*Kapitulli 78

635 21 12
                                    

-Që ta bëj më të qartë 🌹⬇️-

X:Nxitonii ka zjarrë në atë shtëpii.
Ishin zërat e personave që po ecnin dhe po shikonin shtëpin që ishte në zjarrë,njëri nga ta thërriti menjëherë zjarrfikësat e dy të tjerë hyrën brenda që të shikonin për personat që ishin aty në atë shtëpi, por në tërë atë shtëpi ishte vetëm një person që qëndronte i shtrir, duke mos ditur se çfarë është duke ndodhur në atë dhomë ku zjarri po përhapej edhe më shumë.
X:Më ndimo..
Tha njëri nga ta teksa po mundohej të kapte atë. Pas disa oreve kur sytë e tij u hapën ngadalë pa vetën e shtrirë në spital, po pra ishte personi që kishte shpëtuar nga ai zjarrë, ishte Mazu, i cili uli kokën dhe pa krahun e djegur.
Mazu:Çfarë dreqin ndodhi?
Tha ai duke mos e kuptuar se përse ishte aty në atë dhomë.
X:Më në fund u zgjuat pikat që ke përdorur për gjumë kanë qenë shumë të forta, po mos t'ju gjenin personat që ju shpëtuan atëherë ju do ishit i gjithi në zjarrë.
Tha infermiera që punonte aty.
Mazu;Pikat për gjumë?
Tha ai dhe u kthye nga ajo.
Mazu;Vetëm unë isha në atë shtëpi.
X:Po.
Tha ajo dhe Mazu u ngrit i nevrikosur nga aty pasi që e kuptoj menjëherë se çfarë kishte ndodhur, dhe se çfarë ajo ishte përpjekur të bënte.
Mazu;Gabove Mariposa.
Tha ai teksa voziste makinën.
.
Mazu;Do bëheni prindërit e saj kaq, vajza juaj nuk ka qenë mirë që na fillimi dhe kështu e keni dërguar në spitalin mendor.
Tha ai duke treguar se çfarë duhej të bënin ata të dy që do luanin rolin si prindërit e saj teksa tregonte dokumentet punën që ata bënin emrin e tyre, vendin se ku ata qëndronin dhe gjithçka tjetër vetëm që Mariposa të qëndronte aty.
.
Duke qëndruar ulur në dorë mbante gotën e mbushur me alkool ku tashmë kishin kaluar 6 vjetë dhe çdo gjë që ai kishte planifikuar kishte funksionuar që nga fillim sot papritur ju rikujtua ajo dite, me Mariposen qe kishte kaluar në atë ditë ku dielli po ndriqonte në dhomë ai po qëndronte i mbështetur, xhaketën gjysmë të hapur ku me gishtat e tij mbante gotën.
X:Babaa,Baba.
U dëgjua një zë dhe hapa që po e bënin atë të hynte brenda, duke rikujtuar ata qe Mariposa beson per djalin e vete, qe e mendon te vdekur, qe e mendon veten si vrasesia e djalit vete.
X:Shiko.
Sytë e tij po shikonin buzëqeshjen e djaloshit të vogël që po mbante me dy duart e tij kokën e drerit që kishte prerë.Ngadalë Mazu ngriti dorën dhe e vendosi tek flokët e tij.
Mazu;Ashtu të lumtë...djali im.

FUND.

Historia psycho sapo perfundoj, ne instagram kam edhe pjesen e dyte pasi qe lexuesit deshironin qe Mariposa dhe Mazu te kishin nje fund tjeter por per mua ky ishte fundi i tyre, per ata qe nuk e kane kuptuar mund te bejne ndonje pyetje, ose nese nuk e pranoni kete fund atehere do e shoh nese mund te postoj edhe pjesen e dyte(Nese doni sigurisht)Per ata qe e pranojne atehere ky ishte fundi i Mazus dhe Mariposes. Faleminderit qe keni lexuar dhe qe keni votuar, love u ❤️❤️

Psycho (shqip)Where stories live. Discover now