Özlem Elif'in yaptığı itiraf sonrası dostunu daha fazla yormamak için sadece gülümseyerek karşılık vermiş daha sonra hiçbir şey söylemeden arkadaşlarının yanına gitmek için yerinden kalkmıştı. Onun geldiğini gören Alp Timur hemen ayağa kalkarak yanındaki koltuğu eliyle işaret etmiş, Özlem nazikçe teşekkür ederek oturmasının ardından kendisine oturmuştu.
Özlem'in gelmesiyle masaya çöken sessizliği bozan bu sefer Özlem olmuştu. Güzel yüzüne oturttuğu ciddi ifadesiyle direk Alp Timur'a bakarak konuşmaya başladı.
"Neden burada olduğumuzu bildiğinizi, hatta bizi tanıdığınızı çok iyi biliyorum Alp Timur bey. Birbirimizi kandırmaya hiç gerek yok diye düşünüyorum. Bir anda çıkıp arkadaşımızın hayatını tepe taklak ettiniz. Adınızdan ve işinizden başka hakkınızda hiçbir şey bilmiyoruz. Ha bunu öğrenmek pekte zor olmaz bunu biliyorsunuz ama biz geç olmadan sizi sizden dinlemeye geldik. Kimsiniz siz?
Alp Timur, Özlem konuşmaya başladığından beri tüm ilgisini ona vererek sonuna kadar gözünü dahi kırpmadan onu dinledi. Açık sözlülüğü karşısında az da olsa şaşırmıştı. Daha ilk andan onların kim olduklarını anladığı anda geliş amaçlarını az çok tahmin etmişti ama daha ilk günden bu kadar açık bir konuşma beklememişti doğrusu. Gerçi bu durumdan en çok kendisi memnun olmuştu. Yerinde dikleşip kendinden son derece emin tavrıyla, önce masada oturan ve kendisinin her hareketini ilgiyle izleyen diğer kızların üzerinde gezdirdikten sonra gözleri Özlem'e çevirerek konuşmaya başladı.
"İnternette adımı girdiğiniz zaman göreceğiniz bilgileri es geçiyorum. Eminim hepiniz girip tek tek okumuşsunuzdur. Ben size onların bilmedikleri Alp Timur'u anlatayım isterseniz.
Bu yaşıma kadar tüm hayatım işim ve ailem oldu. Bildiğiniz gibi bize emanet edilen, gurur duyduğum Kahraman şaraplarını üretiyoruz. Tüm aile üyeleri birlikte çalışıyoruz. Birbirine çok düşkün, çok seven kocaman sevgi dolu bir ailem var. Ailemin en büyük torunu benim ve işin en başında ben duruyorum ama diğer kuzenlerimin de yetki ve sorumluluk konusunda benden hiçbir farkları yoktur olamazda. Kimse kimsenin arkasından konuşmaz iş çevirmez. Öyle büyük ailelerde olduğu gibi entrikalarla oyunlarla koltuk sevdasına düşmüş insanlarla alakamız yoktur. İşimiz hepimizin işi ve ailemizin her bir ferdi canla başla daha iyisini yapmak için çalışır. Çok şükür ki bunu çok uzun yıllardır da başardık. Dediğim gibi kocaman bir ailem var benim. Kardeşlerim yeğenlerim, kuzenlerim onların eşleri ve çocukları, anne-babam, halam, amcam babaannem ve adını taşımaktan gurur duyduğum dedem Alp Timur Kahraman.
Hafta sonları hepimiz hiç eksiksiz dede evinde kalır sabahlara kadar oturup hem iş hem başka şeylerden konuşarak sabahları ederiz. Dedemler tarihi bir konakta yaşıyorlar. O konağın koca bahçesinden de odaların da kahkaha sesleri hiç eksik olmaz Özlem Hanım. Ailemin her bir ferdi evli âşık ve çok mutlulardır. Buna en büyüğünden en küçüğüne kadar herkes dâhildir. Sevmenin aşkın insan hayatında önemini bilerek yaşarlar. Yani uzun lafın kısası bende sıradan bir hayat yaşayan sıradan bir insanım. Öyle büyütülecek bir hayatım yok. Gördüğünüz adam neyse emin olun hepsi bu. Bir başka hayatım yüzüm yok. Yine de sormak istediğiniz bir şey varsa seve seve yanıtlarım."
Kızları hepsi büyük bir dikkatle dinlemişlerdi Alp Timur'u. Gül asıl sorması geren soruyu hiç uzatmadan sordu.
"Neden Elif? Yani bunu sormanın başka bir yolu yok. O yüzden bu kadar açık açık sormak zorundayım. Hem içinde bulunduğunuz statünüz hem de fiziki özellikleriniz göz önünde bulundurunca yani nasıl anlatayım ama eminim etrafınızda birçok kadın vardır. Bildiğim kadarıyla hiç evlenmemişsiniz. Dediğiniz gibi adınızı girince ilk çıkan bilgilerden biri bu oldu. Yani size, hayatınıza daha uygun biri değil de neden eşinden ayrılmış ve en önemlisi iki çocuğu olan birine gelip damdan düşer gibi aşk itirafı yaptınız Alp Timur bey? Sakın yanlış anlamayın ben burada arkadaşımı sanki yanlış insan gibi göstermek için öyle demedim Elif her anlamda mükemmel bir kadındır ama benim anlatmak istediğimi anladığınızı umuyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peki Ya Sonra?
RomanceBenim gönlü güzel mavim Denizim... Gökyüzüm... Saçlarına cemreler düştüğünde ilk baharı getirenim... En güzel mevsimim... Elifim... https://youtube.com/channel/UCLuEnhBewpvxK67a_ttLiTw