Nyolcvanharmadik

36 8 0
                                    

Még így minden előtt leszögezném ez a rész több mint 3000 szavas lett, szóval hosszú, illetve a hatodik évad első felének a befejezése, szóval jó olvasást.❤️

-Hipnózis? - néztem rá Lydiára aki lassan bólintott és oda ment az asztalhoz, majd elvett egy papírt valahonnan, és elkezdett írni rá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hipnózis? - néztem rá Lydiára aki lassan bólintott és oda ment az asztalhoz, majd elvett egy papírt valahonnan, és elkezdett írni rá.

-Anyámnak egy hipnotizőr segített leszokni a cigiről. - szólalt meg. - 10 évesen mi is hozzá jártunk.

-10 évesen cigiztetek? - kérdezte Scott, elmosolyodtam és megráztam a fejemet.

-Rágta a körmét, én pedig a számat. - mondta Rory. - Akkor ehhez kelleni fog egy gyertya, vagy egy öngyújtó.

-Túlzás? - vett elő Malia egy lángszórót, meglepve fordultam felé, ekkor Scott mellé lépett és felmutatott egy gyertyát.

-Itt van. - mondta Scott, ide lépett hozzánk és Malia hozta magával a lángszórót.

-Azt tedd le, majd én meggyújtom. - mondtam és felemeltem a kezemet. - Ignalusa. - gyertya egyből meggyulladt, és Lydia letette mellém a papírt amire írt.

-Az meg mi? - kérdezte Scott.

-Hipnózisos indukció, ez alapján fogtok vezetni minket. - nyújtotta Malia felé a papírt.

-Csak simán olvassam fel? - kérdezte, láttam rajta hogy zavaros ami rajta van neki, vagy csak bonyolult szavak voltak, de elvettem tőle és oda nyújtottam Rory-nak, aki bólintott és elvette tőlem.

-Mehet. - mondta Lydia, és lehunyta a szemét egy pillanatra, én pedig a lángot kezdtem el bámulni.

-Vegyél mély levegőt, és nézz bele a lángba. - kezdett bele Rory. - Hagyd hogy ellazuljanak az izmaid, pihen a kezed, lehunyod a szemed, és képzeld el hogy előtted van egy tv. - pontosan így tettem ahogy mondta. A nappalinkban voltam, ahol ott a tv, de nem az a fajta ami nekünk volt, ez a régebbi fajta volt, de nem az a doboz tv. - Ha bekapcsolod az emlékeidet játsza, a távirányító a tiéd - ekkor megéreztem a kezemben a távirányítót és lenéztem rá. -, lejátsza az emlékeidet, nincs más dolgod mint hogy megnyomd. - és így tettem, bekapcsoltam a tv-t. Minden ott volt előttem, az első találkozásunk, az első beszélgetésünk, amikor melletted döntötte el hogy megnöveszti a haját, amikor Scott és ő veszekedtek és én álltam ki mellette, lassan kirajzolódott az arca előttem.

"-Ha te mész én is megyek, a tegnapi után meg főleg. - ekkor megéreztem a kezét a derekamon. Bármennyire próbáltam ellenállni neki valamiért vonzott, talán túlságosan is. Belenéztem a szemeibe és ekkor megremegett a lábam, úr isten, ilyen még Mason-nel sem volt. Vettem egy mély levegőt, de egyből az orromba szökött az illata, mojito ízű rágó és tiszta ruha.
-Mit csinálunk Stiles? - csúszott ki a számon a kérdés. A mellkasára tettem a kezemet, ő pedig egy kicsit közelebb húzott magához. Nem kellene ezt csinálnunk, Stiles-nak ott van Malia, én pedig még nem léptem túl Mason-ön.
-Semmit. - suttogta, a másik kezével, amit eddig maga mellett tartott, oda nyúlt a tarkómhoz és oda húzott magához, és megcsókolt. Nem tudtam eltolni magamtól, egyszerűen nem ment. Bele kapaszkodtam a vállába amelyikről tudtam hogy nem fáj neki, és felvettem a tempóját. Stiles és én vonzódtunk egymáshoz, annak ellenére hogy eddig nem mutattuk ki."

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now