𝐊𝐈𝐋𝐋𝐄𝐑

5.2K 206 11
                                    

💀🗡️


Killer's new version

⚠︎

GENRE : THRILLER / MYSTERY

RATE : 16+

⚠︎ Dilarang plagiat cerita atau scene dalam cerita ini atau saya akan serang rumah awak!

⚠︎ Banyak penggunaan kata-kata kesat.

⚠︎ Banyak scene pembunuhan psychopath. Kalau awak rasa awak trauma dengan pembunuhan ataupun yang sealam dengannya, diminta undur diri ya.

⚠︎ Kalau tersama jalan cerita, nama watak, scene dan sebagainya. Saya minta maaf sebab ini 100% daripada idea kepala otak saya.

⚠︎ Terlalu banyak scene yang tidak logik dan lawak bodoh. Jadi kalau anda rasa anda tidak suka dengan benda-benda sebegitu, dipersilakan pergi.

⚠︎ Terdapat banyak salah ejaan dan juga tatabahasa yang kelaut. Jadi jika anda rasa anda seorang yang jenis menyukai PERFECTION, maaf, anda tidak di alu-alukan. In Shaa Allah lepas complete, saya akan edit semula semuanya yang tidak perfect dimata anda semua.

⚠︎ Ini kisah pembunuhan, bukan kisah percintaan. Jadi kalau awak rasa awak suka akan kisah percintaan, dipersilakan keluar. Kalau ada pun hanya secebis seperti secebis roti yang dimakan dan mungkin kisah itu akan menjadi sweet tahap gula seperti gula di rumah anda. Jadi nantikan sahaja.

⚠︎ Dalam ini terlalu banyak watak dan kes. Jadi awak dikehendaki untuk membacanya daripada awal kerana takut keliru dan memahaminya dengan betul. Kerana ianya lebih kepada mengarut dan tidak faham.

⚠︎ Dan yah, ini Killer version baru ye. So saya banyak ubah scene agar cerita ini lebih mudah difahami. Ada character yang saya buang dan ubah namanya. Jadi minta baca daripada awal semula ye. Kalau ada yang sama pun hanyalah sedikit seperti homework saya.

INI SEMUA HANYA IMAGINASI SAYA SENDIRI! JANGAN KATA SAYA TAK WARNING AWAK SEMUA AWAL-AWAL.

DAN JUGA SAYA ULANG SEKALI LAGI

KALAU AWAK RASA YANG CERITA INI TERLALU MENGARUT, SAYA MENGALU-ALUKAN ANDA UNTUK PERGI.

SEKIAN TERIMA KASIH.

⚠︎

---------------------------------------------------

Dibintangi oleh :

Tengku Izham Iskandar
Jack Rendy
Zayn Firash
Rayyan Nuqail
Inspektor Amin
Inspektor Fawwaz

-----------------------------------------------

So that's all from me.

Happy reading ︎.


P/s : Story ni di repub tanpa sebarang editan. Sebarang typo, kesalahan tatabahasa dan penggunaan ayat tidak dibaiki. Harap maaf sekiranya semua itu membuatkan anda semua tidak selesa. Ini first story saya dan ayat saya semuanya hauk-hauk belaka. Sekian.

Edited : 30 April 2022

Arash.









Killer [ C ]Where stories live. Discover now