-Fluctus impulsa. - szólaltam meg és ekkor a húgom az erejét használta pajzsként, két lépést hátra lépett a nagy lökettől, de talpon maradt. Ez volt az első olyan alkalom hogy nem esett hátra, elmosolyodtam és oda lépve hozzá lepacsiztam vele. Azt akartam hogy gyakoroljunk, mert ezek a rohadt dokik nagyon erősek, és ha valamelyik bántja őt, akkor ölni fogok.
Rezegni kezdett a telefonom, elővettem, Stiles írt nekem.Stiles: Apámék elkezdtek gyanakodni Donovanre.
Bassza meg. Ránéztem a húgomra aki engem bámult. Mondtam neki, hogy most mennem kell, de ő velem akart jönni, mivel nem akart elengedni sehova egyedül, és úgy is megtalált volna inkább magammal vittem.
Stiles: Gyere Scott-ékhoz, hozd a könyvet is magaddal.
A húgommal egyből a McCall rezidencia felé vettük az irányt ahol mindenki ott volt, még Theo is. Egy dolgot nem engedtem neki az pedig az volt hogy ne menjen a könyv közelébe.
-Könyv klubbot tartunk vagy mi lesz? - kérdeztem. Mindenki rám nézett, én pedig leraktam az asztalra az én nyomtatványomat.
-Anyám könyv klubjában legalább van bor. - mondta Lydia. Elmosolyodtam és megráztam a fejemet, jó lenne inni valamit, most már rám is hat az alkohol aminek határozottan örültem.
-De nekünk még bor sem kell a durva hallucinációhoz. - szólalt meg Stiles miközben rám nézett. Nem időztem rajta sokat, hiba volt megcsókolnunk egymást, neki ott van Malia akivel rohadt jól meg vannak.
-Itt van Malia. - mondta Scott. Malia-ra néztünk aki elmosolyodva bólintott.
-Nem hagyja hogy kárt tegyünk magunkban. - tette hozzá Kira.
-A húgom is tud ránk figyelni, ő nem fogja elolvasni a könyvet. - mondtam, és mindenki rá nézett a húgomra, aki dühösen pillantott rám. Tudom hogy ő is elakarta olvasni a könyvet, de nem teheti meg mert akkor rá is hatással lesz.
-Oké, akkor kezdjünk bele. - tapsolt egyet Stiles és mindenki elvett egyet. Lydia vette el az eredeti példányt.
-Ezt oda adom anyának, hátha felidézi a lányt a farokkal aki majdnem letarolt bennünket. - mondta Lydia.
-Ha beválik. - nézett rá Stiles.
-Be fog válni. - mondta Lydia. Úgy nézett ki mintha ő biztosra tudná hogy működni fog.
-Ezt meg hogy érted? - kérdeztem.
-Azt hiszem láttam őket amikor műtöttek. - nézett rám Lydia. Stiles és egyből össze néztünk, nem tudom miért pont rá néztem elsőként, lehet hogy a estem akarta így és nem az agyam, de egyből tovább néztem a többiekre. - Amikor megláttam a borítót, mintha csak...
-Lehullott volna a lepel. - fejezte be a mondatát Theo. Mindenkit ránézett és Lydia bólintott.
-És Valeck ezt akarja, nem? - kérdezte Kira.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf (1-6) HUN
Hayran KurguA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...