-Úgy sem esik baja. - szólal meg Jennifer mikor már nem hallottuk Melissa hangját.
-Pofa be! - kiáltott rá Derek.
-Nem bántja! Scott, tudod miért. - ekkor mind Scott-ra néztünk aki csak Jennifer-t figyelte. - Mondd meg nekik.
-Miről beszél? - kérdeztem. Fogalmam sincs miről van szó, de végre nem csak nekem, senki sem tudta miről van szó. Scott nem akart egy szót sem szólni.
-Nem csak te akarod Scott-ot. - szólalt meg Scott helyett Jennifer Derekre nézve. Mi az hogy nem csak Derek akarja Scott-ot? - Deucalion nem csak egy alfa falkára vágyik, hanem egy mester műre, a különleges ínyenc falatokra vágyik.
-Egy igaz alfára. - szólalt meg Peter.
-Az meg micsoda? - kérdeztem.
-Gyilkolás nélkül örökli a vezetők erejét, önerőből emelkedik az élre. - ránéztem Scott-ra, aki már rég tudta ezt ezért nem tűnt meglepettnek. - A mi kis Scott-unk.
-De Scott egy béta, nem alfa. - szólalt meg Nevada, bólogatni kezdtem.
-Még. - mondta Peter.
-Mit sem számít, juttassuk ki őt innen. - mondta Scott. Megráztam a fejemet, ha ezt így akarja csinálni Scott, nem állok ellent, de tudom hogy az anyját is meg kell mentenünk valahogy, mert biztos hogy meg fogják ölni őt is.
-Scott, anyukád... - kezdett bele Stiles, de Scott félbe szakította őt.
-Anyukám azt mondta 20 perc múlva jön egy mentő, még nem telt el annyi idő. Menjünk le a garázsba és lógjunk be a mentő autóba.
-Az óriás nem fogja tétlenül nézni. - utalt az ikrekre Peter.
-Lefoglalom. - mondta Scott.
-Segítek. - állt fel Nevada Cora mellől, Scott bólintott.
-Kiálltok ellene? - kérdezte Derek, mire Nevada és Scott bólintott.
-Ha muszáj, igen. - mondta Scott.
-Akkor segítek én is. - mondta Derek.
-Már elnézést, de egy tapodtat sem mozdulok el nélküled. - mondta Jennifer Dereknek.
-Akkor majd én, nem hagyom el Nevadát. - nézett Peter Nevadára, mire Nevada elmosolyodott és bólintott. - De egyébként nem bánnám, ha mi lennénk előnyben.
-Miféle előnyben? - kérdeztem, mire mindenki rám nézett. - Fegyverek kellenének?
-Ami jobb egy baseball ütőnél.
[...]
Valami gyógyszert befecskendeztek Peter-nek amitől sokkal erősebb lett, és így mentek ki harcolni az ikrekkel. Mi addig elszaladtunk a lépcsőkig és utána le mentünk a parkolóba ahol még ott volt a mentő autó, gyorsan beraktuk Cora-t a kocsiba és Stiles és én beültünk a kocsiba. Derek és Jennifer pedig elmentek innen mivel itt volt Kali is, Stiles pedig ahogy tudta bezárta az ajtót. Csak annyit láttunk hogy Kali, Derek és Jennifer után fut.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...