Azrina membuka matanya perlahan. Kepalanya sedikit berdenyut, sendi-sendi ototnya terasa lesu. Tubuh badan yang bogel terasa melekit dengan lediran bercampur peluh yang semkain mengering. Kedua otot kakinya lenguh dan kebas, celah kelangkangnya berasa pedih dan sengal, tetapi tidak sepedih yang dirasai di dalam badannya. Perutnya rasa sakit dan senak, usus dan rahimnya rasa seperti disiat. Kedua-dua lubang faraj dan lubang duburnya sakit berdenyut-denyut.
Azrina mengangkat kepalanya perlahan dari dada Ashraff yang sama tidak berbaju. Menitis air liur basi dari mulutnya ke tubuh lelaki itu. Tangan sedikit terketar menyelak rambut ke sebalik telinga. Air peluh menitis dari celah ketiak mengalir ke payudaranya yang sudah nampak lendut dan lembik.
ʻʻPukul berapa sekarang? Lama ke I tidurʼʼ kata Azrina perlahan dengan suara antara keluar dan tidak.
ʻʻPukul sembilanʼʼ jawab Ashraff sambil mengusap pipi Azrina. Dia sebenarnya sudah dulu bangun dari kekasihnya itu. ʻʻLama jugak you tidurʼʼ
Azrina cuba bangun dan duduk dari atas katil bilik tidur utama villa Batu Ferringhi yang dia telah duduki bersama Ashraff sejak dua minggu yang lepas. ʻʻGosh! Dah pukul sembilan! Kenapa you tak kejutkan I, Ash? I am going to be late!ʼʼ katanya sambil mengusap rambut pada kepala dengan kedua tangannya. ʻʻI ada appointment dengan Professor Malik hari ni!ʼʼ
ʻʻI hantar youʼʼ pelawa Ashraff sambil dia sendiri duduk bersandar pada kepala katil.
ʻʻNo, Ashʼʼ geleng kepala Azrina, ʻʻKan I dah cakap, some of my friends dekat main campus kenal Uzair. The last thing I want is for them to see us togetherʼʼ
ʻʻTapi I kan co-author paper youʼʼ balas Ashraff, ʻʻI boleh jer datang sekali as part of your writing team. Besides, dia orang tak tahu pun yang kita sleeping togetherʼʼ
Azrina tergelak perlahan, walaupun dahinya berkerut menahan kesakitan yang masih terasa di dalam perutnya. Betul kata Ashraff. They are sleeping together. Sudah dua minggu Azrina dan Ashraff hidup seperti sepasang suami-isteri. Mereka telah berkesedudukan di dalam sebuah villa peribadi di Bukit Ferringhi, sambil melayari bahtera cinta pada setiap masa yang terluang, tak kira siang ataupun malam.
Perancangan asal Azrina datang ke Pulau Pinang ialah untuk menghadiri sebuah simposium anjuran Professor Malik, sekaligus membincangan kertas kerja yang telah ditulisnya itu.
Pada asalnya dia telah membuat tempahan untuk menginap di Eastin Hotel yang tidak jauh dari kampus USM, untuk memudahkan dia berulang alik ke kampus setiap hari.
Tetapi sebaliknya, Ashraff telah membuat perancangan yang lebih eksotik. Sebuah villa peribadi yang mengadap tepi laut telah ditempah khas selama dua minggu untuk membolehkan dia menghabiskan masa berduaan bersama Azrina sejurus sahaja kekasihnya itu habis dengan kerja-kerja hariannya di kampus.
Sepanjang dua minggu itu, aktiviti penzinaan antara Ashraff dan Azrina seperti tidak putus-putus. Malah, pada hujung minggu baru-baru ini, mereka berdua berkurung siang dan malam, melakukan pelbagai aksi seks tanpa henti. Stamina seksual yang luar biasa dari Ashraff menyebabkan tubuh badan Azrina tidak dapat lagi menerima ransangan seksual yang berterusan, sehingga akhirnya Azrina mengalami kesakitan dalaman.
Azrina memegang perutnya dengan tangan kiri, sambil tangan kanan pula menekan perlahan di kawasan farajnya. Mukanya berkerut sambil dia mengerang perlahan.
ʻʻBaby, you okay ke?ʼʼ tanya Ashraff, risau.
ʻʻItʼs okayʼʼ bisik Azrina, menelan air liur sedikit, cuba untuk menyembunyikan kesakitannya pada Ashraff. ʻʻBiasalah sakit orang perempuanʼʼ Azrina cuba memberi sedikit senyuman.
ʻʻIs it about time for your period ke?ʼʼ tanya Ashraff.
Azrina mengangguk, cuba untuk bangun dari katil.
YOU ARE READING
Firasat Cinta
RomanceSyarifah Azrina adalah seorang pensyarah doktor falsafah jelita yang merupakan pakar dalam kajian oneirologi. Dalam kajiannya mentafsirkan mimpi, beliau sendiri dihantui dengan bayangan seorang lelaki misteri. Seorang lelaki yang tidak kenali. Seor...