Přisaje se a drze mi jazykem krouží po prokousnutém rtu. „Není to fér.“ „Co?“ „Jsi až moc oblečená!“ dobrovolně si nechám svléknout triko a následně i legíny. „A tohle je fér?“ „Mmmm.“ Opět ležím pod jeho tělem, sjede mi dlaní mezi stehna a stiskne. Zakňourám a povede se mi stáhnout mu o pár centimetrů níž rifle. Dlaní mu přejedu po rozkroku a zkousnu si ret, samolibě se usměje a stiskne mi zadeček. „Nebudu dělat nic, co nebudeš chtít.“ Zachraptí vzrušeně. „Když ti řeknu, aby si přestal, přestaneš?“ dostanu ze sebe přerývaně. „Jo.“ Vymění dravý polibek za něžný, s naléhavostí mu ho oplácím. „Pusť mě nahoru, prosím.“ Zavzdychám mu do úst. Je vzrušený a jeho ztopořená chlouba mi tlačí do bříška. Položí se na záda a stiskne mi v dlaních zadeček, sjedu pánví níž a drze se otřu o vyboulené místo. Postavím se na nohy a on povytáhne obočí. S nevinným výrazem jej zbavím riflí. Uvelebím se mu na stehnech a rukou stisknu jasně se rýsující obrys. Vytáhne se do sedu, přejede mi konečky prstů po páteři k zapínání podprsenky.
„Hej!“ „Copak?“ „Jsi hrozný,“ kousnu jej do rtu. „Proč?“ zubí se provokativně. „Co se ti nelíbí, hmm?“ „Tohle!“ vyprsknu smíchy a zatlačím mu dlaněmi proti hrudi. Poraženecky se položí. „Nemusíš kouřit, jestli nechceš…Nechci abys to brala jako nějakou povinnost .“ zašeptá. „Neberu to jako povinnost… Já chci.“ Vsunu mu něžně jazyk do pusy. Zachvěje se a něžně kousne do špičky jazyka.
Bez protestů leží, zatímco mu zasypávám tělo polibky. Brada, krk, hrudník, břicho, podbřišek… Výkřik.Zayn ztuhne a já sama se šokovaně narovnám a otočím hlavu ke dveřím. Domem se linou zvuky zvířecího sexu. „Ty vole!“ zachraptí Zayn a na obličej si narazí polštář. „Tohle slyšet fakt nemusím!!!“ zahuhňá do polštáře, skoro ho není slyšet. Další výkřik. Zoufale mu zabořím hlavu do hrudě, tentokrát to zařval Niall.
„Ségra za mnou leze o víkendech do postele… Jak mám po TOMHLE s ní ležet v posteli?! Je to malá holka…“ naše nadrženost odplula kamsi do dáli, pozvednu hlavu, Zayn má ve tváři bolestnou a částečně znechucenou grimasu. „Nialle!!!“ zaječí ze spodu Waliyha a Zayn zaskuhrá. Cítím jeho dlaň ve vlasech, skřípe zuby a z očí mu létají blesky. „Musíme pryč.“ Vytáhnu se na nohy a hledám oblečení. „Na tohle taky nemám.“ Souhlasí a s menšími potížemi si zapíná rifle. „Kurva.“ Zavrčí. Jindy bych se asi zasmála, teď je mi ho ale líto. Poslouchat zvukové projevy sourozenců není ani jednomu po chuti, nicméně, je to jeho malá sestřička… „Ukaž.“ Nechá si zapnout rifle. „Hlavním vchodem to asi nepůjde, co?“ „Zadním taky ne, museli bychom přes kuchyň a netuším, kde jaksi jsou…“ „Křach“ rána na moje dveře způsobí, že oba nadskočíme.
„Pohovka je fajn, ale co se naložit do vany?“ Slyšíme Nialla, bouchnou dveře od koupelny a nám se naskytuje možnost, jak urychleně zmizet.Před domem si Zayn okamžitě napaluje cigaretu a na příjezdovou cestu zajíždí Denise. „Ani tam nechoď!“ vyhrkne na ni Zayn. Úsměv ji sjede a nechápavě pozvedne obočí. „Je tam Niall a jeho sestřička…“ „Uh?“ Ve stručnosti shrneme jaké porno se doma odehrává a Denise navrhuje, že nás hodí do města. Ona sama vyrazí s prckem po nákupech, raději. Souhlasíme a ona nám zastavuje na náměstí. Ještě si nechá od Zayna poradit, kde nejlíp nakoupí prckovi nějaké hadříky a zadek Toyoty Auris mizí za nejbližším rohem budovy.
„No néééé! Kdepak se flákáte?“ ještě jsme se ani nerozhodli kam půjdeme a na Zaynově krku visí Liam. „Ty máš tak debilní fóry!“ setřese ho a ušklíbne. „Proč ty nejseš ve škole?“ „Hazz s Louim tam nejsou, Josh zmizel po první hodině a nějak jsem se nudil. Ale proč vy tam nejste, hmm? Jestli pak už o vás ví Niall… Hádám, že teď je to oficiální.“ Mrkne na naše propletené ruce. „A jak mu dopadlo rande se ségrou?“ „Na výbornou!“ odsekneme oba zaráz. „Já si říkal… Taky vypadli ze školy celkem brzo. Z Dee jsem vymlátil informace, kam zhruba šli.“ „vymlátil?“ „Zlechtal jsem ji.“ Zazubí se mým směrem. „Zajdem někam na jídlo?“ vmáčkne se mezi nás a omotá nám ruce kolem ramen. „Nemá cenu protestovat brácha!“ stiskne nás a i když se mu Zayn hned vymaní, razí si to se mnou kupředu.
„Jestli nechceš, abych ti ty ruce urazil, tak ji pusť.“ Uchechtne se Zayn a drze si mně přivlastní. „Nebuď tak majetnickej a šlapte. Musím ti něco říct.“
ČTEŠ
Bradfordská střední
FanfictionCo se stane, když se Bad Boy zamiluje do Bad Girl? Existuje celá škála možnosti...