Ötvenhatodik

32 4 0
                                    

-Ki tette ezt veled? - kérdezte anyám miközben Derek és Izzy segített leültetni engem a kanapéra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Ki tette ezt veled? - kérdezte anyám miközben Derek és Izzy segített leültetni engem a kanapéra. Izzy leült mellém, és megfogta a kezemet. Mikor jöttünk ide felhívtuk anyámékat és elmondtuk mi történt.

-Fogalmunk sincs. - mondtam.

-Sárga sisakvirág? Ki tenné ezt meg egy tinédzserrel? - kérdezte Camilla.

-Akinek pénz kell, jó sok pénz. - válaszolta Derek.

[...]

-Biztos hogy kapcsolatba akarsz lépni vele? - kérdezte Argent. Bólintottam, már mindenkinek akinek tudtam elmondtam hogy Peter nem az apám, csak Peter-nek nem.

-Persze. - válaszoltam. Bólintott és valamit elkezdett gépelni, majd megjelentünk a laptopja képernyőjén. Egy percig biztos csörgött amikor is, megjelent a képen egy barna hajú lány, de nem Rory volt az.

-Aurora-t keresik?  - kérdezte.

-Igen. - válaszolta Argent, én pedig csak bólintottam.

-Ide hívom. - mondta, és elsétált. Ekkor megjelent egy póló nélküli Isaac a képen, és valaki hozzá vágott egy pólót, majd Rory jelent meg a képen. Amikor meglátott, egyből elterült egy hatalmas mosoly az arcán. Hullámos volt a haja, egy kék pólóban volt. Isaac mögötte elkezdett integetni.

-Nevada, istenem de sokat változtál. - szólalt meg. Elmosolyodtam és megvontam a vállamat. - Na mi helyzet?

-Van egy pár dolog amit el akarok mondani. - mondtam. Bólintott és várni kezdett arra hogy mit mondok. - Harold Gibson, az én apám is.

-Mi? - nevette el magát, de ez inkább kínos nevetés volt. Nem akarta elhinni amit mondok.

-Anyám egyetlen szerelme volt Harry, aki igazából mind a kettőnk apja. - mondtam. Isaac eltátotta a száját, és

-Szóval testvérek vagyunk. - mondta. - De várj, ezt az anyukád mondta?

-Igen. - mondtam.

-Akkor nem vagy Hale. Gibson vagy, mint én. - mondta, nem szóltam bele, mert láttam hogy folytatni akarja. - Az egyik boszorkány kiderítette hogy Harry vérfarkas volt, szóval benned ezért van a vérfarkas vér, de bennem nincs, aminek nincs értelme.

-Egyáltalán nincs. - szólaltam meg. - Hogy a fenébe vagy allergiás a harapásra, ha vérfarkas az apánk?

-Segíthetek kideríteni. - szólalt meg mellettem Argent. Most szólalt meg először azóta hogy Rory megjelent a képernyőn. - Felkutatom az apátokat.

-Megtenné? - kérdezte Rory. Argent bólintott. Elmosolyodtam. - Köszönjük!

[...]

-Minden rendben, reggel üzent hogy lehet egy kicsit késik. - mondta Stiles, közben besétáltunk a fiú öltözőbe. Már két napja nem láttam Scott-ot és ez eléggé zavaró volt, valamit éreztem, valamilyen rosszat közeledni, pedig most volt vége a halál listás dolognak.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now