𝖐 𝖎 𝖑 𝖑 𝖊 𝖗 03

1.5K 122 17
                                    

" Weh Jackie. " panggil Zayn.

" Kau panggil aku Jackie lagi, memang aku sembelih kau. " marah Jack.

Daripada dulu lagi Jack memang tidak suka orang panggil dia Jackie sebab nanti orang samakan dia dengan Jackie Chan. Tak pun nanti orang samakan dia dengan Jacky yang sting aku yahuu tu.

" Jangan lah marah you ni. Kata sayang I. " rengek Zayn.

Hah, mood gay diorang dah mari. Silalah layan.

" Eh you ni. Sudahlah, I taknak kawan you! " kata Jack.

" Weh monyet gelilah aku dengan korang berdua ni. " sampuk Rayyan.

" Eh Jack, tengok mamat ni. Dia jealous dengan kita lah! " kata Zayn.

" Itulah tu. Tulah kau, aku suruh kau gay dengan Izham kau taknak. Kan dah single. " sindir Jack.

" Aku masih lagi ada akal yang waras ye. Aku bukannya bengkok macam korang. " bidas Rayyan.

" Bengkok? Eh kitorang lurus okay. Tengok badan kitorang ni, ada bengkok mana-mana ke? Ke... Woi kau kan! " marah Jack tiba-tiba.

" Bendanya bengap? Maksud aku otak kau tu bukannya lurus dasar terencat. Tak hingin lah aku nak mengusya kau. Tulah, banyak bergay sangat. " marah Rayyan.

" Suka hati aku lah nak lurus ke nak bengkok ke nak senget ke nak menggelupur ke nak apa ke apa kau kisah? " seloroh Jack. Banyak pula dia punya ke tu.

" Dahlah aku nak tengok TV ni. Marilah kita menonton berita bersama-sama. " kata Zayn sambil membuka TV.

" Sejak bila kau pandai tengok berita ni? Kau bukan ke tak suka tengok berita? Bak kata kau berita dalam TV ni semuanya mengarut je. Am I right Zayn? " sindir Rayyan.

" Suka hati aku lah nak tengok aku ish dia ni. Support lah aku sikit. Ini tidak, menyindir je kerjanya. " marah Zayn.

" Entah kau ni, cuba lah support Zayn ni sikit. Zayn, you jangan sedih-sedih tau. Don't worry, I'll always support you! " kata Jack. Lah masing-masing punya perangai. Dia punya menyuppport tu macam nak pergi berperang.

Satu mangsa mayat lelaki dijumpai di depan sebuah hotel di Jalan Bahagia pada pagi ini. Mayat dijumpai didalam sebuah guni tanpa berpakaian dan berlumuran dengan darah. Identiti mangsa dan motif pembunuhan masih tidak dapat dikenal pasti.

" Uish bapaklah. Buka je TV terus berita pembunuhan siot. Cubalah tayang berita pasal dunia ke sukan ke, ini pembunuhan. Spoil mood betul. " bebel Jack.

" Bising lah kau. Kalau taknak tengok, tak payah tengok lah. " marah Rayyan.

" You! Rayyan marah I. " kata Jack.

" Takpe, nanti I kerat dia okay? " lembut Zayn berkata.

" Ish bodohlah. Geli aku dengan korang ni. " maki Rayyan.

" Kalau geli dipersilakan pergi ye. " halah Zayn.

" Ehem. " dehem seseorang.

Killer [ C ]Where stories live. Discover now