🦋Hetvennegyedik fejezet🦋

452 35 24
                                    

Chris szemszöge:

Amióta az ügyvédnél találkoztunk, azóta nem láttam Brooklynt. Az életem attól a pillanattól maga volt a pokol. Hiába volt meg mindenem...valójában még sem volt semmim. Mindent feladtam volna ha ő újra az életem része lett volna. Barátoktól megtudtam, hogy a városban van, de hogy pontosan hol szállt meg azt ők sem tudják. Úgy néz ki nem akar társaságot maga körül.
-Hé haver!-ébresztett fel a gondolataimból Sebastian a parkban.
-Szia!-álcáztam egy mosolyt.
-Nem kell ez Chris...!-jegyezte meg. Túlságosan ismer. Az arcomról az álcázott mosoly azonnal eltűnt.-Hogy vagy haver?-veregette meg a vállam, ahogy mellém ült.-Hülye kérdés, igaz?
-Borzasztóan hiányzik!-mondtam őszintén ami legelőször eszembe jutott.-Nagyon hiányzik!
-Elhiszem...!-nézett maga elé.-Alig akartam elhinni mikor mondtad...!
-Még én is alig akarom elhinni, hogy Brooklynnal idáig jutottunk!
-Ti voltatok minden idők legnagyobb álompárja! Mindenki így emlegetett titeket!
-Nem tudom mit tegyek Seb...fogalmam sincs mit tegyek...!
-Erre úgyis tudod mit mondanék nem?
-Fogalmam sincs merre van...!
-Akkor épp ideje indulni!-mosolygott rám.-Boston elég nagy! Nem gondolod?
-Hidd el megtenném, hogy az egész várost felkutatom de félek hogy kifutok az időből! Neked sincs fogalmad merre induljak?
-Próbáltam hívni de mikor fel is vette azt mondta ne haragudjak nem alkalmas!
-Megpróbálnád újra...?-néztem rá. Valójában benne volt minden reményem. Ismerve mennyire jóba vannak Brooklynnal ő az egyetlen aki ki tudja nekem deríteni merre induljak.
-Kihangosítom, de nehogy lebuktass!-szólt rám, én pedig csak bólintottam. A telefon kicsöngött majd megszólalt a hang ami a világot jelenti nekem.
-Szia Seb!
-Brooklyn! Szia!-kezdett beszélgetésbe vele.-Hogy vagy?-nem érkezett válasz.-Brooklyn?
-Összetörtem...! Minden annyira...!-csuklott meg a hangja, hallani lehetett hogy próbálja magát visszafogni, hogy ne sírjon.-Minden annyira tökéletes volt eddig és...!-megtört. Hallani a telefon másik oldalán őt sírni igazán szívszaggató volt.
-Brooklyn merre vagy? Elmegyek hozzád és beszéljünk!
-Jól esik hogy aggódsz értem tényleg...de nem akarok senkivel se találkozni...!
-Akkor csak azt mond meg hol vagy?
-Seb kérlek...!
-Brooklyn! Azt ne mond, hogy már nem is Bostonba vagy!
-Nem...nem! Bostonba vagyok....! A part közelébe kaptam egy lakást bérlésre amíg eltervezem mi legyen ezután!-fellélegeztem ám a mondat második fele aggodalomra adott okot.
-Eltervezni? Mit kell eltervezned?-Seb mintha olvasott volna a fejembe, azokat a kérdéseket tette fel amiket tudni akartam.
-Hogy merre tovább...!
-Ezt...!-eszmélt fel Sebastian is.-Mi az hogy merre tovább?
-Én...lehet elhagyom Amerikát...! Nem hiszem hogy képes vagyok itt élni tovább!
-Brooklyn! Mond meg hol vagy! Beszéljünk! Nem...nem mehetsz el!-kezdett aggodalmaskodni Seb is. Tudta ha Brooklyn elmegy mindennek vége. Erősen bele kellett markolnom a ruhámba hogy ne szólítsam meg. Nem válaszolt. Csend volt.-Szereted Christ...igazam van?-kérdezte meg óvatosan.-Brooklyn?!
-Szeretem...!-hallottam a választ.-De...nem akarom többé szeretni!-sírt.-Nem akarom ezt a fájdalmat tovább...!-zokogott.
