Kur autobusi u ndal unë dola e eca duke hyr brenda në oborr, por para se të hyja brenda në shtëpi ndalova për shkak të dridhjes së telefonit.
Mari:Përsëri..një link.
Ngrysa vetullat pasi tashmë e dija se çfarë dreqin ishte ky link-duhet të jetë Danielin kur ka djegur fytyrën, se çfarë dreqin ka bërë me të-Mendova unë prandaj nuk e hapa nuk dëshiroja të friksohesha tër mbrëmjen me video të tillaa, e di që është ai psikopat... që nuk heq dorë, por nuk do e lejojmë të mirret me mua.X:Shikoje se unë kam kënaqur sytë me këtë.
Ngrysa vetullat kur pashë mesazhin që dërgoj ku zemra filloj të rreh fortë vetëm kur pashë mesazhin që kishte shkruar.
-X:Ke një trup të mirë.
Mari;Ç'dreqin.Thash duke hapur sytë me atë që lexova, ç'dreqin dëshiron të thotë ky...u ula në shkallë dhe preka linkun që ai kishte dërguar tashmë, ku videoja filloj nga një anë tjetër që tregonte se nuk ishte Danieli në video...
Mari:Është kjo banjo në dhomë që kemi.
Thash unë, por shpejt hapa sytë kur pashë personin në video, kur dëgjova ujin që dilte kur pashë ujin që prekte trupin, kur pashë po vajzën që po pastrohej.
Mari:Jam unë kjo?
Thash unë duke më dridhur buza, zemra po më rrehte fort teksa shikoja videon, atë që kisha përballë syve të mi.
Mari:Kush dreqin ka inçizuar.
Thash duke vendosur dorën në kokë..k-kjo J-Jam unë...H-H-H....Jam unë..kjo... thoja vazhdimisht në mendje këto fjalë me lotët që më pikonin.Mari:Si-Si dreqin bën video të tilla...Çfarë dreqin është kjo. Si dreqin ka bër këtë video.
Lotët vazhdimisht pikonin teksa unë po shikoja vidoen po e riktheja dy-tri her vetëm ta shikoja mirë...dhe po prap dilja unë që isha.
X:Mari.
Ndjeva një dorë në shpatullë që më bëri të ngritesha shpejt nga aty.
Nëna:Nuk ke pse friksohesh, jam unë...çfarë bën këtu jashtë.
E shikova dhe vrapova menjëher për tek dhoma.
-X:A e shijove? unë po që e kam shijuar çdo ditë.
Mari:ÇFARË DREQIN DO NGA UNË, KUSH DREQINNN JE...MË LËR TË QETË.
Shkruajta unë teksa lotët po më pikonin e duart më dridhnin.
-X:Si kështu...nuk po e shijon këtë lojë, nuk të duket zbavitëse... ?
Mari;Tii psikopat.
-X:Mezi pres të takohemi...Ohh! Edhe pse tashmë e kemi bër.
Mari;Çdo të thuash.
Hapa sytë nga ajo se çfarë tha ai...Ç'dreqin thotë kyy...Edhe pse tani e kemi bër...Çfarë dreqin po ndodh me të vërtetë? Kush dreqin është duke luajtur me mua.
Mari;Çfarë dreqin thuaaaa...Më thuajjj.
Po shfryja frymën vazhdimisht sepse, nuk po mund të vazhdoja kështu...Kush dreqi është ky dreq psikopat.
.
Pasi u qetesova pak a shumë zbrita të qëndroja me maman por që nuk qëndrova aq gjatë poshtë, tani qëndroja në dritare e po shikoja qiellin të mbushur me yje, ato yje që zbukuronin natën.. sot kisha shumë mendime në kokë, aq shumë sa po krijonin dhimbje në të, ku frika qëndronte ende e mbështetur në trupin tim, duhej bëja diçka...por ishte vështirë gjeja atë të mendoja se kush mund të ishte, me kë kisha punë.
Ktheva kokën nga telefoni kur dëgjova dridhjen e tij, këtë herë ishte një mesazh nga Lirika ku kjo më bëri të rikujtoja atë se çfarë ndodhi sot atë ngrindjen tonë...që nuk kishte kuptim.
-Lirika:Nesër në ora 07:00 do nisemi mos harro të dalësh më herët.
Ende më shkruan-Mendova unë kur lexova mesazhin e saj, por e dija që ajo ngrindje nuk duhej të bëhej, dhe se duhet të flasim për të gjithë gjërat që ne kemi thënë e që nuk kemi thënë, që të mos kemi keqkuptime më shumë.
-Mari:Në rregull faleminderit!
Shkruajta unë dhe prisja ende që ajo të shkruante më shumë pasi nga kjo mund të flasim më shumë nuk kemi se çfarë presim deri nesër që të flasim kur sot mund të mbaroj kjo ngrindje, mendova unë por dukej që ajo nuk do shkruante prandaj e bëra unë.
-Mari:Si thua të flasim për atë se çfarë ndodhi.
Shkruajta unë dhe vendosa të prisja përgjigjjen e saj.
-Lirika:Jam lodhur flasim nesër.
Ishte përgjigjja e saj, kështu bëri që unë të mos shkruaja më.
Vendosa telefonin në tavolinën e vogël që kisha e qëndrova ende aty tek dritaret ku tani po mendoja për Lirikan për ngrindjen tonë, për personin që po ngrindeshim...
Mari:Çfarë bërëm edhe ne.
A duhej ngrindur ashtu për diçka të kotë. Për një pervert...
Kur u largova nga aty nëna erdh brenda por unë mbylla sytë e nuk hapa edhe pse ndjeja dorën e saj që po prekte flokët e mia dhe i ndjeja sytë e saj tek unë ata dy sy që çdoherë më shikojn me dashuri. Prandaj nuk dua ti shqetësoj këta dy sy nuk dua që të lëndohen.
Dora e bute e saj u largua nga flokët e mia dhe u zëvendësua me një puthje të ngrohtë në ballin tim, buza ime formoj një buzëqeshje kur dëgjova mbylljen e derës. Nga ai momente gjumi më rrëmbeu shpejt, me shpresën që nesër do ishte një ditë më e mirë se kjo e sotit.
YOU ARE READING
Psycho (shqip)
HorrorTë gjithë po qëndronin para nesh duke na dhënë një mirëseardhje shumë më të mirë se sa unë e mendova prandaj besoj nuk do jetë aq keq sa unë e mendova. X:Apo jo Lirika. Bëra një buzëqeshje duke analizuar personat që kisha para. . . -Ah!Mariposa....M...