🦋Kilencvenkettedik fejezet🦋

732 35 4
                                    

+18-as❗❗❗ (üzenetbe kértétek, hát tessék😂 úgy látszik tényleg el kell hagynom a kis komfortzónámat 😂😂❤)

Chris szemszöge:

Itt fekszik mellettem és én képtelen vagyok levenni róla a szemem. Egy csodás teremtés. Mindent meg akarok neki adni, hogy boldog legyen.
-Elmosódott a sminkem hogy ennyire nézel?-dünnyögte egy apró mosollyal az arcán.
-Mi?-lepődtem meg.
-Elmosódott a sminkem?-nyitotta ki a szemét.-Mosómedve kinézetem van?
-Jesszus, fogalmam sincs most miről beszélsz!-nevettem el magam.-Mosómedve?
-Tudod, lefolyt szemfesték meg ilyenek! Egy évre elegendő izzadság hagyta el a testem az elmúlt két órában!
-Miért? Mi volt az elmúlt két órában?-játszottam a tudatlant.
-Jó kislány voltam?-hajolt egy csókért.
-Miért? Nem mindig vagy az?-raktam a füle mögé az arcába lógó tincsekből.
-Nem!-válaszolt, ahogy ajkaink alig akartak egymástól elválni.-De tetszik mikor úgy hívsz! Nagyon tetszik!
-Igen? Sűrűbben kellene úgy hívnalak?-kérdeztem.
-Támogatom az ötletet! Kezdhetnéd most is a gyakorlást!-ennek hallatán a hátára fordítottam.
-Most inkább rossz vagy!-csókoltam meg.
-Érd el, hogy jó kislány legyek!
-Mit akarsz, mit tegyek?-kérdeztem ahogy a kezeim azonnal a lábai közé vándoroltak. Megremegett a teste.
-Te nagyon is jól tudod mit kell tenned!-mondta ahogy apró sóhajok hagyták el az ajkát.
-Igen?-húztam el a kezem.
-Hé!-nézett rám, ahogy elmosolyodtam.
-Mi a baj?
-Ne! Csak ezt ne! Ne játssz velem!-fogta meg a kezem ahogy vissza pozícionálta a kezem a lábai közé.
-Ennyire akarsz?-súgtam a fülébe. De erre tudtam a választ. Hogy honnan?
-Érzed, nem?-igaza volt. Éreztem. Ami csak elérte hogy én nekem is egyre szorongatóbb legyen a helyzetem.
-Normális az, amit most művelünk?-nevettem el magam.
-A szex teljesen normális a felnőttek között nem?-mosolyodott el ahogy egy pillanatra szünetet tartottunk.-Vagy most a mennyiségre célzol?
-Napi kettő, jó aránynak számít nem?
-Lesz az három is, mire haza érünk!-kacsintott rám.
-Te szörnyen rossz vagy!-estem az ajkainak.-Meg kellene téged büntetnelek!
-Büntess meg, apuci!-mondta mire még jobban felizgatott. Ez lenne a gyenge pontom? Meglehet. Azonnal a lábai közé helyezkedtem ahogy a testét csókokkal borítottam be. Forró volt a teste. A hasfalától a combjáig minden egyes kis területet felavattam. Selymes, puha bőre van. Felnéztem rá és a szemei elárulták mennyire nem bírja tovább, tudtam cselekednem kell. A nyelvem azonnal munkába kezdett mire mellettem erősen markolta a lepedőt. Egyre intenzívebb mozdulatokat tett a nyelvem, ő pedig egyre nedvesebb lett. A légzése nehezült. A lábai azonnal körülöleltek amivel elérte hogy a helyzetet képtelen legyek változtatni. Bár miért is akartam volna? Tetszett ez a helyzet ahogy neki is.-Ne hagyd abba!-kérte. Én pedig mindent megtettem amit kért. Két ujjam párosítottam a nyelvem mellé ami azonnal hangokat kényszerített ki belőle.-C-Chris!-akadozott a légzése. Tudtam hogy közel van a célhoz. De nem akartam hogy ilyen hamar vége legyen. A lábait amik öleltek eltoltam magamtól amennyire csak tudtam. Így igazán közel tudtam pozícionálni magam hozzá. Játszottam vele. Tudtam mennyire kínzó volt ez számára.
