Mikor kiengedtek a korházból, mindneki azt akarta hogy pihenjek, még Nevada is, de tudták hogy nem fogok pihenni. Azt mondták hogy csúnyán beütöttem a fejemet és csoda hogy nem kellett össze varrni. Fogalmam sincs hogy fenébe vertem be a fejemet, de az volt a lényeg hogy meg van kiket öl Jackson, vagyis a Kanima. 24 éveseket, fogalmam sincs hogy függ össze de ez így van.
Deaton beengedett minket hátul, míg Derek elöl jött be. Azt mondta Deaton hogy mielőtt jönnek azért csinál rajta egy tesztet és ez meg is történt, holnapra meg is lesznek elvileg az eredményeim.
Deaton lerakott elénk egy csomó fűszert, vagy minek nevezzem őket, mindegyik tetején másféle jel volt. Isaac már nézte is volna meg, de Derek elkapta a kezét.
-Nem nyúlnék hozzá. - szólalt meg. Ekkor Isaac rátámaszkodott az asztalra.
-Szóval, mi maga? Valami varázsló? - kérdezte. Megforgattam a szememet és inkább a dokit figyeltem.
-Nem, állatorvos vagyok. - válaszolt. Elmosolyodtam. - Sajnos itt nincs semmim ami megvédhetne a bénító méreg ellen. - mondta.
-Akkor mit tegyünk? - kérdezte Derek.
-És a hatásos támadás? - kérdezte Isaac.
-Már próbáltuk. - szólalt meg Derek. - Majdnem letéptem a fejét és Argent egy egész tárat bele lőtt, meg sem kottyant neki. - folytatta. Ekkor ránéztem Nevadára aki nagyon gondolkodott.
-És nincs gyenge pontja? - kérdezte Deaton, megráztuk a fejünket. Ki kell találnunk valamit nagyon gyorsan Jackson ellen, mert ha nem, meg fog minket ölni.
[...]
Oda léptem Nevadához aki a kezembe nyomott valamit. Pontosabban két jegyet.
-Szereztem jegyet az underground bulira. - mondta. - Mennünk kell mert Jackson is ott lesz.
-Oké, de anyám lehet nem enged el engem. - mondtam.
-Azt kell mondanod neki hogy nálam alszol, és tudunk is menni. - mondta. Már egy pár napja az új lakásán van Nevada ami nagyon kicsi, de otthonos.
-Rendben, benne vagyok. - mondtam. Elindultunk a következő óránkra és azon Scott és Stiles mondta hogy jönnek ők is a buliba. És később Isaac is megemlítette hogy jönnek ők is, de nem akarták hogy tudja Scott meg Stiles.
[...]
A bulin olyan zenét játszottak amit nem bírok, de el kellett jönnünk mert itt volt Jackson is. Mi Nevadával csak a tánc parkett szélén álltunk és vártuk hogy Scott elkábítsa Jacksont, de csak annyit láttam hogy Erica és Isaac elkezd vele táncolni és a legnagyobb meglepetésemre Isaac és Erica megcsókolta a másikat.
-Ne törődj velük. - szólalt meg mellettem Nevada. Ránéztem és bólintottam. - Isaac fogja beadni neki a cuccost. - bólintottam és oda néztem rájuk, de csak annyit láttam hogy mind a ketten a földre esnek. Bassza meg! Ránéztem Nevadára és mind a ketten elindultunk feléjük, Nevada felvette az injekciót, addig én felsegítettem Ericat és Isaacet. Ezután ránéztem Nevadára aki kereste a tömegben Jacksont, de nem nagyon találta. Ekkor vettem én észre őt, kivettem gyorsan Nevada kezéből és gyorsan oda lopóztam mögé belenyomtam a nyakába az injekciót. Megjelent mellettem Isaac és elkapta helyettem is.
Bevittük őt az egyik külön részre és leültettük őt egy székre. Ezután egy tíz percig biztos hogy csak azt néztük hogy békésen szunyókált a széken. És ekkor érkezett meg Stiles akinek Erica majdnem neki ugrott. Ezután Isaac hozzá akart érni Jacksonhoz a karmával de ő elkapta a karját, és majdnem kitörte neki, és ezt mind csukott szemmel. Persze ez eléggé ijesztő volt.
-Reméljük, bárki is irányítja, eljött ma este. - szólaltam meg. És ekkor Jackson kinyitotta a szemét, de nem ránk nézett hanem csak a falat bámulta.
-Itt vagyok, itt vagyok veletek. - mondta, de a hangja teljesen el volt torzítva. Hátra léptem egy lépést és ránéztem Nevadára. Stiles közelebb lépett hozzá és leguggolt elé.
