ʻʻAshʼʼ sebut Azrina perlahan. ʻʻI... dah..... bersediaʼʼ katanya memberi restu.
Ashraff tersenyum mendengar kata-kata restu yang sangat-sangat ditunggu-tunggu sekian lama olehnya. Senyuman begitu manis sekali disebalik hati yang berbunga-bunga.
Ashraff terus memeluk Azrina. Bibir dikucup perlahan. Mukadimah ciuman lembut dan kemas. Tidak gopoh, tidak terkejar. Saat yang dinantikan Ashraff akhirnya tiba. Hajat dihati akhirnya dikota. Tapi hadiah yang menanti tak boleh rakus direntap terima. Ianya mestilah dileraikan satu persatu dengan penuh lara.
Tubuh Azrina terus didukung oleh kedua-dua tangan yang sasa. Azrina sedikit terkejut tubuhnya itu dengan mudah didukung oleh lelaki dihadapannya itu. Tangan Azrina memeluk leher Ashraff. Kepala menyandar dada. Kaki terjuntai, sambil peha dan tubuh belakang dijinjing oleh kedua-dua tangan Ashraff sambil lelaki itu berjalan masuk semula ke dalam kondominium-nya mendukung wanita yang dicintainya.
Sambil mendukung Azrina dengan rapi, Ashraff memanjat anak-anak tangga kaca untuk naik ke tingkat kedua. Terus dia menuju ke bilik tidur utama di bahagian hadapan.
Pintu bilik tidur memang sudah separa terbuka. Masih mendukung Azrina, Ashraff memusing tubuhnya kebelakang. Dengan menggunakan belakang tubuhnya, Ashraff mengundur untuk membuka lagi pintu tersebut.
Bilik tidur yang sangat mewah menempatkan sebuah katil king size yang tesergam indah sudah menanti kedua penghuninya tiba.
Dengan perlahan, Ashraff membaringkan Azrina di atas katil. Lembut kain cadar satin bersama tilam memory foam yang seperti memeluk tubuh Azrina tatkala dia dia baringkan disitu rasa begitu empuk sekali.
Ashraff duduk ditepi katil, melihat cinta hatinya dengan pandangan yang dalam. Diusap-usap pipi sambil Azrina memegang tangan Ashraff, mencium tapak tangan lelaki itu.
Ashraff kemudian baring mengereng disebelah Azrina, tangan kiri menongkat kepala, tangan kanan pula perlahan-lahan meleraikan butang hadapan baju yang dipakai Azrina, sambil wanita itu melihat sahaja perbuatan lelaki disebelahnya itu menanggalkan pakaiannya.
Ashraff menyelak kain baju dari bahu Azrina. Diselak bahu kiri, kemudian diselak bahu kanan pula. Azrina sendiri membantu melucutkan baju tersebut dari kedua tangannya. Kemudian, kedua tangan Azrina mencapai belakang tubuhnya sendiri, meleraikan cangkuk branya dari belakang. Ashraff menarik bra tersebut dan terserlahlah kedua-dua payudaranya untuk tantapan lelaki itu.
Ashraff menurunkan kepalanya dan mengucup bibir Azrina, tangan kanan mengusap pula payudara yang terdedah, menyebabkan Azrina mendesah kenikmatan dalam kucupan yang diterimanya.
Ashraff melepaskan kucupan. Bibirnya perlahan-lahan menerokai dagu Azrina pula. Kemudian dia menjilat bawah dagu, turun ke leher. Azrina mendongakkan kepala sambil lehernya dijilat perlahan. Nafas dilepaskan bersama desahan.
Permainan bibir Ashraff diteruskan lagi. Dari leher, ia beralih turun ke dada, sambil tangan masih mengusap-usap payudara, jari jemari berimain-main menggentel puting.
Tangan kanan turun pula ke bahagian perut. Kasawan pusat dibelai manja. Sementara mulut kini sudah sampai ke payudara pula. Mulut sedikit dibuka. Lidah dikeluarkan. Mulut ditekap kemas pada daging putih 36D wanita itu. Sedut perlahan. Perlahan sahaja. Tapi sedutan itu sudah cukup untuk membawa perasaan penuh kenikmatan pada Azrina. ʻʻOhhhhhh....ʼʼ Sambil kepalanya masih mendongak, Azrina mendesah lagi dengan erangan yang panjang.
Tangan kanan Ashraff semakin berani. Dari atas perut, tangan itu kini menyusur ke bawah lagi. Diseluk masuk tangan ke dalam panty. Bulu-bulu nipis diusap perlahan. Basah peluh sudah kelihatan. Jari jermari terus meneroka lagi. Sehinggalah rekahan kewanitaan Azrina dijumpa kini.
YOU ARE READING
Firasat Cinta
RomanceSyarifah Azrina adalah seorang pensyarah doktor falsafah jelita yang merupakan pakar dalam kajian oneirologi. Dalam kajiannya mentafsirkan mimpi, beliau sendiri dihantui dengan bayangan seorang lelaki misteri. Seorang lelaki yang tidak kenali. Seor...