Ai po qëndronte aty i shtrirë duke më shikuar mua, unë që as nuk po lëvizja nga aty tregonte mirë që trupi im po dridhej i tëri nga frika.
Mazu;Sot unë do jem i yti.
Tha ai duke nënqeshur ku sytë e mi po kontaktonin drejt e tek sytë e tij.
Mazu;Nuk ka kuptim që vetëm unë të të jap kënaqësi, tani është radha jote të më dhurosh diçka.
Tha ai duke ngritur njërën vetullë ndërsa unë ngrysa vetullat nga ajo se çfarë tha...as veshët e mi nuk po i besonin fjalët që ai po thoshte por ai fytyra mimikat e tij më bën të ditur që nuk ishte shaka sytë e tij më thonin-Eja çfarë pret më- Bëra ngadalë hapat drejt tij teksa në mendjen time po më kujtohej dita e parë që e pashë e deri tani, që asnjëherë nuk do e mendoja që në jetën time do takoj një person si ky...një psikopat.
Kur u afrova duart e mia donin aq shumë të shtrëngonin fytin e tij, ta vrisja aty... Por dora e tij që më kapi dorën time më largoj nga ato mendime duke afruar tek xhaketa e tij.
Mazu;Nëse arrin të më japësh atë që po dua atëherë babai yt do jetoj vërtetë.
Mari:Ti thee që...
Mazu:Unë sot nuk i bëra gjë ashtu siç të thash, por për nesër nuk të thash gjë.
Tha ai ndërsa unë shtrëngova nofullën.
Mari:Kjo...
Mazu;Vendose ti tanii.
Tha ai teksa qëndronte ashtu duke më shikuar me një buzëqeshje, kjo buzëqeshje që asnjëherë nuk ju largohej nga fytyra e tij. Shfryva frymën teksa duart e mia filluan të hapin këmishen e tij që kishte veshur, po shtrëngoja buzën poshtë, nuk dëshiroja ta bëja...Dua vetëm të largohem nga këtu. Kur hapa të tërë këmishen e tij ndalova me zemrën që rrahte fort.
Mazu;Mund të vazhdosh unë nuk do e kem problem në asgjë që do bësh ti.
Mari:Dua të largohem nga këtu.
Thash duke ulur kokën teksa fillova të qaja si një fëmijë.
Mazu;Hhh përsëri me këto lotë, të kam thënë që nuk më pëlqen kur qanë.
Tha ai duke më kthyer kokën nga ai.
Mazu;Largoj lotët para se të ndodh diçka me pjesët e trupit tënd.
Tha ai dhe unë shfryva frymën e dija që nuk do mund të luftoj prandaj ngadalë duart e miacfilluan të largonin tërë këmishën e tij nga trupi. Po degjoja te rrahurat e zemrës kur ai më tërhoqi afër tij, i cili ngadalë uli shikimin tek buzët e mia, e dija....e dija se çfarë dreqin dëshironte të thoshte me këtë.Mbylla sytë me duart jo me tërë trupin që më dridhej dhe bashkova buzët e mia me buzët e tij, nuk mund ta besoja që po e bëja unë, por frika të bënte të bëje çdo gjë...ishte hera ime e parë që kur ky më morrë këtu, sot unë po e puthja e para, dhe nuk doja ta bëja kurrë më.
Unë isha si një kukull për të, një kukull që duhej bërë ashtu siç thoshte ai, të më përdorte sa herë që të kishte nevoj. Buzët tona ende ishin duke u prekur teksa ndjeja duart e tij tek flokët e mia i cili ngadalë uli dorën tek shpina ime.Duart e mia po preknin trupin e tij, përsëri hera ime e parë që po e bëja, në vend që ta largoja unë duhej ta prekja vetëm pasi u larguam nga ajo puthje që po ndodhte sytë e mi shkuan tek thika që ishte poshtë në dysheme, hapa sytë duke kthyer shikimin nga ai menjëherë. Me zemrën që po tregohej më e fortë sot u ngrita në këmbë duke mos larguar sytë nga ai dhe vendosa duart mbrapa meje.
Mari:Si thua të mbyllësh sytë për pak minuta.
Thash teksa po hapja mbrapa fustanin që kisha veshur ai bëri një buzëqeshje dhe pohoj me kokë duke mbyllur sytë, jo nuk e largova fustanin. Tashmë kisha humbur edhe qëllimin e jetës sime, nuk dija se përse po jetoja po shikoja duart krahët e mi që ishin të tërë me shenja...U ndala dhe e shikova Mazun nuk do më vinte keq edhe po ta vrisja, nuk do pendohesha edhe po ta bëja. Në faktë do ndihesha aq mirë duke e parë atë të vdiste.Mendoja vazhdimisht teksa mbaja sytë tek thika që ishte, eca ngadalë duke morrë thiken...por si fillim u afrova tek ai, u ula mbi atë duke e shikuar e ngadalë me njërën dorë po prekja muskujt e tij duke shkuar lartë vetëm që ai të mos dyshonte ai, që të mos hapte sytë ende jo. Buzët e mia prekën përsëri buzët e tij me dorën që po mbaja thikën po bëhesha gati që maja e asaj thike të hynte shumë shpejtë brenda tek zemra e tij me dorën tjetër po prekja flokët e tij. Hapa sytë duke e shikuar dhe ngadalë ngrita dorën, zemra po më rrahte fortë sepse e mendoja atë të vdiste dhe kjo po më gëzonte mbylla sytë përsëri dhe ula dorën me shpejtësi të shpoja zemrën e tij prandaj largova buzët nga ai dhe e shikova. Bëra një buzëqeshje duke ulur shikimin ndihesha e kënaqur kështu u ndjeva derisa filloj e qeshurën e tij e qeshura e tij psikopate që më bëri të shikoja plagën e tij-JO-Ai kishte vendosur dorën e tij ishte vetem dora e tij.
Më tërheqi fort duke më gjuajtur në anën tjetër teksa ende qeshte edhe pse po largonte thikën nga dora e tij e cila ishte mbushur me gjak.
Mazu;Çfarë po mendoje e dashur?
Tha ai duke më shikuar mua por nuk kishte problem tek dora e tij nuk po tregonte dhimbje, në momentin kur largoj buzëqeshjen e tij dorën e vendosi shpejt tek fyti im.
YOU ARE READING
Psycho (shqip)
HorrorTë gjithë po qëndronin para nesh duke na dhënë një mirëseardhje shumë më të mirë se sa unë e mendova prandaj besoj nuk do jetë aq keq sa unë e mendova. X:Apo jo Lirika. Bëra një buzëqeshje duke analizuar personat që kisha para. . . -Ah!Mariposa....M...