-Brooklyn! Csak mondj egy címet kérlek!-egyre jobban tudta Sebastian minél több ideig várunk annál kisebb az esély, hogy Brooklynt megtaláljuk.
-Mennem kell...!-mondta Brooklyn.
-Várj!
-Majd beszélünk még rendben?-szipogott.
-Brooklyn kérlek!
-Szia Seb!-kinyomta a telefont. Azonban előtte egy szófoszlányt meghallottam. ,,Anya". Tehát Brooklyn édesanyja tudja merre van Brook.
-Seb mennem kell! Ne haragudj! És köszönöm!-futottam amilyen gyorsan csak tudtam. Őrült módjára nyomtam a csengőt az ajtó előtt ahol Brook szülei élnek.
-Chris?-nyitotta ki Brooklyn apukája az ajtót.
-Szia...!-kapkodtam levegőért!-Ne haragudj, tudom hogy most a két kezeddel ölnél meg! De tudnom kell merre van Brooklyn!
-Mi...miről beszélsz?-mosolyodott el.-Miért ölnélek meg? Te bolond fiú! Gyere ide!-ölelt át és ez az ölelés most többet ért mindennél.-Tudom, hogy szereted őt!-mondta a szemembe.-Az tény, hogy ez az egész ami történt hogy is mondjam...elég nehéz szituáció de reménykedem hogy ezt is megoldjátok!
-Brooklyn elmesélt mindent?
-El...azt is hogy már a válást is intézitek...!
-Megtudod mondani hol találom? Beszélnem kell vele! Látnom kell, hogy jól van...biztonságban!
-Tudod hogy mindig számíthatsz rám mindenben...de Brook tudta hogy minket is megkeresel ezzel és..ne haragudj Chris de nem akarjuk Brooklynt újra elveszíteni mert a bizalmát kijátszuk!
-Persze...érthető!-realizálódott bennem hogy nem várhatok tőlük ilyet.
-A nyugati part fele keresd...ennyit mondhatok!-de mégis adott nekem egy jelet mire felkaptam a fejem.-De pszt! El ne mond hogy elmondtam!
-A nyugati part?-kérdeztem újra rá, mire bólintott.-Köszönöm!-öleltem meg majd azonnal hazamentem, kocsiba ültem és az utam a nyugati part felé vitt. Valójában annak ellenére, hogy kaptam egy jelet, olyan volt őt keresni mint tűt a szénakazalban. Az éppen hazatérő vagy útnak induló embereket kaptam el de senki nem tudott segíteni. Lehet felkéne adnom?
-Harry, szerinted is kedves az új szomszédlány nem?-kérdezte az idős asszony a mellette sétáló idős úriembert. Felkaptam a fejem. Csak remélni tudtam, hogy arról a személyről beszélnek akit én keresek.
-Elnézést! Bocsánat a zavarásért!-állítottam meg őket.
-Tessék fiatalember!-mosolygott rám az idős asszony.
-Véletlen meghallottam amiről beszéltek! Egy hölgyet keresek és csak abba reménykedek hogy ő az akit keresek!
-A fiatal, kedves hölgyet? Hogy is hívták Harry?
-Nem Brooklyn véletlenül?-kérdeztem azonnal ahogy a szívem egyre hevesebben vert.
-De!-válaszolt az úr.-Brooklyn...Garry? Gray?
-Brooklyn Grey?-javítottam ki.
-Igen! Ő az!-mosolyogtam a boldogságtól.-Megtudják mondani melyik az ő háza?
-A huszonhatos számú az övé! Nagyon kedves lány, hozott süteményt nekünk!
-Huszonhat?
-Igen! De épp most indult a part irányába, ha siet még utoléri!-mondta Harry.
-Nagyon szépen köszönöm, örök hálám! Jó egészséget maguknak! Köszönöm még egyszer!-futottam. Úgy éreztem mintha az Olimpián versenyeznék gyorsfutásba. A szemem szüntelenül pásztázta a környéken lévő embereket. Majd a homokban megpillantottam egy barna hajú, vékony testalkatú nőt. Lehet másnak ez egy átlagos leírás lenne...de én mindenki közül felismerem őt. Tudtam, hogy megtaláltam.

Love For The First SightOnde histórias criam vida. Descubra agora