Firasat Cinta

67K 188 17
                                    

Syarifah Azrina adalah seorang pensyarah doktor falsafah jelita yang merupakan pakar dalam kajian oneirologi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Syarifah Azrina adalah seorang pensyarah doktor falsafah jelita yang merupakan pakar dalam kajian oneirologi.

Dalam kajiannya mentafsirkan mimpi, beliau sendiri dihantui dengan bayangan seorang lelaki misteri. Seorang lelaki yang tidak kenali. Seorang lelaki yang tidak pernah ditemui. Tetapi di dalam bayangan tersebut, lelaki itu adalah pemilik cinta dan hatinya, kepunyaan jiwa batinnya, dan pemegang kunci nafsu syalwatnya.

Dalam dia berlumba mencari jawapan, Azrina akhirnya mendapati bahawa bayangan tersebut adalah sebenarnya firasat takdirnya. Dia melihat benda yang belum berlaku. Perkara yang belum terjadi. Peristiwa yang masih belum dilalui olehnya.

Tetapi firasat itu ada taruhannya. Satu taruhan yang sangat tinggi harganya.

Ini adalah kerana Azrina telahpun bersuami kepada seorang lelaki yang sempurna. Mereka hidup gembira bersama dua orang anak yang menceriakan rumahtangga mereka. Hidup mereka lengkap. Aman. Bahagia.

Hadirnya firasat tersebut bermaksud taruhannya ialah kemusnahan rumahtangganya sendiri.

Dapatkah Azrina melawan takdir?

Mampukah Azrina mengubah jalan hidup yang telah ditulis akan berlaku pada dirinya?

Ataupun, adakah Azrina akan tewas.

Tewas pada firasat cinta.

AMARAN!

Novel ini mengandungi adegan seks yang erotis dan agak keterlaluan. Ia juga menyentuh isu agama, moral, kesetiaan, dan melawan takdir atau qada dan qadar. Ianya tidak sesuai untuk bacaan kontemporari.

ʻʻFirasat Cintaʼʼ ialah siri ketiga dan terakhir dalam Trilogi Terlanjur Cinta karya Seri Dewi Suria, yang membawakan tema ʻʻKetentuan Cintaʼʼ

Trilogi Dugaan Cinta
Volume 1: ʻʻCinta dan Dosaʼʼ
Volume 2: ʻʻBagaikan Bidadariʼʼ
Volume 3: ʻʻSentuhan dari Syurgaʼʼ

Trilogi Terlanjur Cinta
Kisah 1: ʻʻKerana Satu Malamʼʼ
Kisah 2: ʻʻHati Mereka Yang Terlukaʼʼ
Kisah 3: ʻʻFirasat Cintaʼʼ

Pembaca boleh menghayati naskah ʻʻFirasat Cintaʼʼ secara standalone, iaitu tanpa perlu terlebih dahulu membaca naskah-naskah yang lain, kerana ianya tidak menjejaskan jalan cerita.


AMARAN DAN PENAFIAN

Karya ini adalah sebuah karya yang berunsur erotika, mengandungi adegan seks dan lucah yang sengaja disensasikan. Ia juga memaparkan unsur-unsur yang tidak bermoral dan haram disisi agama seperti penzinaan dan hubungan terlarang.

Sekiranya genre karya ini tidak bersesuaian dengan citarasa atau kehendak anda, maka anda perlulah meninggalkan pembacaan karya ini dengan segera.

Dengan meneruskan membaca karya ini, anda bersetuju untuk bertanggungjawab sepenuhnya ke atas segala perasaan emosi, melankoli, mahupun perbuatan-perbuatan seksual yang anda lakukan. Penulis dan Penerbit tidak akan sekali-kali bertanggungjawab ke atas sebarang salahlaku pembaca yang melanggar hukum agama atau melakukan sebarang dosa.

Gambar adalah sekadar untuk hiasan sahaja. Individu yang tertera di dalam gambar tersebut tidak ada kena mengena langsung dengan watak-watak yang dipaparkan di dalam cerita ini.

Firasat CintaWhere stories live. Discover now