Chris szemszöge:
Ez a ház igazán nagy meglepetés és ajándék volt mindkettőnk számára. Természetesen egy-két újítás ráfért az épületre, de mindenben aktívan próbáltam kivenni a szerepem. Brooklyn pedig élvezte a lakás berendezését. Annyira belefeledkezett, hogy valamit teljesen elfelejtett.
-Kicsim! Merre vagy?-kerestem az új kis otthonunkba ami lassan teljesen elkészült.
-A vendégszobában!-hallatszott a válasz. Én pedig azonnal annak irányába mentem.
-Hát itt vagy!-pillantottam meg a nőt akinek a szimpla látványa heves szívverést okozott.-Mit csinálsz?
-Egy két kis apróságot még a helyére raktam!-mondta egy széles mosollyal ahogy egy váza virágot helyezett a komódra.
-Akkor ráérsz?-kérdeztem ahogy mögé sétáltam és a hajába csókoltam.
-Mit csinálsz?-kérdezte.
-A feleségem csókolgatom! Nem tehetem meg?-szabadítottam meg a nyakát a hajzuhatagtól ahogy egy apró csókot nyomtam rá.
-De, megteheted! Sőt kifejezetten imádom mikor csókolsz!-fordult velem szembe.
-Gyere velem!-fogtam meg a kezét.
-Hm? Hova megyünk?-nézett rám nagy szemekkel.
-Csak gyere!-vezettem le az emeletről. Majd egyenesen a kocsihoz vezettem.
-Chris most komolyan hova viszel?-nézett rám értetlenkedve.
-Meglepetés!-mondtam egy mosollyal az arcomon.
-Meglepetés? Jesszus! Mond hogy nem felejtettem el senkinek a születésnapját!
-Közel tippeltél!-mosolyogtam rá.
-Kinek?-kérdezte. Viszont nem válaszoltam mert épp megérkeztünk a helyre ahova hozni akartam. Így egy mosollyal az arcomon szálltam ki, és nyitottam ki neki is az ajtót.-Mit keresünk mi erre?
-Nagyon kíváncsi vagy nem gondolod?-nyomtam egy csókot a szájára majd a kezét megfogva vittem az üzlet irányába.-Szia Tom!-köszöntem az ismerősömnek az üzletben.
-Szia Chris!-köszöntött.
-Tom, ő itt Brooklyn a feleségem!
-Örvendek Brooklyn, már nagyon sok jót hallottam rólad!
-Ró...rólam?-nézett nagy szemekkel.
-Chris nem tud másról áradozni csak rólad!
-Most már igazán kíváncsi lettem!-mondta kissé zavarában Brooklyn.-De megtudhatnám mit is keresünk itt?
-Nem mondtad el neki?-nézett rám Tom.
-Nem!-válaszoltam mosolyogva.
-Akkor ez tényleg nagy meglepetés lesz! Gyere, ülj le!-mutatta az irányt Tom.
-Chris!-szólított a nevemen Brooklyn ahogy leültem a székbe.
-Ne nézz már így rám!-simogattam meg az arcát. Majd észrevettem, ahogy megpillantotta az asztalon lévő eszközöket.
-Új tetoválás?-mosolyodott el. Pedig még fogalma sem volt mire készülök.
-Na! Hova lett a kis pánikoló tekinteted?-kérdeztem ahogy elmosolyodtam az arcán.
-Jesszus tényleg azt hittem elfelejtettem valamit!-vett egy nagyobb levegőt.
-El is felejtetted! Egy szóval se mondtam hogy nem!
-Itt is vagyok Chris!-lépett hozzám Tom.-Végül hova szeretnéd?
-A mellkasomra!-válaszoltam határozottan.
-Rendben, akkor a pólót vedd le kérlek!-én pedig levettem a felsőmet így teljesen szabad volt a felsőtestem.-Melyik oldalra?
-Ide a szívemhez!-mutattam neki a helyet.
-Milyen tetoválást választottál?-kezdett kíváncsi lenni Brooklyn.
-Mindjárt felrakom, és akkor megtudod nézni jó lesz e ott rendben?-nézett rám Tom. Majd felhelyezte a tervezett feliratot. Brooklyn szeme pedig azonnal nagyra nyílt.
-Chris mond hogy rosszul látom!-hajolt közelebb.
-Remekül látod!-mosolyogtam rá.
-Normális vagy? A nevemet rávarratni a mellkasodra?-kezdett kiakadni.
-Teljesen normális! Most miért nézel így?-nem tudtam nem komoly maradni.
-És ha három hónap múlva azt mondod találkoztál egy másik lánnyal? És elakarsz válni?
-Nincs senki a világon akiért elhagynálak!-próbáltam megnyugtatni.
-De ha mégis beleszeretsz másba?
-Kezd varrni Tom!-mondtam magabiztosan.-Téged szeretlek senki mást!-néztem rá ahogy láttam a szemeibe könnyek gyűltek.
-Te annyira bolond vagy!-hajolt hozzám ahogy megcsókolt.-Annyira bolond!-érintette a homlokát a homlokomnak.
-Szeretlek Mrs. Evans!-csókoltam meg őt mielőtt a neve végleg a mellkasomra került volna. Brooklyn végig fogta a kezem. A végeredmény pedig egyszerűen csodálatos volt és neki is nagyon tetszett.-Na? Hogy tetszik?
-Veled leszek örökre!-hajolt oda ahogy újra összeértek ajkaink.
-Ajánlom is hogy velem légy!-mosolyogtam rá.
-Nagyon fájt?
-Végig fogtad a kezem, egy apró fájdalmat se éreztem!-álltam fel a székből.
-Mikre veszel rá!-sóhajtott ahogy a blúzát kigombolta és leült a székbe.
-Te mit csinálsz?-néztem rá értetlenkedve.
-Szeretném Tom ha Chris nevét nekem is ide varrnád!-mutatta ugyanazt a helyet a mellkasán ahova én kértem a tetoválást.
-Brooklyn!-szóltam rá.
-Ha én veled leszek örökké, neked is velem kell lenned!-nézett rám.-Csak fogd a kezem, rendben?
-És még én vagyok a bolond!-mosolyodtam el ahogy azonnal megcsókoltam.-Szeretlek!
-Én is szeretlek!-mondta egy széles mosollyal. Nem sokra rá a nevem ott virított a mellkasán. Nagyon ügyesen viselte. A tetoválás után azonnal hazamentünk ahol a következő meglepetés várta.-Ez...?
-Boldog születésnapot kicsim!-öleltem át hátulról.
-Basszus! Elfelejtettem a saját születésnapom?-nevette el magát.
-Ez a tiéd!-nyújtottam át egy kis dobozt.
-Mi? Chris elég mára a meglepetésekből!-nézett rám komoly tekintettel.
-Ez tetszeni fog! Esküszöm!-mosolyogtam rá. Majd ahogy kinyitotta elé tárult egy apró kis gyémánt fülbevaló.
-Ez...csodálatos!-hatódott meg.
-Tetszik?-kérdeztem de ő válasz helyett csak hozzámlépett és szorosan átölelt.
-Annyira szeretlek!-mondta ahogy a hangján hallatszott hogy elérzékenyült.
-Én is szeretlek kicsim, nagyon!
KAMU SEDANG MEMBACA
Love For The First Sight
Romansa🦋Egy pillantás, és máris úgy érzem csak őt akarom!🦋 Cover: Abeth98