🦋Ötvennyolcadik rész🦋

610 52 3
                                    

Chris szemszöge:

Lassan három hónap telt el azóta hogy Brooklyn kibékült a szüleivel. Azóta több ebéden, vacsorán vagyunk túl és meg kell mondani, kifejezetten humoros, bolondos és aranyos családja van. Végre Brooklyn is számíthat a szüleire és a testvérére, amitől nagyon boldog. Már azóta rendeztünk a két család között is egy kis ismerkedős partit. Most pedig a szülinapom alkalmából rendezett vacsorára készülünk.
-Kész vagy kicsim?-kiabáltam a fürdő irányába.
-Mindjárt, egy perc!-hallottam Brooklyn hangját.
-Előbb is ezt mondtad!-nevettem el magam.
-Tényleg egy perc!
-El fog hűlni a vacsora mire odaérünk!
-Te most komolyan szivatsz engem?-állt meg az ajtóban. A lélegzetem pedig elállt. Elragadó volt.-Most miért nézel így rám? Van rajtam valami?-nézett a ruhájára.
-Csodálatosan nézel ki!-sétáltam elé ahogy egyenesen megcsókoltam.
-Azt hittem késésben vagyunk!-mosolyodott bele a csókba.
-Egy tíz percet késünk végül is nem is akkora nagy probléma nem?-kérdeztem ahogy folyamatosan az ajkait néztem.
-Figyelmeztetlek nem vagyunk hajlandó újra felöltözni!
-Majd segítek!-húztam magamhoz a derekánál ahogy azonnal az ajkaival vívtam a csatát.
-Tényleg elkésünk így Chris!-lökte volna el magát de a kezeim meggátolták.
-Maradj...!
-A francba!-nevette el magát majd heves csókcsaták sorozata kezdődött.-Basszus még pont időbe!-nevette el magát az ajtóban.
-Ilyen szülinapi ajándékkal minden egyes alkalommal megelégednék!-mosolyodtam el ahogy a feje búbjára nyomtam egy csókot.
-Akkor csak szülinapkor kellene ezt csinálnunk hogy tényleg meglepetés legyen!
-Na! Ezt azért te se gondolhatod komolyan!
-Brook drágám, fiam!-nyitotta ki nagy lendülettel az ajtót Lisa.
-Szia!-ölelte meg Brooklyn édesanyámat. Majd én követtem. Mindenki itt volt már, az én családom és Brooklyn családja is és készen álltunk a nagy szülinapi vacsorára.
-Fiam ezt tőlünk kapod!-adta át az ajándékot anyukám apukámmal az oldalán.-Nagyon sok boldog születésnapot!
-Köszönöm! De igazán nem kellett volna!-öleltem át őket.-Egy utazás? Nézd csak kicsim! Megyünk a Kanári szigetekre!-mutattam neki lelkesen a jegyeket.
-Gondoltuk, hogy így végül is mindketten tudtok picit pihenni!
-Köszönjük Lisa!-hálálkodott Brooklyn.
-Ezt pedig a mi családunk adja neked!-következett Brooklyn családja.-Igaz, nem régóta vagyunk ennek a csodás család tagja és még sok mindent nem tudunk rólatok, de reméljük tetszik!-adta át az ajándékot Brooklyn anyukája.
-Igazán nem kellett volna fáradnotok vele!
-Nem fáradtság! Igazán hálásak vagyunk azért, hogy a kislányunkra ennyire vigyáztál az évek alatt és szeretted!-vágott a szavamba Brooklyn apukája.
-Köszönöm szépen!-mosolyogtam rájuk és egyszerűen imádtam az ajándékot.-Foci meccsre jegy? De hisz már elfogytak sehol se tudtam szerezni!-álmélkodtam.
-Igazság szerint Brooklyn segített egy picit mert fogalmunk se volt mit szeretnél aztán ő súgott hogy imádod a focit! Így vettünk pár jegyet hogy a barátaiddal el tudj menni megnézni a mérkőzést!
-Nagyon szépen köszönöm!-öleltem meg őket.-Azta! Mind annyit fáradtatok az ajándékokkal, igazán nem tudom mit mondjak!
-Most én jövök?-nézett a családra Brooklyn.-Hűha, szörnyen izgulok!
-Azt ne mond hogy te is vettél valamit! Brook megbeszéltük, hogy nem kell semmi!
-Kicsit nem lennél lelkesebb drágám?-nevette el magát.-Most kezdjek előre izgulni azért hogy tetszik e majd az ajándék?
-Te vagy a legszebb ajándék az életembe! Ne haragudj ha azt mondom nehéz ezt felül múlni!
-Akkor most még se adjam oda?
-Dehogyisnem! Brook drágám, a fiam egy idióta! Folytasd csak!-szólt közbe Lisa.
-Köszi anyu, ez jól esett!-nevette el magát Chris.
-Ha már időt szánt arra hogy ajándékot hozzon neked legyél érte hálás!
-De anyu! Nála többet mint kívánhatnék? Bármit vehettek...legyen szó akármiről, még ha a kedvenc foci csapatommal ajándékoztatok volna meg se lennék annál boldogabb hogy ez a csodás nő a feleségem!
-Chris!-szólt rá Scott.
-Na jó, ha akarod ha nem akkor is átadom!-nyújtott nekem egy dobozt.-Nem tudom mennyire fog tetszeni, de csere opció nincs! Garancia? Fogalmam sincs mennyi van rajta! De...annak ellenére hogy nem akartál tőlem ajándékot...remélem attól tetszeni fog!-mosolygott rám.-Boldog Születésnapot Chris! Szeretlek!
-Én is szeretlek!-csókoltam meg.
-Nyisd már ki!-szólt rá a család izgatottan.
-Mi ez a nagy izgalom?-nézett rájuk.-Ti tudjátok mit vett?
-Ha tudnánk szerinted ennyire idegesek lennénk?-kérdezte Scott.
-Na jó! Nézzük!-kezdtem kibontani a dobozt. Az ajándék pedig? Hogy örültem e neki? Leírhatatlanul! Boldog voltam e? Nagyon boldog!

Apuka leszek!

Love For The First SightOnde histórias criam vida. Descubra agora