Az edzőhöz bement Scott és Stiles, ő lefújja nekünk a meccset, és akkor nem lesz nagy baj. A pálya körül legalább 10 híradós kocsi állt, és mindegyiken egy hatalmas jeladó volt. Basszus.
Beléptünk az iskola kapuján és abba a terembe mentünk amelyiket megírták nekünk Scott-ék. Nem tudtunk a terv minden részletéről és pontosan ezért jöttünk ide. Scott, Stiles, Liam, és Kira fel volt öltözve a mezükbe, leültem az egyik székre és Stiles egyből rám nézett.
-Mi a terv? - kérdeztem. Mindenki rám nézett, én pedig Scott-ot figyeltem aki lehajtotta a fejét.
-Úgy döntöttünk hogy téged most kihagyunk ebből. - szólalt meg Stiles, egyből rákaptam a tekintetemet. Mi van?
-Mi? Miért? - kérdeztem és egyből felpattantam. - Jól vagyok, komolyan.
-Nem, Nevada pihenned kell. - szólalt meg Izzy, ránéztem a húgomra aki lehajtott fejjel állt Liam és Mason között. Szóval ő is tudott arról hogy nem akarnak bevenni a tervbe. Elmosolyodtam és hátat fordítva az összesnek kimentem a teremből, szóval így játszunk.
[...]
Az erdőben sétáltam, nem akartam a többiek közelében lenni, és az erdőben teljesen lenyugodtam. Nem akartam kárt tenni senkiben, még magamban sem de ha ott vagyok akkor lehet hogy tudok nekik segíteni.
Amikor oda értem ahhoz a házhoz ahol megöltem Malaya-t, leültem a földre és vettem egy mély levegőt, és ekkor csörögni kezdett a telefonom. Izzy neve volt a kijelzőn.
-Gyere a suliba, most! - szólt bele, egyből felpattantam és vissza indultam arra amerről jöttem. - Valami baj van, vagy lesz, nem tudom de Julie is érzi.
-Sietek. - szóltam bele a telefonba és letettem. Vissza futotta a kocsimhoz és egyből beszálltam majd olyan gyorsan próbáltam menni hogy azért nem büntessenek meg, de oda is érjek időben.
Leparkoltam a suli előtt és befutottam, annyit láttam magam előtt hogy Kira és Scott egymással harcol, vagyis inkább Kira próbálja megölni Scott-ot, és Lorit, Brett húgát.-Kira! - kiáltottam el magamat, felnézett rám és Scott lefogta. Oda siettem hozzájuk, és ekkor Scott betolta az egyik terembe, majd neki nyomta egy asztalnak, és ekkor Kira körül elkezdett látszódni a rókája, majd a következő pillanatban eltűnt, és Kira vissza tért közénk.
-Te jó isten, mit csináltam? - nézett fel Scott-ra. Vettem egy mély levegőt és körbe néztem a terembe.
-Hol van a húgom? - kérdezte Scott-ot. Rám nézett.
-Malia-val, a furgonoknál. - válaszolta, bólintottam, és itt hagytam őket. Elindultam a furgonok felé, és amikor oda értem nem láttam a húgomékat, de Malia itt volt és egy nővel beszélgetett, majd hátra nézett Malia és ekkor a nő elfutott. Hol vannak a húgomék? Hátra néztem és ekkor megláttam Stiles-ot, oda sétáltam hozzá. Éppen a lelátónak támaszkodott.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...