-Mi a helyzet? - kérdeztem leülve Stiles mellé, még nem mondtam el nekik hogy meghalt az anyám és Camilla is. - Hogy van apud?
-Sokkal jobban. - fordult felém és megölelt. - Veled mi a helyzet? Tegnap elrohantatok.
-Igen, nos a bátyánk meglátogatott. - egyből felém fordult, lehajtottam a fejemet, és ekkor Stiles megfogta a kezemet. - Camilla és anyám...
-Hé, semmi baj, itt vagyok. - szorította a meg a kezemet és magához húzott hogy még egyszer megöleljen. Elkezdtem sírni, tegnap meghalt az anyám és a nénikém párja, a húgom ki sem kelt az ágyból, a bátyám pedig ismét megszökött. Nagyon furcsa volt a ház nélkülük, sokkal csendesebb volt az egész hely. Faye a legtöbb idejét Tony-val tölti, néha beszélget velünk is, de sokkal távolságtartóbb lett. - Hogy történt?
[...]
Azután hogy mindent elmondtam Stiles-nak, itt hagytam őt az apjával, és haza mentem. Se Scott, se Malia, se Lydia, és még Rory sem volt itt nekem. Julie pedig valamin dolgozott, szóval vele sem tudtam beszélgetni. Lydia-t elküldte az anyja az eichen házba, ahonnan rohadtul ki kéne szabadítani őt, Malia elment az anyjára vadászni, Scott próbálja össze csődíteni a falkát, és Rory nincs itt szóval még vele se tudtam beszélni.
A bátyám ide jött csak azért hogy megölje anyát és Camilla-t utána meg lelépett, ha következőleg ide jön és megöl még valakit, saját kezűleg belezem ki.
-Izzy. - léptem be a szobánkba, nagyon sötét volt bent, szóval a kezemmel legyintettem egyet és ekkor hirtelen fényesség lett az egész helyen. Izzy aludt, és egy valami rohadtul aggasztott vele kapcsolatban, hogy az ereje önmagától működött, az egész teste körül volt az a fekete köd, mintha megvédte volna őt. Ezt még soha nem láttam tőle amikor aludt. - Izzy! - ekkor kinyitotta a szemét és a fekete köd egyből eltűnt, rám nézett majd felült.
-Mi a helyzet? - kérdezte. Megráztam a fejemet, és közelebb sétáltam hozzá, leültem mellé és megfogtam a kezét és megölelt, ez az ölelés több volt most, támaszra volt szüksége, és én itt voltam neki, nem tudom a bátyánk mire készül még, de már így is eleget tett, ha következő alkalommal látom biztos hogy megölöm.
Valaki csöngetett és a következő az volt hogy Scott és Stiles rohant le a lépcsőn, elengedtük egymást Izzy-vel és rájuk néztünk. Gondolom Faye engedte be őket, mert maguktól nem nagyon jönnének be.
-Megöltek valakit az adótoronyban. - szólalt meg Stiles elsőként. Izzy és én össze néztünk, nagyon gyakoriak a gyilkosságok, és ha ez egy újabb kiméra akkor rohadtul cseszhetjük. - Azt hiszem rájöttem valamire.
-És szeretnéd hogy segítsünk? - kérdezte a húgom. - Illetve azt hogy Scott segítsen, elvileg ti nem vagytok jóban.
-Jól jöhet a segítségetek. - vont vállat, Scott pedig idegesen a földet kezdte el bámulni. Bólintottam, és Stiles már mutatta is a telefonját, egy videót mutatott. - Oké, nézzétek meg. Itt látszik hogy befut a szerelő, aztán Clark is bemegy, és kirongyol valami nagy dög. - ekkor elvette előlünk a telefont, és zsebre vágta. - Majd kijön Clark is, és utána kihozzák a szerelő testét.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teen Wolf (1-6) HUN
Hayran KurguA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...