Që ajo dhimbje e kokës u largua.
Kapi dorën time dhe vendosi pak shampon tek dora teksa koka e tij u ul dhe ngriti dorën time tek flokët e tij.
Mazu;Nuk është turp të më prekësh, ne vetëm po pastrohemi.
Tha ai duke mbyllur njërin sy.
YOU ARE READING
Psycho (shqip)
HorrorTë gjithë po qëndronin para nesh duke na dhënë një mirëseardhje shumë më të mirë se sa unë e mendova prandaj besoj nuk do jetë aq keq sa unë e mendova. X:Apo jo Lirika. Bëra një buzëqeshje duke analizuar personat që kisha para. . . -Ah!Mariposa....M...