Finalden önceki son bölümümüzü 23 Aralık'ta bitirmeyi ve yayınlamayı çok istiyordum. Nasip oldu, hazırladım bölümü. Final de yetişirse inşallah onu da bugün yayınlayacağım. 23 aralığın önemini hikayemizi bilenler bilir zaten ama ben tekrar yazayım. Bu tarih Hazer ve Sena'nın aşklarını birbirlerine itiraf ettikleri tarih ve bizim hikayemiz aslında 11 martta yazılmaya başlasa da onların hikayesi o gün başladı. O yüzden finali de bu tarihte yapmak istedim. Şimdiden keyifli okumalar.
Hazer'den...
Elimdeki telefonu parçalamamı engelleyen tek şey Sena'nın aramalarıma geri dönme ihtimaliydi sanırım. Beş saat olmuştu ve ondan haber alamamıştım. Berra'ya abisiyle gezdiğini söylediği vakitlerde daha abisi şirketten bile çıkmamıştı. Saat yediden sonra Yağız'la telefonda konuşmuştu ve ben de o konuşmalara kulak misafiri olmuştum, akşam abisinin evinde toplanacaklardı. Ne yazık ki oraya da gitmemişti. Benim gibi abilerinin de ona ulaşamaması elimi kolumu tam anlamıyla bağlamıştı. Gelişi gibi gidişinin de sessiz sedasız olmasına bu sefer izin veremezdim. Bu sefer olmazdı.
Telefonumun çaldığını görür görmez aramayı yanıtladım. " Bir haber mi var? "
" Ben de sana sormak için aradım. Biz de nerede olduğunu bulamadık " dedi Yağız. O anda aklıma videodaki bahsettiği şeyler gelince oturduğum yerden hızla kalktım.
" Yağız! Sena Nihan'ın yanında olabilir! "
" Ne saçmalıyorsun Hazer? Nihan ne alaka şimdi? "
" Bana bir video bırakmış. Nihan'dan intikam alacağından falan bahsediyor " dedim ve duyduğum endişeyi gizlemeden ekledim. " Sena öfkesinin kurbanı olmadan onu bulmak zorundayız "
" O kendisini bulmamızı isteyene kadar beklemek durumundayız Hazer "
Yağız'ın sıkıntılı çıkan sesine aldırış etmeden sesimi yükselttim. " Ne demek beklemek durumundayız?! Sena'nın başı dertte olabilir! Nihan tuzağı fark edip onu alt edebilir! "
" Risklerin farkındayım Hazer! Bağırıp durma! " dedi ve kısa bir an soluklandı. " Bu plan için senelerdir çalışıyor. Şimdiye kadar benden habersiz tek adım atmamıştı. Şimdi bir şeyleri gizleyerek yapıyorsa bir bildiği vardır. Kendini tehlikeye atacak bir şey yapmaz, sakin ol "
Odanın içinde deli gibi bir o yana bir bu yana dönerken sakin kalmanın yanından bile geçmediğimin farkındaydım. " Sena'nın iyi olduğundan emin olmadan sakin de olamam! Koray itiyle mi konuşursun yoksa başka bir şekilde mi Sena'ya ulaşırsın bilmiyorum! Bir saate kadar Sena'dan haber alamazsam, senelerdir kurduğunuz planı mahvetmek pahasına da olsa Nihan'ı arar öğrenirim nerede olduklarını! "
" Beni tehdit mi ediyorsun lan sen?! "
Sözlerimin Yağız'ı ne kadar sinirlendirdiğini biliyordum. Ancak bu adamın da böyle bir huyu vardı, damarına basılmadan karşı tarafın endişesini anlamazdı.
" İstediğin gibi algıla, bir saatin başladı " dedim ve ben telefonu kapatmadan önce bana saydırmaya başladığını duydum. Ona bu zevki yaşatmayarak telefonu suratına kapattım. Saat gece ikiye yaklaşırken cennet gözlümün abisini yine onun için delirtmiştim. Sena için kendi akıl sağlığımdan vazgeçtiğim zamanları ele alacak olursak Yağız'ın yaşadığı küçük çaplı bir sinir patlamasıydı sadece.
Gözüm ekranın üstündeki tarihe takıldığında 22 aralığa girdiğimizi yeni fark etmiştim. En uzun gece arkamızda kalmış, bizim için en önemli gün ise henüz gelmemişti ve ben ne pahasına olursa olsun bir 23 aralığı daha Sena'sız geçirmeyecektim.
******
Sena'dan...
Bilgisayardaki son işlemleri de halledip koltukta arkama yaslandığımda biraz olsun dinlenmek için gözlerimi kapatmaya fırsat bulabilmiştim. Saatlerdir işleri daha da hızlandırmış ve sabahki gösterimde hiçbir hata olmaması için her şeyi kontrol etmiştim. Seneler önce beni, sevdiklerimi unutmaya mahkum eden o kadından intikamımı almama sadece birkaç saat kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAN YERİ
Ficção AdolescenteTan yeri kızıllığının seyircisi , Duyduğu gecenin ayak sesi , Umut kokan günlerin habercisi, Unutulmaz bir aşkın hikayesi. Sıradan hayatının ardında beş bilim insanından geriye kalmış büyük sırlar, kilitli kasalar ve unutulmaz bir aşk bekliyordu gen...