🦋Huszonnyolcadik fejezet🦋

821 50 3
                                    

Brooklyn szemszöge:

Ez a nap hosszabbra nyúlt mint gondoltam, de nem bántam. A szabadidőmben folyton Christ néztem és azon gondolkoztam létezik ilyen tökéletes férfi? Néha úgy elgondolkoztam, hogy észre se vettem az előttem álló férfit.
-Azta, ez a jelenet nagyon magával ragadhatott, ha még azt se vetted észre hogy itt állok előtted!-kortyolt bele a palack vízbe Chris. Én meg gyorsan megráztam a fejem, hogy észhez térjek.
-I-igen! Nagyon....magával ragadott!-mondtam miközben próbáltam felidézni, hogy egyáltalán miről is volt a felvételen szó, de őszintén egy pillanatára se emlékszem. Mert végig az én tökéletes páromat néztem.
-Merre jártak a gondolataid ha már nem a jelenetnél?-mosolygott Chris ahogy közelebb lépett hozzám.
-Nem sokkal messzebb!-mosolyodtam el.
-Már csak egy jelenet van aztán végzünk!-simogatta meg az arcom.-Most megyek átöltözök utána jövök egy kis átalakításra!-nyomott egy apró puszit az arcomra. Még mindig zavarba tud hozni. El se hiszem. Amennyit előre haladt a kapcsolatunk még mindig meg tud lepni, annyira hogy a fejem a rák színével versenyezni tudna. És ez lehet enyhe hasonlat volt ahhoz képest amilyen azután lett az arcom miután kilépett a stylist buszából. Teljesen meztelen volt felülről, alulról pedig egy terepnadrágot viselt, bakanccsal a lábán.
-Azta ro...hadt!-akadoztak a szavaim ahogy felém sétált, és a reakciómon jót mosolygott.
-Minden rendben?-kérdezte ahogy megállt előttem ezzel a gyönyörűen kidolgozott felsőtesttel.
-Szerintem most végig csorgott az arcomon a nyálam!-mondtam neki nevetve.
-És gondolj csak bele ez mind csak a tiéd!-mondta ahogy egy apró csókot nyomott az arcomra. Kész. Szerintem most haltam meg. Hogy lehetek én ilyen piszok mázlista egy ilyen férfival az oldalamon? Ez biztos a kész átverés.-Igazítasz a sminkemen?-kérdezte ahogy beült a székbe.
-Pe-persze!-dadogtam ahogy utána odasiettem hozzá, hogy felkészítsem a következő jelenetre. Hazudnék ha azt mondanám, hogy most hogy még jobban szemügyre tudtam venni a kidolgozott kockáit nem kalandoztak el a gondolataim.
-Kicsim minden rendben?-kérdezte nevetve a végére.
-Te tudod nagyon jól hogy most kikészítesz engem ugye?-jöttem zavarba a kérdésem végére.
Nem mondott semmit csak mosolyogva hátranézett ahogy indult a jelenet helyszínére, én pedig olyan vörös lettem, hogy lassan a mentő vihetett volna el lázzal. Bele se merek gondolni mi lesz ha egyszer eljön az idő és vele tölthetem az éjszakát. Szerintem összetör maga alatt helybe. És még ráadásként egy olyan jelenet volt ahol szimplán edzett, így az izmai még jobban megfeszültek, és a kis rejtett ám annál szexibb idomai is előkerültek. Igazán leizzadt a jelenet alatt így a testen végigfolyt izzadság még jobban lázba hozta az embert. Ahogy felém sétált, egyre jobban elöntött a forróság.
-Kicsim, töröld le!-viccelődött velem ahogy a szám széléhez nyúlt.
-Te rohadék!-nevettem el magam ahogy egy törülközőt vágtam hozzá.
-Pedig még nem is láttál mindent!-nevette el magát.-Lezuhanyzok és jövök!-kiabált hátra én pedig nem tudtam elvonatkoztatni attól az édes mosolytól amit nekem küldött. Úgy éreztem egyre jobban magam mintha a lottó főnyereményét nyertem volna meg. Mivel a forgatásnak vége lett elkezdtem a cuccaim összepakolni. A következő pillanatban hátulról átölelt azokkal az izmos karjaival Chris.
-Na hiányoztam?-kérdezte ahogy megpuszilta a vállamat.
-Oh, felöltöztél?-színleltem a csalódottságom. Bár lehet nem csak színlelés volt.
-De kis vadmacska lettél! Itt mindenki előtt akarsz pucéran látni?-kérdezte súgva a fülembe.
-Téged, hogy nem lehet zavarba hozni!-tettem el az utolsó darab sminkkellékem a táskába.
-Pedig te vagy az egyetlen aki erre képes!-mondta ahogy egy kicsit se engedett az ölelésből.
-Igen? Mégis mivel?-néztem hátra a vállam felett.
-Azt nem mondom meg!-súgta újra a fülembe. Libabőrös lettem. Ha ő is játszik velem akkor én is vele.
-Mi lenne ha ma nálam aludnál?-kérdeztem mire Chris belebújt a nyakhajlatomba.
-Pont az ilyenekkel!-mondta a nyakamba dünnyögve.
Én pedig elnevettem magam. Imádtam, hogy mellette ennyire felszabadult lehetek. Megfordulva a karjaiban, álltam lábujjhegyen, így végre az ajkaink újra találkozhattak.
-Hogy én mennyire szeretlek!-mondta miután elváltunk.
-Én is téged Chris!

Love For The First SightDonde viven las historias. Descúbrelo ahora