Első

1.3K 48 2
                                    

AURORA

Mint mindig, most is ugyan azt csináltam mint majdnem minden este a téli szünetben

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mint mindig, most is ugyan azt csináltam mint majdnem minden este a téli szünetben. Scott-nál lógtam. De ez az este más volt, és ezt a legjobb barátommal is tudattam, nem maradhattam olyan sokáig náluk mert holnap kezdődik az iskola. Anyám szerint korán kell lefeküdnöm hogy holnap kipihenten kezdjem a napot. Tavaly ugyanekkor átaludtam a fél napot az iskolában, és nem akarja hogy ez újra megismétlődjön.

-Rory figyelsz rám? Aurora, föld hívja Aurórát! - egyből felnéztem amikor csettintgetni kezdett az arcom előtt Scott. Lehet egy kicsit elkalandoztam.

-Igen persze, mit is mondtál? - mosolyodtam el kínosan, mire megrázta a fejét elmosolyodva és ismét bele kezdett.

-Remélem ez az évünk lesz a legjobb. Bejutok a lacrosse csapatba, te pedig nem fogsz cikizni hogy nem sikerült, megint. - megráztam a fejemet. Scott már másodjára próbálkozik hogy végre ő is játszhasson, de az edző nem engedi. És ez érthető, Scott eléggé gyenge ehhez a sporthoz, meg csak azért akarja hogy népszerű lehessen.

-Ez is csak egy álom Scott. - nevettem el magamat, mire lepisszegett. Egyből abba hagytam a nevetést és meghallottam hogy miért pisszegett le Scott. Valaki van oda kint aki beakar törni, legalábbis így hangzik. Scott felkapott egy baseball ütőt és elindult lefele. Szorosan a nyomába eredtem, kimentünk a bejárati ajtón és megálltunk a tornácon. Scott körbe nézett, én pedig a tornác szélére sétáltam. Scott-ra néztem aki kérdőn nézett rám. Túl nagy volt a csend. Vissza néztem magam elé, és akkor leereszkedett elém valaki. Annyira megijedtem hogy össze szorítottam az öklömet és arcba vágtam az illetőt, Scott eközben kiabálni kezdett, az ismeretlennel együtt. Egyből megismertem az ismeretlenünk hangját, Stiles a másik legjobb barátom.

-Stiles, mi a fenét csinálsz?! - kérdeztük egyszerre Scott-al. Stiles felváltva nézett ránk.

-Egyikőtök sem vette fel a mobilt - ezután Scott-ra és a baseball ütőre nézett -, miért van nálad egy baseball ütő?

-Azt hittük egy betörő az. - szólalt meg mellettem Scott.

-Mindent értek. - vont meg a vállát, így fejjel lefelé Stiles. - Egyébként jó erősen megütöttél. - vakarta meg az orrát. Elmosolyodtam és megráztam a fejemet.

-Mit keresel amúgy itt, fejjel lefelé ilyen későn? - kérdeztem.

-Ja igen, ezt hallanotok kell. Apám 20 perce ment el, behívták. Mindenkit behívtak a Beacon-i yardról, sőt az állami zsaruktól is. - Scott-al össze néztünk, és egyszerre vissza néztük Stiles-ra.

-Miért? - kérdezte Scott.

-2 futó talált egy holttestet az erdőben. - mondta és ellökte magát, majd leborult a földre. Nem eshetett jól neki de ugyan olyan energiával pattant fel mint amilyen volt neki akkor is amikor megijesztett minket.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now