Niall
Se zíváním jdu do kuchyně. Po celém domě se line vůně míchaných vajíček. Až na tátu a nás, nikdo nikam nemusí. Jestli tam šaškuje Denise tak -. „Zayne?" vytřeštím oči na kluka, který stojí u sporáku. Sestřička sedí na lince, kousek od něj a zatím co on míchá vařečkou, jednou rukou ji hladí po noze. „Čau, bro!" „Co tady děláš?" „Vařím?" „Vole! Víš jak to myslím!" „Myslím, že teď už aspoň víš odpověď na tvoje včerejší „Zayn?" naznačí ségra uvozovky a zazubí se.
„Kdo vaří?" šlape táta ze schodů. Čichá a protírá si oči. „Neříkej, že Alex!" „Kdepak." Začnu se smát. Táta zírá stejně jako já. „Dobrý ráno." Usměje se na něj Zayn s dotazem, jestli budeme snídat, chystá na talíře.
„Na nic se nás neptejte, prosím!" Zayn si odběhl, asi na záchod a ségra využívá situace. „Takže jste zase spolu?" Kývne a táta si odkašle. Má chuť ji dát mini přednášku, ale pro změnu jej zastavím já. „Kašli na to. Těm dvěma nemá cenu nic říkat... Prostě jsou spolu a budeme pokračovat v tom, co bylo, než se rozešli." „Stejně si s tebou pak promluvím." Pokrčí táta rameny a dá se do jídla.
Zayn
„Výslech?" vrátil jsem se s oblečením Niallera k ní do pokoje. „Nekonal se." Přetáhne se přes hlavu tílko, ve kterém spala. Je zády a silueta jejího těla ve mně vzbuzuje hříšné myšlenky. Zadupu hluboko ve své mysli, že chce čas, a sevřu ji v objetí. „Zayne!" „Promiň mi to... Jak mám ale dělat, že tohle nevnímám?" „Nechci s tebou spát... Ne teď, hned..." zašeptá, natočí hlavu a omluvně mi pohlédne do očí. „Já nechci sex. Jen... Promiň." Sám jsem bez trika a když se mi obrátí v náručí, myslím jen a pouze na katastrofy světa. Políbí mě na tetování na paži a omotá mi ruce kolem pasu. Hladím ji po zádech, kreslím ukazováčkem malé obrazce a ona se po chvíli zachichotá. „Lechtáš!"
Sotva jsme dorazili před školu, kde už čekal zbytek, čelisti všem v dohledu sjeli k zemi. Naše ruce byly propletené a její oči se zase smály. „Cože?" Zírají na nás kamarádi, když se připojíme. Niall se zubí na celé kolo a spokojeně mě drží kolem ramen. S Alex se jen uculíme a pokrčíme rameny.
„Zayn Malik do ředitelny, ihned!" začala první hodina a hned po pár minutách, se z rozhlasu ozval ředitel. S povzdechem se vytáhnu na nohy. Před pár dny mi naznačoval, že se mnou bude ještě potřebovat mluvit. V ředitelně stojí i Marcus a několik dalších chlapů.
„Zayne, nenutíme tě do toho. Ale nechceme, aby někdo pojal podezření. Uděláš to?" Přikývnu a převezmu si malej balíček. Říďa mi poplácá rameno a mrkne. „Hlavně nenápadně." „Můžu si k tomu někoho vzít?" „Klidně, ale ať se to nedostane mezi moc studentů. Nechceme je přece vyplašit, a díky tvým informacím, jsme zjistili i další věci. Jen teď potřebujeme věrohodné důkazy a ne pouze domněnky a odhady." Volba je jasná, Liam, Mark a Dereck. Chvíli váhám, jestli do toho začlenit i Nialla s Harrym a Louisem... Než dojdu do třídy, rozhodnu se ještě pro Louise. Balíček jsem schoval ve skříňce a s nic neříkajícím výrazem vlezu do třídy.