-Akarod igaz? Akarsz magadba?-tettem az egyik kezem a nyakára. Kellően figyelve azért hogy kapjon elég levegőt.
-Igen! Igen...akarom!-könyörgött. Hogy lehet hogy e féle élményben nem volt még soha részünk? Mikor mindketten ennyire élvezzük a szituációt?
-Mond ki a varázsszót!-helyeztem a férfiasságom a bejáratához.
-Akarlak...!
-Nem...nem ez a varázsszó!-hajoltam le az ajkaiért.-Mi a varázsszó?
-Kérlek, apuci!-ez volt az. Azonnal olyan mélyre hatoltam amennyire csak tudtam. Elfordította a fejét ahogy azonnal a lepedőt harapta nehogy hangok hagyják el a hangját.
-Nem!-fordítottam a fejét szembe magammal.-Ne tartsd magadba! Hallani akarom ahogy a nevem kiabálod!-nem tudtam hogy jutottunk idáig. Az eféle ,,mocskos" szexhez de kár lett volna tagadnunk hogy ez nem indított el valamit bennünk. Eddig is eszméletlen élményekbe volt részem Brooklynnal de ez valahogy mégis más. És biztos voltam benne hogy ezzel ő is így érez.
-Francba!-döntötte hátra a fejét ahogy egyre erősebbeket löktem.-Ah...!-egyre sűrűbbek lettek a hangok amik csak elérték, hogy ne lassítsak.
-Gyerünk! Had halljam!-nyoma se volt a gyengédségnek.
-Chris...!
-Annyira szűk vagy...!-jegyeztem meg neki.-Ahogy teljesen körülölelsz! Teljesen kikészítesz!-tudtam ezzel a szöveggel még jobban elérem a kívánt hatást.
-Chris...!-folytatta.
-Térdre, négykézláb!-súgtam a fülébe ahogy egy apró csókot nyomtam a nyakára. Először rám nézett, majd minden kérdés nélkül teljesítette a kívánságom. A haját a kezembe vettem ahogy a fejét hátrafeszítettem és úgy kezdtem el újra diktálni a tempót.-Gyerünk, élvezz el!-mondtam neki. Érezni akartam őt. Tudtam hogy már én se bírom sokáig tartani magam.
-Chris!-kiabálta már a nevem, ami még jobban felizgatott. A tempót szüntelenül növeltem.-Mindjárt....!
-Gyerünk, apuci csak erre vár!-mondtam, mire ő hirtelen fordított a helyzeten. Meglepődtem. Vadul esett az ajkaimnak ahogy az ágyra lökött. Fekszem az ágyon és a szemeim követik őt. Megmarkolja a férfiasságom ahogy felém helyezkedik és magába fogadja. Azonnal egy apró hang hagyja el a számat amire elmosolyodott. Lehajolt hozzám ahogy a fülembe súgta...
-Érezni akarlak magamba!-tudtam hogy nem sokáig fogom tudni tartani magam. Látom a meztelen testét ami épp engem lovagol és érzem itt a cél.-Gyerünk, apuci!-gyorsított a tempón amire én is rásegítettem a kezemmel. Egyre nehezebben veszünk mindketten levegőt. Minden egyes alkalommal érintem a g-pontját ami tudom mindjárt eléri a kívánt célt. Azonnal a mellkasomra rántom ahogy a kezeit hátrakulcsolom és én kezdem el az utolsó lökéseket végrehajtani.-Chris! CHRIS!-egyre hangosabban kiabálja a nevem.
-Gyerünk, Brook!-egyszerre értünk újból a csúcsra. Érzem ahogy a melegsége körülölel. Fekszik a mellkasomon ahogy levegő után kapkod és egy apró kuncogás hagyja el a száját. Én is elmosolyodom ahogy egy csókot nyomok a homlokára.
-Hazudtam...!-nevette el magát a mellkasomon.
-Mivel kapcsolatban?-kérdeztem.
-Lesz az négy is...ha így haladunk!-nézett rám.
-Istenem, de szeretlek!-húztam le magamhoz ahogy az ajkait elkaptam. Őrültem szeretem.

Love For The First SightTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang