Čaute lidičky, abych byla upřímná, chuť psát povídky se naprosto vytratila. Z velké části za to může samotný Zayn - k smrti na něj naštvaná =D - a pak i to, že slečna Múza si vyjela pravděpodobně na dovču -_-
Po prvotních chvílích, kdy jsem byla rozhodnutá, že všechny povídky prostě smažu, jsem se rozhodla jen pro pauzu. Zhruba do konce tohoto týdne, od Po by to snad mělo zase klapat =)
Doufám, že vás prodleva neodradí od čtení a odpustíte mi menší pauzičku.Děkuji :)
A co se týče samotného Zayna, jsem na něj vážně naštvaná. Ne kvůli tomu, že odešel ale kvůli tomu, jakým způsobem to udělal. Říct na rovinu "odcházím, chci pokročit dál a spolupracovat s Naughty Boy a jet dál v rapu a R'n'B" by znělo líp, než jeho sladké kecy o tom, jak chce žít životem normálního 22 letého kluka, bez záře reflektorů. Protože aby vydal do týdne písničku - mám pocit že je to One Direction jen bez Nialla, Harryho, Liama a Louise - je podle mě dost drsné - a je mi fuk, že na té písni pracoval už v minulém roce - a nebylo to vhodné. Zničit během týdne necelých 5 let... Na to je potřeba mít pořádné koule o.O ...
Vůbec se Louimu nedivím, že vystartoval po NB a stejně tak, jak u něj se nedivím, tak jsem se smála tweetům malé Daisy - snad jste je četli =)
Na druhou stranu, nikdo z nás neví, co si kluci řekli a na čem se - možná - domluvili. Otázkou však je, jak po těchto podpásovkách přijmou Directioners Zayna dál... A jaké by byly vůbec reakce, kdyby se Zayn náhodou rozhodl vrátit se...
Osobně jsem v takovém rozpoložení, že bych ho pleskla cihlou po hlavě, aby se probral. Což žel Bohu nejde... jaká to škoda -_-
Nicméně i přes to všechno je pořád "number one" a budu jej podporovat, ale chuť ho vyliskat je prostě momentálně tisíckrát silnější...AnnabethW ♥
ČTEŠ
Bradfordská střední
FanfictionCo se stane, když se Bad Boy zamiluje do Bad Girl? Existuje celá škála možnosti...