Zayn
Jen co vešel, pocítil jsem chuť po něm skočit. Jeho samolibej úsměv provokoval. Jen co se na něj otočil vyšetřovatel a Marcus, nasadil však masku zuboženého tvorečka. Hajzl! Vyšetřovatel mu nabídl židli a konejšivě ho pohladil po rameni, Marcus se hlasitě uchechtl a postavil se nám za záda. Po spatření mé dlaně v pěst mi položil dlaň na rameno a do ucha zašeptal, ať upustím páru.
„Tákže," nadechl se vyšetřovatel zdlouhavě. „Pane Maliku, je na vás uvalena žaloba za újmu na zdraví. Co mi k tomu řeknete?" „Že lituju, že jsem ho nezabil." Marcus mi stiskl rameno a Alex dlaň. „Prosím?" „Bránil jsem svou přítelkyni." „Bránil? Chcete říct, že ji pan Irwin napadl?" „Ano...?" na konec jsem přidal malý, nenápadný otazník. Kam tímhle k sakru míří? Mluví, jak kdyby to byla jen moje výmluva. „Pan Irwin mi při výpovědi řekl něco jiného." Ředitel, který postával u okna, pozvedl obočí a všichni jsme na Ashe pohlédli. „Pane Irwine, zopakujte prosím, co jste mi řekl."
„Je pravda, že jsem na dívčí záchody šel a nějakou dívku poslal pryč. Chtěl jsem si tady s Alex jen promluvit." Teď jsme klidnili Alex. Nadechla se a Marcus ji zacpal dlaní pusu. „Nech ho mluvit, děvče." Ušklíbla se, ale nic neřekla. Ash s úsměvem pokračoval. „Potkali jsme se s Alex jeden večer. Nezachoval jsem se zrovna nejlíp a chtěl jsem se omluvit. Jenže ona mi začala dělat návrhy." Alex vedle vytřeštila oči a čelist ji poklesla. „Říkal jsem ji, že co blbne no a pak mi sáhla do rozkroku, já toho tedy využil. Říkala, že Zayn ji nestačí, jestli chápete, jak to myslím... Chtěla to sama. Líbali jsme se a on tam náhle vpadnul a pak mě zmlátil. Ona zatím hystericky brečela a dělala, že je to moje vina. Já ji nenapadl." Skoro ublíženě fňukl. Chudinka!
„Slečno, co mi k tomu řeknete vy?" „Je to lež!" „Opravdu? Máte snad nějaký důkaz? Pan Irwin by snad nelhal!" „Je to lež!" zopakovala a pohlédla na Ashe. „Tak mi řekněte vaši verzi." Pohlédla na Marcuse, ten přikývl a ona se dala do vyprávění. Když skončila, Ash tvrdošíjně vrtěl hlavou. „Nevyjel bych po zadané holce, kór když patří Malikovi. Vy asi nevíte, co je on zač, že? Padělal peníze, rvačky, teď i drogový dealer na naší škole..." „Drogy? Pane Maliku, zamotáváte se do toho ještě více!"
„Mám pocit, že už jste se projevoval dosti dlouho." Skočil mu Marcus do řeči. Naklonil se k řediteli a ten zapnul televizi. Zasunul do přehráváče disk a natáhl se po ovladači. „Pan Irwin pravděpodobně netuší, že celý incident je zachycen kamerovým systémem." Ash, jeho otec i vyšetřovatel ztuhli. „To špehujete dívky na toaletách?!" zařval po řediteli jeho otec. „Ne pane Irwine. Monitorován je jen prostor před kabinami a u zrcadel. Kabinky jsou bez kamer." Pousmál se říďa a uvolněně se posadil na svou židli.
Marcus zapnul přehrávání, chvíli nic, pak vešla Alex se ségrou, o pár chvil později se objevil Ash. Než záznam skončil, panovalo až tíživé ticho. Starej Irwin střídavě bledl a rudnul. Ash byl skoro průsvitný. Vyšetřovatel těkal pohledem po místnosti a Marcus s ředitelem se vítězoslavně usmívali. Alex hleděla na mou ruku, položenou na jejím koleni a hladila ji. Otočil jsem dlaň a stiskl ji ruku. „Bude to dobrý." Šeptl jsem a ona se konečně alespoň trochu za celou dobu pousmála.
ČTEŠ
Bradfordská střední
FanfictionCo se stane, když se Bad Boy zamiluje do Bad Girl? Existuje celá škála možnosti...