Azrina duduk di atas kerusi di dalam bilik mandinya, sambil melihat dirinya di dalam cermin besar yang terlekat pada dinding.
Baju kebaya yang telah dibasahi susunya tadi telahpun dilucutkan. Ianya dicampakkan ke dalam bakul untuk dibawa turun dan dibasuh oleh Kartini, pembantu rumah mereka.
Coli merahnya juga basah, tompokan hitam jelas kelihatan. Ianya perlu diganti juga. Tetapi sebelum itu, Azrina perlu membersihkan tubuhnya dahulu, dan mengepam susu yang mengalir ke dalam botol untuk santapan puteri bongsunya Qistina nanti.
Azrina mencapai cankuk coli dibelakang tubuhnya dengan kedua tangannya. Dileraikan cangkuk tersebut dengan berhati-hati sebelum menyelak tali coli dari bahu. Terlerailah coli basah itu ke lantai. Dua payudaranya yang berat dimuati susu jatuh terjuntai ke bawah, menpampakkan lurah yang jelas antara dua daging payudara 36D dan kulit dadanya yang licin.
Titisan susu menitis dari puting payudaranya yang kemerahan dan tegang. Urat-urat darah jelas kelihatan disebalik daging kental yang penuh berisi susu.
Kedua-dua payudaranya basah.
Mata Azrina terbeliak.
Telan air liur.
Dari mata terbeliak, terus mengecil. Kening mengerut. Nafas menjadi semakin berat. Dalam.
Sambil melihat dirinya di dalam cermin, Azrina perlahan-lahan menyetuh dadanya.
Dadanya basah.
Berlendir.
Melekit.
Azrina menyentuh lendiran di dadanya itu.
Lendiran itu bukan susu dari payudaranya.
Ianya likat.
Pekat.
Putih.
Baunya kuat.
Hangit.
Menyucuk hidung.
Baunya seperti...
...air mani lelaki.
Azrina telan air liur sekali lagi.
Dicoleknya setitis lendiran air mani itu dari dadanya dengan jari telunjuknya.
Dibawanya ke hidung.
Nafas ditarik perlahan.
Aroma seks menyelubungi saluran pernafasannya.
Ya, betul.
Itu adalah bau air mani.
Mulut dibuka sedikit.
Jari telunjuk dimasukkan ke dalam mulut.
Lidah menjilat air likat itu pada hujung jarinya.
Rasa masin.
Payau.
Tengit.
Confirm.
Sperma lelaki.
Azrina menghela nafas. Cuba untuk mentafsirkan apa yang telah berlaku.
Mana datang air mani lelaki ini yang membasahi dadanya?
Malam tadi, dia dan Uzair tidak bersenggama.
Dan sejak mereka berkahwin, Uzair tidak pernah pun memancutkan benih-benih jantannya ke atas tubuh Azrina.
Kesemua air-air jantan disalurkan terus masuk dalam ke lubuk rahim isterinya itu.
YOU ARE READING
Firasat Cinta
RomanceSyarifah Azrina adalah seorang pensyarah doktor falsafah jelita yang merupakan pakar dalam kajian oneirologi. Dalam kajiannya mentafsirkan mimpi, beliau sendiri dihantui dengan bayangan seorang lelaki misteri. Seorang lelaki yang tidak kenali. Seor...