Čtveřice kluků povytáhne obočí a trhnou hlavou, stylem: „Co chtěl?" Alex mi to tiše zašeptá do ucha. „Nic důležitý, jen ohledně těch drog..." Chytí mě pod lavicí za ruku a usměje se.
Během přestávky, kdy hromadně míříme do automatu pro kafe, se strhne hysterická scéna. Zatímco ségry objímají Alex, na mou hruď přistane čísi pěst. Laura... Ječí něco o tom, že jsem jen hajzl a nic víc. Holky na to zírají s pokleslou čelistí a kluci si marně koušou tváře zevnitř. Chodba se plní studenty a někteří to akčně natáčí. Svým způsobem mi je tý holky líto, o tomhle se totiž bude vykládat dost dlouho, na druhou stranu... „Můžeš mě přestat mlátit?" „Ne!" zaječí, rve mi to uši, nadechnu se k nějaké odpovědi a zachytím ji za zápěstí. „Ještě jednou se ho dotkneš a ty ruce ti urazím!" Smích ustane a všichni se otočí k Alex, i Laura. „Vážně?" uchechtne se pobaveně, ukáže mi záda a vykročí k Alex. „Neriskuj." „Myslíš, že tebe se jako bojím? Cuchta, která si o sobě myslí nevím co... Jsi jen naplavenina z Irska." „Pozor na jazyk!" Přidá se ségra a bojovně vykročí vpřed. „Raději naplavenina a cuchta, než děvka!" ušklíbne se Alex a chytí se za tvář. „Za pravdu se každej zlobí, co?" hrdě se napřímí. Laura opět napřáhne ruku, teď už alespoň reaguji. Zaječí a s šokem v očích mi pohlédne do tváře. Holky zblednou a Alex zuřivě vrtí hlavou.
„Já ti nic neslíbil, nic jsem ti neřekl. Pusu na rozloučenou jsi dostala jen proto, že sis ji vydupala. Nevím, cos čekala. Jediná holka, kterou já chci, je Alex. Ještě jednou se ji dotkneš nebo ji budeš urážet a nebudu brát ohled na to, že seš holka, kapiš to?" „Pusť mě!" vřískne, uvolním stisk. Má kolem zápěstí zarudlý pruh, ale ani nemukne. Protáhne se kolem nás a zmizí.
„Zbláznil ses?!" hlouček kolem nás urychleně mizí a i chodba se záhadně vylidňuje. „Vždyť... Je to holka!" Tentokrát je to pěstička Alex, co mi narazí do hrudníku. „Měl jsem ji nechat, aby tě znovu uhodila?" Přiložím dlaň na svítící otisk. „Ubránila bych se. Nemůžeš ubližovat holce... Zayne!" zaboří mi hlavu do hrudníku. „Já nechci, aby byly další problémy! Už jich bylo tolik... Co když teď půjde, a řekne to? Doma nebo ředitelovi?" Nic neříkám, má pravdu a já nějak nemám argumenty. „Nic mi neřekneš?" „Přehnal jsem to, já vím. Jenže já nechci, aby ti někdo ubližoval. Ať už kluk nebo holka..."
Tak trošku reklama xD, v noci jsem přidala další povídku, Lap Dance. Tentokrát v hlavní roli s Niallerem :) Byla bych ráda, kdyby se zalíbila tak, jako Bradford :) Ten už pomaličku spěje ke konci, sice to říkám nerada, ale je to tak :(
A ještě jedna věc, někteří z vás slečnu Petra_eM znají. Ti co ne, mrkněte na její účet. Má úžasné povídky, kupříkladu I Wanna Be With You s Louim. Povídka je o výměně duší a je opravdu dost dobrá! Dále pak Destroy(ed) s Bad Boyem, či Demons s Harrym a další... :)
ČTEŠ
Bradfordská střední
FanfictionCo se stane, když se Bad Boy zamiluje do Bad Girl? Existuje celá škála možnosti...