„Kdys mi to chtěla říct?" „Co?" Alex mi přinesla snídani a ještě na chvíli si za mnou lehla. „To, že se Liam se tahá s MOU ségrou." „Uh? Jako vážně? No nekecej!" „Alex..." protočil jsem panenky. „Já o tom nevěděla." „Jasně jasně, a proto sis předtím špitala s Liamem a pak s Dee." „Jak víš, že jsme mluvili o tom?" „Já to nevěděl, teď už ale jo." Vítězoslavně jsem se zaculil. Zarazila se, jako vždy, když se ji něco nelíbilo, praštila mě do hrudi. „Šmejde!" „Zkouším obrácenou psychologii." Měl jsem co dělat, abych se nerozesmál. „Jak to vůbec víš?" „Cicmal se s ní ve dveřích, když ji doprovázel sem. Ani jsem netušil, že někam šla." „Se s ní jako – jak si to řekl?- cicmat nemůže?" „Ocenil bych, kdybych to věděl." „Vědět to, tak do nich budeš rýpat." „Já? Neblázni!" „Jo, zrovna ty." Oddělala mi tác se snídaní a než jsem mohl zaprotestovat, stulila se mi v náruči. „Tě varuju. Opovaž se do nich nějak šít." „Nebo co?" „Nebo ti upadne ruka." „Mi jako budeš vyhrožovat přes sex?" „Jistě, to na tebe totiž platí." Uchechtla se, potlačil jsem škleb. „Děláš, jako bych byl s tebou jen kvůli tomu. Kdybych chtěl jen sex, můžu jednou za čas ojet nějakou šlapku a nebudu se k tobě vázat." Na hrudi mě ovanul teplý proud vzduchu. Zvedla hlavu a něžně se usmála. „Už jsem ti řekla, jak moc tě miluju?" „Myslím že ne..." „Mi -" „Alex! Práskej z tý postele a pal do školy. Všichni už čekají dole!" „Tati! CO tak klepat?!" Zamával nám něčím ode dveří, byla to visačka, kterou jsme tam předtím určitě neměli.
„Co to je?" „Výtvor vtipálků. „Nerušit! A vstup dovolen." Přečetl obě strany a se smíchem odešel. „Asi Niall nemohl spát..." Vyprskla smíchy, ode dveří houkla, že mě miluje a zmizela.
Roztáhl jsem se v posteli. Ještě dnes doma a zítra musím taky. Vytuhl jsem a když se probral, Alex už seděla u stolu a něco dělala. „Tys odešla?" Nadskočila a zamířila za mnou. „Ne, z tebe je Šípková Růženka. Budou skoro tři."
„Hlavně si nezlom i druhou." Uchechtl se Bobby další ráno před školou. Věnoval jsem mu ironický úškleb a belhal se do školy.
Za dalších čtrnáctí dní jsem byl konečně bez sádry. První co jsem udělal, byla návštěva obchodů. Mamce jsem většinou dával peníze pro ni i holky, ať si něco vyberou, táta je úchylný na modely aut, tudíž, jeho mám vyřešeného během deseti minut. Ale tyto Vánoce? Alex trávila den po škole se sestrami, jak mými tak i Louisovými a přidala se i Gemma od Harryho. Já šaškoval v obchodě s parfémy a kosmetikou bok po boku s Niallem a Liamem.
„Víte vůbec, co některá z nich používá za voňavku?" „Taková malá, černej vršek a narůžovělej obsah." Zaměřili jsme se na regál před námi. Polovina z nich byla totožná s tím, co Niall řekl. Liam šel s námi, rádoby z donucení. Stále si frajer myslel, že o něm a ségře nevím, cha! Oči mu těkaly z jedné lahvičky na druhou a k několika si přičuchl. „Copak? Ségrám?" „Komu jinýmu?" „Měl jsem ten pocit, že holky už nějakej ten pátek, si kupují voňavky samy, od jisté doby." „Na co narážíš?" „Já? Na nic." Přešel jsem k další vitríně, hryzajíc si tváře zevnitř.
Po hodině jsem byl absolutně zfetovaný. Nos mě z těch všech vůní bolel a smrděl jsem jako barová kurva. „Dámský voňavky a my tři spolu. Gay partička." Uchechtl se Niall, když jsme konečně vybrali, co nám voní s doufáním, že to bude vonět i holkám.
„Sexshop?" ukázal Liam hlavou na protější chodník. Postarší manželský pár se za chůze zarazil a zíral na nás. „To víš že jo! Pouta a bičík?" plácl jsem Liama po zadku, změnil hlas a Niall se vedle zlomil v pase. „Jdi do prdele." „Ale Liamku, tady? Tak mě ale vezmeš do pusinky." Přidal se Nialler, tentokrát jsem se řezal já. „Prasata!" hleděl na nás stařík znechuceně a pak svou ženu vysloveně odtáhl. Ta se omluvně usmála, asi si myslela, že je to pravda...
ČTEŠ
Bradfordská střední
FanficCo se stane, když se Bad Boy zamiluje do Bad Girl? Existuje celá škála možnosti...