🦋Negyvenhatodik fejezet🦋

742 52 27
                                    

Chris szemszöge:

Azonnal autóba szálltunk Brooklynnal. Végig fogtam a kezét az autóban. Egy pillanatra se akartam elengedni. Mindketten egyre jobban akartuk egymást és ezt nagyon is jól tudtuk. Egyre nehezebben bírtuk. A liftbe már a nyakát csókoltam amire ő apró mosollyal reagált. Mielőtt beléptünk volna a szobába már egymás ajkainak estünk, így forró csókok hevében estünk be a szobába. Nem érdekelt minket semmi. Csak mi voltunk. Három év hiánya érződött minden egyes csókban. Gyorsan kaptam le magamról a felsőt majd utána őt is megszabadítottam tőle. Felkaptam Brooklynt, majd a lábait a derekam köré kulcsolta.
-Még mindig észvesztően nézel ki!-mondta ahogy egy pillanatra elszakadt az ajkaimtól.
-Te meg még mindig elbüvölően gyönyörű!-tartottam őt továbbra is a karjaimban. Nem tudtam nem elveszni azokban a gyönyörű szemekben.-Ha tudnád mennyire vágytam már rád...!
-Tiéd vagyok...!-mondta ahogy ajkaink újra szenvedélyes játékba kezdtek. Lassan hátráltam az ágyhoz amire óvatosan helyeztem le őt. A három év alatt egy cseppet sem változott inkább még észvesztőbb lett.-Miért nézel így rám?-kérdezte apró mosollyal az arcán.
-Tudod hogy mennyire hevesen ver most a szívem hogy újra a karjaimba vagy?-kérdeztem tőle amire az arcára még szélesebb mosoly ült és a kezét a szívemre helyezte.
-Hűha! Ne hívjak orvost? Ez mindjárt kiugrik!-nevette el magát.
-Tudod mi az orvosság rá?
-Na mi?-kérdezte tőlem.
-Te vagy! Mindenre te vagy az orvosság!
-Chris...! Én elhiszem hogy izmos vagy de meddig akarsz még csak támaszkodni felettem?
-Hogy?-nevettem el magam.
-A francba már!-emelkedett fel az ajkaimért. És onnantól kezdve nem számított semmi. Csak mi voltunk. Úgy éreztem eleinte vissza kell fognom magam, nem akarom hogy úgy érezze erőszakos vagyok. De éreztem ahogy engedélyt ad arra, hogy félre tegyem az udvariaskodást. Így a csók egyre intenzívebb lett és a nyelvünk heves csatába kezdett. Majd lassan kitérőt tettem a nyakára amire érzékeltem hogy az egész teste libabőrös lett amit nem tudtam mosoly nélkül hagyni.-Ne mosolyogj!-mosolyodott el ő is.-Folytasd!-és nem is kellett többször mondania. Finoman kezdtem a mellét kényeztetni amire apró sóhajok hagyták el a száját. Majd lassan a hasán lefele haladva hagytam apró csókokat a teste felületén. Tudtam hogy mindketten akarjuk egymást mégis az engedélyére vártam, hogy egy fokkal tovább léphessek. Ő pedig megadta az engedélyt. Egy határozott mozdulattal egyesült a testünk újra három év után. A sóhajok egyre hangosabbak lettek amiket csókkal próbáltam halkítani. Mindkettőnk teste forró volt a vágyak közepette. Én egyre határozottabban mozogtam felette mire ő a lepedőbe markolt. Majd ahogy egy pillanatra lelassítottam, ő felülkerekedett rajtam és átvette az irányítást.-Most én jövök!-mondta mosolyogva. Én pedig bolond lettem volna ellenkezni. Szerettem mikor ő irányított, hisz olyankor még jobban eltudtam veszni a csodálatos testében. Egyszerre értük el a gyönyört.-Ha tudnád ez mennyire hiányzott már!-mondta ahogy mosolyogva a mellkasomra helyezte a fejét.
-Akkor még mindig én vagyok a legjobb?-viccelődtem vele, mire a tekintete rám szegeződött.
-Miért? Szerinted hány versenyző volt?
-Nem tudom...mennyi?-kérdeztem félve vissza.
-Egyetlen egy!
-Ki?-kérdeztem vissza.
-Te bolond!-ütötte meg a karom. És akkor esett le. Az egyetlen egy versenyző én voltam.
-Te...te három év alatt egyetlen egy férfival se voltál?
-Reméltem hogy egyszer az élet újra vissza sodor minket egymáshoz! Miért neked hány befutód volt a három év alatt?-nézett rám.
-Nagyon ki fogsz akadni!
-Chris...! Mennyi?-láttam ahogy ideges lett, és a szemében elkezdtek megjelenni a könnyek.
-Jaj te kis bolond!-húztam őt szorosan ölelésre.-Te voltál az egyetlen! Miért mit gondoltál?-pusziltam meg a feje búbját.
-Majdnem megállt a szívem te bolond!
-Ne haragudj!
-Ha tudnád mennyire féltem, hogy amíg én távol vagyok megismersz egy másik lányt akibe beleszeretsz....!
-Egy a probléma ezzel a gondolatmenettel!
-Micsoda?-kérdezte.
-Hogy rajtad kívül képtelen vagyok más lányba beleszeretni! Tudom ez így hihetetlennek hangzik...de Brooklyn komolyan mondom hogy jöhet az életembe bármilyen nő a szívem egyetlen egy nőt akar és szeret az pedig te vagy!
-Most miért mondasz ilyen édes dolgokat?-gyűltek könnyek a szemébe.
-Mert ez az igazság! Őrülten, leírhatatlanul szeretlek Brooklyn!
-Én is szeretlek...nagyon Chris! Az egész világom te töltöd ki!
-Gyere ide!-húztam vissza szorosan magamhoz és egy pár perc múlva a karjaimban tartva hunytuk le a szemünket.

Love For The First SightWo Geschichten leben. Entdecke jetzt