-Jackson, te vagy az? - kérdezte. Még mindig nem nézett ránk, folyamatosan a falat bámulta.
-Mi, mi vagyunk. - mondta. Ekkor Stiles hátra nézett ránk és utána egyből vissza.
-Szóval te ölsz embereket?
-Mi csak a gyilkosokkal végzünk. - mondta.
-Tehát akiket megöletetek... - szólalt meg Stiles de félbe szakították őt.
-Mind megérdemelték. - mondta. Ránéztem Erica-ra aki egy kicsit hátrébb tolt. Tudom hogy ember vagyok, de ahogy látom Stiles-ot sem védik ennyire.
-Tudod, van nálunk egy könyv - kezdett bele. A bestiáriumról beszél. -, ami szerint gyilkosokat üldözől.
-Minden szabály megszeghető ráhatással. - mondta.
-Tehát akikkel végeztél mind gyilkosok voltak? - kérdeztem meg. Ekkor mindenki rám nézett kivéve Jacksont aki még mindig a falat bámulta.
-Igen. Mind. Az összes.
-Kit öltek meg? - kérdezte Nevada.
-Engem. - mondta. Mind össze néztünk.
-Hogy érted hogy téged? - kérdeztem.
-Megöltek engem. - Isaac felállt és még hátrébb tolt. Jackson elkezdett átváltozni. Szépen lassan az ajtó felé kezdtem el lépkedni. - Megöltek engem. - ismételte.
-Kell még ketamin. A fickónak ketamin kell. - mondta Stiles és felállt majd oda lépett Isaac és Erica közé.
-Mind elfogyott. - mutatatta fel az üveget Isaac. Bassza meg! Mind meghalunk itt, még ma. Kinyitottam az ajtót és Nevadával együtt kimentünk és követett minket Stiles, Erica és Isaac is amikor Jackson feállt. Isaac, Erica és Stiles neki dőlt az ajtónak, de Jackson olyan erővel ütögette már majdnem kiszakadt amikor Nevada az ajtó felé legyintett.
-Elengedhetitek. - mondta. Mind a hárman elléptek onnan és az ajtó egyben volt még. - Nem fog kijutni egy darabig. - mondta, és ekkor az ajtó melletti fal kiszakadt és a kanima futva jött ki onnan. - Vagy mégis.
[...]
Oda léptem Stiles mellé, de Nevada már nem tudott utánam jönni. Lenéztem a földre és ott volt az amit Deaton adott Stiles-nak. Szóval tényleg bent tartja a természetfelettit.
-Scott. - szólalt meg Derek. - Törd meg!
-Mi? - kérdezett vissza Stiles. - Dehogy is!
-Scott haldoklik! - mondta. Egyből leguggoltam és megtörtem Stiles helyett. Derek befutott és egy olyan öt perc múlva ki is jött Scott-ot húzva maga után. Bassza meg! Stiles segített berakni őt a kocsiba és elvitték őt Deaton-höz, mi pedig elmentünk Nevadához, még Erica is jött velünk, de Isaac inkább haza ment, ha lehet azt a lyukat otthonnak nevezni.
Életemben nem volt ilyen stresszes estém, Derek felhívott és mondta hogy jól vannak, és rendbe jönnek mind a ketten, és azt is elmondta hogy megharapta Allison anyját, szóval valószínűleg át fog változni. De megígértette velünk hogy nem mondjuk el semmi képen sem Scott-nak, vagy esetleg Stiles-nak. Nem kell tudniuk róla, csak akkor ha már eljön az ideje. Valamiről még beszélt nekünk, vagyis Erica-nak, aki egyből le is lépett. Valami olyasmit mondott hogy eltalálták Boyd-ot valamilyen mérgezett vagy milyen golyóval és menjen vissza az alagútba.
Szeretem a többieket, még a folyton ideges Dereket is elviselem, de nem érzem magam biztonságban itthon. De tudom hogy még nem mehetek sehova, minden képen várnom kell ezzel, azt tudom hogy ha ennek az egésznek vége, akkor apámhoz kell költözzek Franciaországba aki nemrég közölte hogy az új nőjével és a gyerekeivel oda költöztek ha esetleg látogatni akarjuk őket. Egyből megmondtuk Lydia-val hogy esély sincs arra hogy mi oda költözzünk, de most már így átgondolva lehet hogy jobban járnék, kevesebb veszély fenyegetne, úgy tudom ott kevesebb a farkas mint itthon Beacon Hills-ben. Összeségében, az lenne a legegyszerűbb ha kiköltöznék oda.
Ha tetszett a fejezet jelezd nekem egy csillaggal!!✨
Pinterest: drazsewattpad
Tiktok: wattpddrazse
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teen Wolf (1-6) HUN
FanficA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...