18. BÖLÜM ~ HAZER UYAN LÜTFEN!!!

195 26 2
                                    

Multimedya : Bürge Küçük

Bazen kendimi bir akıntının içinde hissediyordum. Çırpınışlarımın faydasız olduğu ve beni nereye sürüklediğini bilmediğim bir akıntının içinde...

" Hazer? Gelmeyi düşünmüyor musun? "

Hızlı adımlarla evin kapısının önünde beni bekleyen Sena'nın yanına ulaştım.

" Bak planın ne bilmiyorum ama Bürge'nin incinmesine sebep olursan- " Eliyle konuşmamı böldü.

" Sana, onu üzecek bir şey yapmayacağımı söylemiştim. Tahminlerime göre sadece sinirlenecek ve tabi biraz da seni kıskanacak. Eğer üzüldüğünü anlarsam hemen bu plana son veririm, söz veriyorum " dedi güven verircesine omzuma dokunurken.

" Umarım güvenimi boşa çıkarmazsın "

" Evhamlı moruk hadi zile bas da içeri girelim. Ben de bir an önce tanışayım şu Bürge'yle "

Evhamlı moruk ha! Bu işin sonunda bu kızı adam etmezsem ben de evhamlı moruk olayım!

Zile bastım. Bir kaç saniye sonra Şermin Teyze kapıda görünmüştü.

" Oy benim aslanım gelmiş "

Elimdekileri köşeye bırakıp Şermin Teyze'ye sarıldım. Kendisi annem ve babam vefat edince abimle bana uzun yıllar bakmıştı. Şimdi de küçük Bürge'me dadılık yapıyordu tonton yanaklı ihtiyar.

" Birileri beni çok özlemiş diye duydum " dedim ellerinden öperken. Yalandan koluma vurdu.

" Tabi özledim eşek herif, uğradığın mı var buraya? İyice hayırsız oldun çıktın " Onu da Bürge gibi çok ihmal etmiştim.

" Az önce aslan diyordun şimdi eşek ettin beni. Bir dediğin bir dediğini tutmuyor Şermin Sultan, yaşlandın mı ne? " Yaşını öne sürerek takılırdım ara sıra ona. O ise her zaman on sekizlik bir çıtır olduğundan bahsedip dururdu, 55 yaşında olduğunu umursamayarak.

Teyzemin bakışları Sena'yı bulunca onları tanıştırmayı unuttuğumu fark ettim. Sena'yı içeri davet edip tanıttım.

" Şermin Teyze bu arkadaşım Sena. Bürge'yle tanışması için getirdim onu " dedim.

" Memnun oldum kızım. Ben de bu hergelenin teyzesiyim. Bürge'nin de dadısı "

Kendini tanıtırken Sena'ya da bana sarıldığı gibi sarılmıştı. Sena da durumdan gayet memnun gibi gözüküyordu.

" Ben de memnun oldum efendim "

" Bizim ikizler nerede? " Şermin Teyze sonunda kıza sarılmayı bırakmıştı.

" Bürge'nin peşinde dolanıyorlardı. Küçük hanım bugün baya heyecanlı. Senin geleceğini öğrenince çok sevindi " dedi gülerek.

Sena eline bir hediye paketi almış göğsüne bastırmıştı. Ne yaptığını sorgularcasına baktığımda bana dönüp sırıttı.

" İçeride ne söylersem onaylayacaksın tamam mı? "

Bugünün bir an önce bitmesini istiyordum.

" Tamam baş belası dediğin gibi olsun " Önden ilerleyerek Sena'ya Bürge'nin vaktinin çoğunu harcadığı oyun odasını gösterdim. Kapalı kapının ardından ikizlerin isyanları duyuluyordu.

" Hazır mısın? "

Bana bakıp gözlerini devirdi.

" Alt tarafı küçük bir kız çocuğu ile tanışacağım. Abartma istersen " dedi ve kapıyı açtı.

TAN YERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin