Ngrita kokën dhe përsëri sytë e mi po shikonin ata dy sy që asnjëherë nuk pashë të ndriqonin të kishin pak mirësi.
Mari:Nuk di të gjuaj.
Thash duke mos larguar sytë nga ai,duke kontaktuar me të me atë ftohtësin e tij.
Mazu:Prandaj unë jam këtu që të të mësoj të gjuash.
Mari;Nuk kam pse të mësohem.
Mazu;Hhh më duket mua apo ti ke filluar të flasësh si goxha shumë.
Shtrëngova nofullën dhe u ngrita në këmbë ngadalë, ku hapat e mia bënin që ne të dy të mos kishim hapsirë mes nesh.
Kur u afrova tek ai gjëja e parë që ndjeva ishte aroma e parfumit të tij dhe nuk ishte hera e parë që e ndjeja, më kujtua se sa budallaqe isha kur thoja se më pëlqente kjo aroma e tij, kur nuk mendoja aspak dhe vetëm flisja në mendje, ndoshta edhe e meritova këtë unë isha ajo që nuk i tregoja Lirikas për atë që ai po më bënte ndërsa në anën tjetër i thoja Lirikës fjalë të ndryshme për Mazun...Lirika kishte të drejtë për mua...prandaj ndoshta këtë gjë e meritoj.
Mendova unë teksa ai vendosi armën tek duart e mia ku si për herë të parë që po e mbaja armën ishte më e rëndë se sa unë që e kisha menduar.
Shiko gjendjen time? tani duhet të përdor edhe armë të mësohem të bëhem si aii.
Duart e tij filluan të prekin krahët e mia, teksa veshët e mi dëgjonin frymarrjen e tij mbrapa meje.
Mazu:Këtë herë do gjuajmë sëbashku.
Tha ai ku zgjati vetëm njërën dorë ku gishtat e tij i vendosi aty ku ishin edhe gishtat e mi tek arma.
Mazu:Nuk ke pse dridhesh ti je ajo që po vret jo që po të vrasin.
Tha pasi duart e mia dridheshin duke treguar frikën.
Mari:Më shumë më vije keq të vrasë një kafsh se sa ty...Po të të vrisja ty nuk do më vinte keq.
Thash duke shikuar drejt por largova shikimin nga aty kur ndjeva që Mazu ktheu kokën nga unë me një buzëqeshje, por ngadalë u afrua tek unë afër veshit tim tha.
Mazu:A je e sigurt për këtë?
Tha ai dhe në atë moment dëgjova një zhurmë të madhe, bëra hapa mbrapa dhe ktheva kokën pasi ishte ai që kishte shkrepi armën.
Shfryva frymën teksa ula duart ndërsa ai largoj dorën dhe ngadalë vendosi duart tek shpatulla ime.
Mazu:Merr frymë thellë dhe qetsohu...e dashur.
Tha ai duke prekur shpatullat e mia. Kjo më bënte të shtrëngoja nofullën me këtë që po bënte.
.
Kjo ditë kaloj duke mësuar unë si të gjuaj sepse sipas të "mençurit" Mazu duhej të dija përdorimin e armës se si bëhej dhe vetëm kur pashë që filloj të errësohej atëher u gëzova se e dija që do ktheheshim e do mund të pushoja ku së paku do shkoja në botën time të ëndrrave dhe nuk do isha në këtë vend për një kohë.
Kur mbërritëm në shtëpi, Mazu shkoj në kuzhinë ndërsa unë eca për lart por ndalova kur pashë foton e Laitos në mur...
Zgjata dorën dhe preka foton e tij, ashtu siç ishin edhe vajzat e tjera të rënditur.
Mari:Më vjen keq!
Thash me shpresën që do mund të më dëgjonte edhe pse kjo gjë ishte diçka e pamundur.
.
Mari:Të jetë djalë apo vajzë.
Thash duke shikuar vetën në pasqyre ku tani isha vërtetë kurioze për gjinin e fëmijës por e dija që Mazu nuk do më dërgonte ta shikoja.
Kur dola nga dhoma këtë herë nuk zbrita menjëherë poshtë por fillova të shikoja dhomat e tjera që ishin këtë gjë nuk e kisha bërë asnjëherë.Kur hyra në dhomën afër që ishte pashë dy shtretër për fëmijë.
Mari:Kjo duhet të ketë qenë dhoma e dy fëmijëve.
Thash duke ngrysur vetullat.
Mari:Nëse kjo është shtëpia e Mazus atëherë kjo duhet të ketë qenë dhoma e tij dhe..Violet.
Thash kur pashë të shkruar këtë emër në shtratin që ishte nga ana e djathtë.
Mazu;Çfarë bën këtu?
U ktheva shpejt nga ai kur dëgjova zërin e tij..
Mazu:Dil nga këtu.
Mari:Ëëë...hyra padashje...por kush është Violeta?
Thash ngadalë por ai shtrëngoi nofullën dhe kapi krahun tim shtrëngushëm.
Mazu:Po e the edhe një herë atë emër nuk më intereson për ty apo për atë që ke brenda,ju vrasë duke mos menduar dy herë.
Tha ai ndërsa unë dola nga aty duke mos thënë asgjë më shumë.
.
X:Keni zboluar për vajzën e zhdukur.
X1:Ende asgjë zotëri.
X:Po babai i vajzës?
X1:Edhe ai u gjend i vdekur.
X2:Zotëri, këto janë personat që kanë vdekur në shkollën që ju kërkuat..
Ai pohoj me kokë dhe morri dokumentet.
X:Vajza që vdiq në festën e Hallowinit, pastaj vajza që u gjend e vdekur në banjo..Pastaj kemi edhe dy profesorët dhe djaloshin që u rrëzua nga shkallët..vajza e zhdukur edhe prindrit e saj të vdekur.
X1:Kemi muaj që po mirremi por asgjë...
X:Mënyra e prerjes së trupit janë njësoj në tërë vrasjet është po i njejti person, por kushh...
X3:Zotëri Haru, babai i vajzës së zhdukur para se të vdiste ka kontaktuar me të, kjo është biseda me të...
YOU ARE READING
Psycho (shqip)
HorrorTë gjithë po qëndronin para nesh duke na dhënë një mirëseardhje shumë më të mirë se sa unë e mendova prandaj besoj nuk do jetë aq keq sa unë e mendova. X:Apo jo Lirika. Bëra një buzëqeshje duke analizuar personat që kisha para. . . -Ah!Mariposa....M...